Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 30 juli 2003, 12:41   #81
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door George
En Raf, als je steld dat het vlaams blok de politieke woordvoerder van de kerk is omwille van homostandpunten, abortus en euthanasie dan zijn ze in deze ook de woordvoerders van de moslims.
Maar dat horen zij niet graag.
Zo had ik het nog niet bekeken...
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme"
Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging."

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
Als daar ne knappe gast zit mss,lieft met een strak kontje ......
De langverwachte outing van duveltje382
Raf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 juli 2003, 12:42   #82
De Knut
Minister

De Knut's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kempen
Wel Raf
ik vraag U is thuiswerkende ouder = moeder ?

Want in het voorstel van het blok is steeds sprake van ouder.

Dat U daar vrouwen van maakt is duidelijk een uiting van uw manier van denken over vrouwen en buitenhuiswerken.
Het is uw geest die automatisch de achterhaalde verbinding maakt dat een thuiswerkede ouder de moeder zou moeten zijn.
Misschien is zijn geaardheid een gevolg van zijn houding van afkeer en verdrukking van vrouwen in het algemeen?
De Knut is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 juli 2003, 12:43   #83
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Wel Raf

Dat U daar vrouwen van maakt is duidelijk een uiting van uw manier van denken over vrouwen en buitenhuiswerken.
Het is uw geest die automatisch de achterhaalde verbinding maakt dat een thuiswerkede ouder de moeder zou moeten zijn.
Alsof nu plots het merendeel van de mannen hun carrière opzij gaan zetten om voor de koters te zorgen, terwijl vrouwlief haar carrière uitbouwt... Dat geloof je toch zelf niet?
Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging."

Citaat:
Oud 30 juli 2003, 12:43   #84
Kempen
Gouverneur

Standaard

Raf U schrijft : "Het is voor elke jonge holebi een moeizame strijd om de eigen geaardheid en het anders zijn te aanvaarden. Tijdens dat proces is alle hulp en begrip van de omgeving méér dan welkom."

Zozo, zozo, zozo.

U bent dus van mening dat homo's "anders" zijn ?

Zelfkennis is het begin van de wijsheid.

Ik ben graag de gek die meer vragen kan stellen dan 1000, zelfverklaarde, wijzen kunnen beantwoorden

Vlaanderen onafhankelijk
Kempen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 juli 2003, 12:43   #85
Antoon
Secretaris-Generaal VN

Antoon's schermafbeelding

Standaard

Beste Raf,

Je hebt zeker gemerkt dat ik in deze topic hoofdzakelijk aan jouw kant sta. Zowel betreffende de discriminatie van de holebi's in het algemeen, als door de Kerk.

Ik ben ook van mening dat het standpunt van het Blok hierover soms aan duidelijkheid te wensen overlaat, wat kan betekenen dat ze een zekere vijandigheid schuilhouden voor het goede doel (lees: het halen van nog meer stemmen).

Maar dat je de topic nu doet verzeilen naar een discussie over de vrouw binnen het Blok vind ik minder relevant.

En voor jouw informatie, Alexandra Coolen spreekt over een eigen keuze wanneer ze het heeft over veel kinderen.

Verder is er ook nog het Blok van Anke, niet bepaald een vrouw aan de haard die als kinderkwekerij dient.
Oud 30 juli 2003, 12:46   #86
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Raf U schrijft : "Het is voor elke jonge holebi een moeizame strijd om de eigen geaardheid en het anders zijn te aanvaarden. Tijdens dat proces is alle hulp en begrip van de omgeving méér dan welkom."

Zozo, zozo, zozo.

Ja, ze zijn anders omdat ze anders behandeld worden.

Citaat:
Oud 30 juli 2003, 12:46   #87
De Knut
Minister

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raf
Alsof nu plots het merendeel van de mannen hun carrière opzij gaan zetten om voor de koters te zorgen, terwijl vrouwlief haar carrière uitbouwt... Dat geloof je toch zelf niet?
Het VB wil ze die keuze laten en financieel mogelijk maken.
Jij wil dat duidelijk niet.
Onverdraagzame leugenaar!
Oud 30 juli 2003, 12:47   #88
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Antoon
Beste Raf,

Je hebt zeker gemerkt dat ik in deze topic hoofdzakelijk aan jouw kant sta. Zowel betreffende de discriminatie van de holebi's in het algemeen, als door de Kerk.

Ik ben ook van mening dat het standpunt van het Blok hierover soms aan duidelijkheid te wensen overlaat, wat kan betekenen dat ze een zekere vijandigheid schuilhouden voor het goede doel (lees: het halen van nog meer stemmen).

Maar dat je de topic nu doet verzeilen naar een discussie over de vrouw binnen het Blok vind ik minder relevant.

En voor jouw informatie, Alexandra Coolen spreekt over een eigen keuze wanneer ze het heeft over veel kinderen.

Verder is er ook nog het Blok van Anke, niet bepaald een vrouw aan de haard die als kinderkwekerij dient.
Je hebt gelijk: dat was niet het doel van deze topic.

Citaat:
Oud 30 juli 2003, 12:47   #89
Antoon
Secretaris-Generaal VN

Antoon's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Zozo, zozo, zozo.

Niemand heeft ooit ontkend dat ze anders zijn, op seksueel gebied welteverstaan.

Een man en een vrouw zijn ook 'anders', de een heeft een lul, de andere niet.

Oud 30 juli 2003, 12:48   #90
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De Knut
Citaat:
Knutje toch... Het gaat van kwaad naar erger met dat schelden! Doe er wat aan jongen; dergelijke agressie is zeer ongezond hoor

Citaat:
Oud 30 juli 2003, 12:50   #91
De Knut
Minister

Standaard

Citaat:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De Knut
Citaat:
Knutje toch... Het gaat van kwaad naar erger met dat schelden! Doe er wat aan jongen; dergelijke agressie is zeer ongezond hoor
Nogmaals: iemand die liegt is een leugenaar.
Iemand die discrimineert is onverdraagzaam.

Ik scheld dus niet, ik noem alleen de dingen bij hun naam.

Oud 30 juli 2003, 12:50   #92
jan hyoens
Perm. Vertegenwoordiger VN

jan hyoens's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jan hyoens
Laps, daar gaan we weer voor de zoveelste topic over de chocostoempers! sebiet is bartje hier weer! Willen we dat?
Is er dan iemand die jou verplicht om deze draad te volgen en erop te reageren? Blijf dan weg als het onderwerp je niet bevalt! Ik zal er alvast niet om treuren; iets zinnigs heb ik van jou toch nog niet gehoord...
De splinter in het oog van een ander ziet hij wel,....
jan hyoens is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 juli 2003, 12:53   #93
George
Staatssecretaris

George's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar George
Standaard

Citaat:
Wel Raf

Dat zal er uiteraard niet meer staan als het er ooit al gestaan moest hebben. Dit neemt niet weg (en dat weet het blok ook) dat de moeder in de eerste instantie de zorg voor het kind draagt en dat de huismannen nog steeds een uitzondering zijn. Bovendien heeft het blok het steeds over traditionele waarden en normen waar we terug naartoe moeten. Daarin vind men dan wel degelijk de vrouw aan de haard en daar vind men ook de kerk in terug.
Het is dus ook niet verwonderlijk dat men bij dit voorstel van het blok de link legt met "vrouw aan de haard".

Lamzakl
George is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 juli 2003, 12:56   #94
De Knut
Minister

Standaard

Citaat:
Het is dus ook niet verwonderlijk dat men bij dit voorstel van het blok de link legt met "vrouw aan de haard".
Het VB wil het financieel mogelijk maken.
Leugenaars echter laten uitschijnen dat het VB dat wil verplichten voor alle vrouwen.

Onzin natuurlijk!!
Oud 30 juli 2003, 12:59   #95
PAJOT
Banneling

Standaard

Het is bewonderenswaardig dat de katholieke kerk in deze tijd van zedelijk verval nog steeds haar standpunten blijft verdedigen, tegen de linkse stroom in. Homo's moeten gediscrimineerd worden door de maatschappij.
PAJOT is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 juli 2003, 13:01   #96
fernand
Europees Commissaris

fernand's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Over verband tussen homofilie en pedofilie valt wel iets te zeggen.
Volgens mij was die link er in het verleden wel degelijk. Mijn kom niet uitkomen voor zijn geaardheid, het zeer gevaarlijk om er met iemand over te spreken laat staan een volwassen partner te vinden. Frustraties en komplexen allom en wat deed je dan, in een of andere positie van aanzien komen zoals pastoor, burgemeester, docter enz. om zich zo te kunnen bedienen van minderjarige jongens net als echte pedofielen met één of andere machtspositie.
Nu homo's zich kunnen outen denk ik niet dat er nog een groot procentueel verschil in pedofilie is tussen homo en hetero.
En wat lees ik nu van de anti-homo lobby hier, dat men net terug naar vroeger wil.
Zouden ze niet beter minister worden, kunnen ze de wet naar hun hand zetten, zoals di Rupo die met 2 minderjarigen zonder broek werd opgepakt?
fernand is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 juli 2003, 13:04   #97
michr.oscoop
Parlementslid

Standaard

Citaat:
Wat dat ouwe fossiel daar in Rome allemaal uit zijn botten slaat, kan me gestolen worden. Het gaat me vooral om dat "druk uitoefenen op katholieke politici". Denken jullie dat hij ècht geen invloed meer kan uitoefenen op politici?
Hé manneke, jullie die toch de breeddenkendheid en de verdraagzaamheid zelf menen te zijn, let eens op hoe u over die oude man van over de 80 spreekt! Jullie mogen er de meest aberrante gewoonten en meningen op na houden, maar de Paus is een "fossiel, een Altzheimerpatiënt die vanalles uit zijn botten slaat e.d.".
michr.oscoop is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 juli 2003, 13:09   #98
George
Staatssecretaris

George's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar George
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door michr.oscoop
Citaat:
Wat dat ouwe fossiel daar in Rome allemaal uit zijn botten slaat, kan me gestolen worden. Het gaat me vooral om dat "druk uitoefenen op katholieke politici". Denken jullie dat hij ècht geen invloed meer kan uitoefenen op politici?
Hé manneke, jullie die toch de breeddenkendheid en de verdraagzaamheid zelf menen te zijn, let eens op hoe u over die oude man van over de 80 spreekt! Jullie mogen er de meest aberrante gewoonten en meningen op na houden, maar de Paus is een "fossiel, een Altzheimerpatiënt die vanalles uit zijn botten slaat e.d.".
Zou je er ook problemen mee hebben als iemand zoiets zou zeggen over een dementerende bejaarde imam of rabbijn die er maar wat op los lult?

Lamzakl
George is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 juli 2003, 13:10   #99
Kempen
Gouverneur

Standaard

Raf,

U sprak immers eerst van 'anders zijn' en daarna zegt U dat ze anders behandeld worden. U in het vervolg wat beter uitdrukken aub.
Ik meende al dat U van mening was dat homo's anders zijn dan hetero's.

Iemand haalde dan nog het voorbeeld van een vrouw en man die anders zouden zijn, wat ik ook al ontdekt had. Maar niet echt ter zake is.

Zelfkennis is het begin van de wijsheid.

Ik ben graag de gek die meer vragen kan stellen dan 1000, zelfverklaarde, wijzen kunnen beantwoorden

Vlaanderen onafhankelijk
Kempen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 juli 2003, 13:13   #100
fernand
Europees Commissaris

fernand's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door michr.oscoop
Citaat:
Zou je er ook problemen mee hebben als iemand zoiets zou zeggen over een dementerende bejaarde imam of rabbijn die er maar wat op los lult?
Ik denk dat er dan heel vlug een fatwha zou uitgesproken worden Denk maar aan minister mischel, en zijn aanval op de ayathola. twas vlug gedaan met zijnen zever. Hij stinkte uren in de wind van schrik!
fernand is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:52.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be