![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Staatsinrichting Vlaanderen versus Wallonië? Een unitaire, federale, confederale staat of meteen Vlaanderen onafhankelijk. Dit is het forum bij uitstek voor discussies over de Belgische staatsinrichting. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | ||
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
maar zoals ik al stelde : u luistert/leest niet ... andere deelnemers hebben misschien het geduld om de dingen voor u nog eens uitvergroot weer te geven, ik heb daar noch het geduld, noch de tijd voor ... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#84 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Deze 'insinuaties' komen van een journalist van De Morgen. Bovendien worden ze bevestigd door de nota waaruit werd geciteerd.
![]() |
#85 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zal ik je geheugen nog eens opfrissen wat die pre-communistische regimes in Oost- Centraal en Zuid-Europa waren? Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | ||
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#87 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Veder kan ik je alleen maar verwijzen naar een ander boek van de uitgeverij Flamarion waar onze Koninklijke Hoogheid een proces voor inspande in Parijs....en bot ving.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | ||
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Nee, dat is enkel jouw interpretatie.
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Wanneer heeft Johannes Paulus II trouwens gezegd dat hij die pre-communistische regimes terugwilde? Laatst gewijzigd door Dave Brocatus : 3 april 2006 om 15:46. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#90 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Moeilijk anders om de inhoud van deze politionele nota 'verkeerd' te interpreteren, vindt je ook niet?
[SIZE=5]"Wat de verklaring van X3 betreft, die de koninklijke familie in opspraak brengt, moet men weten dat deze verklaring tot op heden niet in de procedure zit (beslissing van de Mijnheer Langlois). Ik heb van de gelegenheid gebruik gemaakt om tegenover raadsheer Marique te preciseren dat geen enkel speurder van de antenne Neufchateau onderzoek verrichtte tegen personen die onschendbaarheid, immunitiet of een privilege genieten. In dezelfde gedachteorde heb ik gepreciseerd dat geen enkele magistraat ook maar de minste onderzoeksopdracht heeft uitgeschreven betreffende deze personen." [/SIZE] [SIZE=5][/SIZE] [SIZE=5][/SIZE]
![]() |
#91 |
Banneling
|
![]() hier zijn we bij de kern van de zaak Chucky : u leest hier uitsluitend wat je zelf wil lezen, en dat staat een constructief gesprek volledig in de weg, zo werkt intermenselijke interactie niet, misschien wel als je jezelf als 'superieur' ervaart, maar niet voor mensen die vertrekken vanuit 'gelijkwaardigheid'
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | ||
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | ||
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Volgens mij bewijst deze nota wel degelijk een en ander:
Citaat:
Of waarom mochten deze personen niet eens ondervraagd worden?
![]() |
![]() |
#95 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
#96 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Ik vind vooral dat jij sommige verklaringen nogal snel als bewijslast beschouwt. Vooral als je dat goed uitkomt.
![]() |
![]() |
![]() |
#97 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
en dat boek van Douglas Deconinck heb jij al bij voorbaat van tafel geveegd ... en wanneer Knuppel eruit citeert lees je erover of doe je aan 'creatief lezen' ipv aan begrijpend lezen ... je begrijpt dat dit gesprek op deze manier nergens toe leidt ... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#98 | ||
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Chucky : 3 april 2006 om 16:03. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#99 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Diegene die hier op de man aan het spelen is, ben jij. Maar ik begrijp wel dat je niet wilt inzien dat ik Steenbok slechts aan het parafraseren was. Dat zou niet passen in jouw typerende hak-in-op-Distel berichtjes he?
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
![]() |
![]() |
![]() |
#100 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
Locatie: Hoofdstad der holbewoners waar de Schelde op z'n mooist is en de gevangenen nog vrij rondlopen
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |