![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 |
Gouverneur
|
![]() Raf U schrijft : "Het is voor elke jonge holebi een moeizame strijd om de eigen geaardheid en het anders zijn te aanvaarden. Tijdens dat proces is alle hulp en begrip van de omgeving méér dan welkom."
Zozo, zozo, zozo. U bent dus van mening dat homo's "anders" zijn ?
Iets niet weten is geen schande. Uw eigen beperkingen en grenzen kennen is belangrijk. Zelfkennis is het begin van de wijsheid. Ik ben graag de gek die meer vragen kan stellen dan 1000, zelfverklaarde, wijzen kunnen beantwoorden Vlaanderen onafhankelijk |
![]() |
![]() |
![]() |
#85 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Beste Raf,
Je hebt zeker gemerkt dat ik in deze topic hoofdzakelijk aan jouw kant sta. Zowel betreffende de discriminatie van de holebi's in het algemeen, als door de Kerk. Ik ben ook van mening dat het standpunt van het Blok hierover soms aan duidelijkheid te wensen overlaat, wat kan betekenen dat ze een zekere vijandigheid schuilhouden voor het goede doel (lees: het halen van nog meer stemmen). Maar dat je de topic nu doet verzeilen naar een discussie over de vrouw binnen het Blok vind ik minder relevant. En voor jouw informatie, Alexandra Coolen spreekt over een eigen keuze wanneer ze het heeft over veel kinderen. Verder is er ook nog het Blok van Anke, niet bepaald een vrouw aan de haard die als kinderkwekerij dient. |
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Jij wil dat duidelijk niet. Onverdraagzame leugenaar! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een man en een vrouw zijn ook 'anders', de een heeft een lul, de andere niet. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
||
![]() |
![]() |
![]() |
#91 | |||
Minister
|
![]() Citaat:
Iemand die discrimineert is onverdraagzaam. Ik scheld dus niet, ik noem alleen de dingen bij hun naam. ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Het is dus ook niet verwonderlijk dat men bij dit voorstel van het blok de link legt met "vrouw aan de haard".
![]() |
![]() |
#94 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Leugenaars echter laten uitschijnen dat het VB dat wil verplichten voor alle vrouwen. Onzin natuurlijk!! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#95 |
Banneling
|
![]() Het is bewonderenswaardig dat de katholieke kerk in deze tijd van zedelijk verval nog steeds haar standpunten blijft verdedigen, tegen de linkse stroom in. Homo's moeten gediscrimineerd worden door de maatschappij.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#96 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#97 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#98 | ||
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#99 |
Gouverneur
|
![]() Raf,
U sprak immers eerst van 'anders zijn' en daarna zegt U dat ze anders behandeld worden. U in het vervolg wat beter uitdrukken aub. Ik meende al dat U van mening was dat homo's anders zijn dan hetero's. Iemand haalde dan nog het voorbeeld van een vrouw en man die anders zouden zijn, wat ik ook al ontdekt had. ![]()
Iets niet weten is geen schande. Uw eigen beperkingen en grenzen kennen is belangrijk. Zelfkennis is het begin van de wijsheid. Ik ben graag de gek die meer vragen kan stellen dan 1000, zelfverklaarde, wijzen kunnen beantwoorden Vlaanderen onafhankelijk |
![]() |
![]() |
![]() |
#100 | |||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |