![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Staatsinrichting Vlaanderen versus Wallonië? Een unitaire, federale, confederale staat of meteen Vlaanderen onafhankelijk. Dit is het forum bij uitstek voor discussies over de Belgische staatsinrichting. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Europees Commissaris
Locatie: Samenkomst van de schrale, mijmerende Kempen en het overvloedige, spekbuikige Brabant
|
![]() Citaat:
Niet alleen is het vermoeiend maar ook nog zinloos. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 |
Banneling
|
![]() Zorroaster, begin maar al met het goede voorbeeld te geven, politicus.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | ||||
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Ten andere ik blijf bij mijn standpunt over deze zaak.. Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#84 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#85 | ||
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#86 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ik heb uw "als-en" nog niet gelezen, maar natuurlijk bestaat er een verschil in mentaliteit tussen het Noorden en het Zuiden. (en dan bedoel ik dus niet enkel het Noorden en Zuiden van België, maar tevens van Europa en de wereld) Nu snap ik momenteel nog niet echt waarom dat een probleem zou zijn, want volgens mij bestaat er ook een noemenswaardig mentaliteitsverschil tussen Antwerpenaren en Limburgers. (*) benoodt is een neologisme en wil zoveel zeggen als behoeft
Met dank aan: TomB, Supe®Staaf, Brabo, Sato, boer_bavo, @lpha, Knuppel, Raf, Antoon, Tantist, Distel, Pelgrim, Paulus, nou nou, Bobke, Griffin, Spetsnaz, oriana, C uit W, Seba, ingenious, Zeno!, zorroaster, alpina, dejohan, circe, Kotsmos, S., luc broes, Aangebrande, solidarnosc, maddox,Tzuvar Raemborr, Spelev, Mieke 79, DaBlacky, numarx,Vlaanderen Boven, bartje, Turkje, ossaert, Fribre, de Vexille, Groot Bakkes, Jos Verhulst, Bece, Babeth, Nynorsk, driewerf, wb, cuboidz, sancho, Dimitri, e.a. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Dan hoef je niet meer te discussieren met mensen die een andere mening hebben als de Vlaamse elite! ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | |||
Europees Commissaris
Locatie: Samenkomst van de schrale, mijmerende Kempen en het overvloedige, spekbuikige Brabant
|
![]() Citaat:
Niemand is zo gek om zijn tijd in iemand te steken die zelfs de feiten als relatief gaat beschouwen en gelijkwaardig acht aan onbewezen "alsen". Zo kan je bezig blijven. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mag ik je dan vragen om van nu af te zwijgen over dat onafhankelijk Vlaanderen? |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Wij beschouwen het onafhankelijke Vlaanderen dan ook niet als een feit, in tegenstelling tot anderen die alsen en misschienen als waarheid verheffen. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#91 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja, gij zet zelf in een andere topic:
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | ||||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Daar u duidelijk niet gevat hebt wat het eigenlijke probleem was met de sofismen van Trol, leg ik het even uit: Er werd gesteld dat de Post in Wallonië al drie weken staakte en in Vlaanderen niet. Trols argument was dat dat onbelangrijk en nietszeggend was, want ALS er nu Vlamingen gewerkt hadden in Wallonië was MISSCHIEN alles anders geweest en ALS de Vlamingen nu eens gestaakt hadden... Zie je het nu? Trol gebruikte veronderstellingen als argument om een feit te ontkrachten, is dat zo moeilijk in te zien dat je zo'n rare kronkels moet gaan maken om aan die logica te ontkomen? |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#94 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mm... ja.
Mijn argument blijft trouwens overeind: Et alors? Een voorvalletje... moet België nu breken? |
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#96 | ||
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#97 | ||
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#98 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#99 | |||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#100 | |||
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Laat dat dom er uit.. ik ben namelijk ook vlaams ![]()
![]() |