![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Staatsinrichting Vlaanderen versus Wallonië? Een unitaire, federale, confederale staat of meteen Vlaanderen onafhankelijk. Dit is het forum bij uitstek voor discussies over de Belgische staatsinrichting. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Wat was eigenlijk de relevantie van je opmerking? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#83 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar 11 juli? Niemand die het weet of zelfs wil weten. Ik heb dat gezien op het VRT-journaal van 11 juli toen de Ijzerbedevaarders bloemen uitdeelden in Gent aan de allochtonen! Ze wisten niet waarom ze een bloem kregen en wanneer men het hen vertelde trokken ze een gezicht van "Ik voel me Belg en ik heb geen boodschap aan zo'n Vlaams feest". |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |
|
![]() Citaat:
![]() Hans van de Cauter, gezichtstaaldeskundige. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | ||||
|
![]() Citaat:
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | ||
|
![]() Citaat:
Oops, te laat ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#87 |
|
![]() Heh heh, een discussie over de nationale feestdagen. Dit zou bij ons niet gebeuren denk ik. Koninginnedag en Bevrijdingsdag, dat is het wel en niemand die het vergeet. Ik lees nog rustig even verder en geniet.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hanske, als sommigen BELGEN al niet precies weten waar het op 21 juli omgaat wat zullen dan de ALLOCHTONEN het weten! Die schijnheilige Yzer-flaminganten toch! Hoe komen ze er nu bij om BLOEMEN te geven aan anderen dan het eigen, VlaemSSche volck?!
![]() |
![]() |
#89 |
|
![]() En grappig dat hij de allochtonen als voorbeeld neemt. Die zijn o zo representatief voor de gemiddelde Vlaming. Uit onderzoek in dezelfde buurt blijkt dat 30 % van de Vlamingen 'Mohammed' heet.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#90 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Knuppel:
"Een psychologisch deskundige zoals jij kon die gezichtsuitdrukkingen natuurlijk feilloos analyseren. Hanske, als sommigen BELGEN al niet precies weten waar het op 21 juli omgaat wat zullen dan de ALLOCHTONEN het weten! " Knuppeltje, we hebben het niet over 21 juli, maar over 11 juli...
![]() |
#91 | |||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waarna die idioot van de VVB (ofzo) probeerde uit te leggen dat 11 juli het feest was van een deel van de Belgen ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | |
Europees Commissaris
Locatie: Samenkomst van de schrale, mijmerende Kempen en het overvloedige, spekbuikige Brabant
|
![]() Citaat:
![]() Jongens toch, en d�*t is dan partijvoorzitter, mensenlief! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
...Kijk maar naar Tacitus! ![]() ![]() ![]() |