![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
MP3-moord Onlangs werd een tiener neergestoken in het Brusselse Centraal Station. Daat leidde tot een heleboel verhitte discussies. We groeperen ze in dit subforum. |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#84 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
voor misdaden als verkrachting en moord zijn er lachwekkende korte gevangenis straffen. en dan is een gevangenis in belgië een luxe verblijf in een gesloten hotel. en dit allemaal op kosten van de samenleving. in dit land worden slachtoffers van criminaliteit daders omdat zij kunnen opdraaien voor hun geleden schade en de daders worden het slachtoffer want als die 2 noord -afrikaanse jongeren worden gevonden zal men weer af komen met flauwe exuses van een slechte jeugd, geen kansen en dergelijke. Bullshit in mijn ogen. invoering van de doodstraf, gevangenis straffen verhogen voor zware misdrijven als moord en verkrachting, levenslang is levenslang, en geen verkortingen meer van de celstraf door goed gedrag minder luxe in een gevangenis en dwangarbeid om de kosten terug te betalen aan de samenleving. kortom gedaan met de verwennerij van criminaliteit en de harde aanpak van jeugdbendes of dat nu noord afrikanen of autochtoonse jongeren zijn. oh ja pedofilie en verkrachting moet eveneens bestraft worden met verplichte sterilisatie en het verwijderen van de testikels, misschien houden de mogelijke verkrachters of pedofielen hun lul langer in hun broek of de jongeren die graag treintje rijden met jonge meisjes van 14 jaar zouden misschien wel eens 2 keer nadenken eer ze een leven verwoesten maar neen, u bent blijkbaar iemand die criminelen maar een 2de kans en een derde en een vierde, 5de,6de .... kansen blijft geen. bij mij verlies je je mensenrechten bij het eerste misdrijf al en zeker bij de zwaardere zoals verkrachting en moord. geen 2de kans, daar geloof ik helemaal niet in, zie dutroux als voorbeeld maar. eens een dief altijd een dief en idem voor moord en verkrachting en pedofilie. gedaan met die bullshit van mensenrechten en 2de kansen voor misdadigers. de wereld draait ook niet altijd zoals ik het zou willen maar daarom ga ik nog niemand beroven, verkrachten,vermoorden of god weet ik wat allemaal. mijn oordeel over die 2 noord afrikanen die die jongen hebben neergestoken is dat ze de doodstraf moesten krijgen en deze voltrokken moest zo snel mogelijk voor sommige is dit wraak maar ik noem het rechtvaardigheid. een hond die een kind bijt word afgemaakt maar een mens die een kind mishandeld, verkracht en vermoord zou een 2de kans kunnen krijgen of na 12 jaar al vrijkomen?????hoe gek is onze samenleving wel niet? afmaken die moordenaars, de overheid heeft als plicht om mensen te beschermen tegen criminelen en hiermee heeft zij dus de plicht om moordenaars en verkrachters en pedofielen voorgoed uit te schakelen. en vermits de doodstraf redelijk voorgoed is ![]() |
|
![]() |
![]() |
#85 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Als je het bovenstaande "schelden" wil noemen, doe dan maar. Voor mij is het een genadeloze analyse. En de waarheid kwetst zegt men nogal eens. Natuurlijk zouden mensen als jij graag hebben dat wij de waarheid niet meer zouden zeggen. Dat je lekker intellectualistisch kan voortleuteren. En ondertussen mollen de mohammedanen ons verder, één voor één. |
|
![]() |
![]() |
#86 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() Als een conservatieve katholiek (niet eens denigrerend bedoeld) voor jou al "links" is, dan vraag ik mij af hoever jij bent opgeschoven ter rechterzijde. Gezien het feit dat jij sympathie toont voor een zekere ![]()
![]() |
#87 |
|
![]() Die persoon was helemaal geen islam-colla zoals u beweerd,.
#88 |
|
![]() Dus iedereen die met mee eens is op het idee is hij volgens u een collabo, mijn advies voor jouw: verzorging is de beste remedie voordat u nare stuiptrekken krijgt!
#89 | |
|
![]() Citaat:
Waar staat dat ik geschreven heb dat ik sympathie uit voor ![]() Nog eens, de linkse weten hier niet meer in welke bocht ze zich moeten wringen. Erg, Heeeel erg. |
|
![]() |
![]() |
#90 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() mijn opvatting van stigma is:[FONT=Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif][SIZE=-1]Stigma betekent letterlijk stempel. Mensen plakken elkaar graag etiketten op.[/SIZE][/FONT]
"Als men een bepaalde groep brandmerkt/stigmatiseert, dicht men die groep als geheel een bepaald negatief kenmerk toe. Het is voor de gestigmatiseerde groep, zoals het voor een gebrandmerkte onmogelijk is van het merkteken af te komen," wiki bron. "STIGMA betekent brandmerk en is afgeleid van het Grieks stigmata. Stigmatiseren betekent dus: een brandmerk of onuitwisbaar teken aanbrengen. Vroeger werden sommige veroordeelden als levenslange straf gebrandmerkt of gestigmatiseerd door middel van een gloeiend ijzer." willekeurig gekozen bron. |
![]() |
![]() |
#91 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
#92 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#93 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#94 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() bijkomend voordeel van de doodstraf men moet tenminste geen gevangenissen bij houden. gewoon een goede oven om de lijken te verbranden lijkt mij voldoende en betaalbaarder dan lange celstraffen ![]() en mensenrechten gelden in de eerste plaats voor mensen en niet voor beesten zoals moordernaars, verkrachter en pedofielen. en mensenrechten dienen ervoor om bepaalde misbruiken tegen de mensheid tegen te gaan en niet om criminelen te beschermen tegen een rechtvaardige straf in mijn ogen. en een overheid moet beiden doen zowel preventief misdaad bestrijden door ongelijkheden tussen de mensen weg te werken en kansen te bieden maar ook moet deze overheid de onschuldigen beschermen en zorgen dat criminelen van zware misdrijven nooit meer kunnen hervallen. de doodstraf is geen overbodige luxe in onze westerse samenleving. |
|
![]() |
![]() |
#96 |
Banneling
|
![]() Volgens de islammoraal niet, volgens de westerse moraal wel.
Jij behoort tot een bende die het roven en doden verheerlijkt. En je verdedigt deze dingen ook nog eens. Voor een normaal mens ben jij dan een crimineel ja. Lees er het 8ste hoofdstuk van de Koran maar eens op na. Dat is aanzetten tot criminaliteit van A tot Z. Dat gaat over de "oorlogsbuit" weet je wel. Wel die gastjes die ons pesten tot we er van sterven volgen de teksten van de Koran zoals die uit het 8ste hoofdstuk. |
![]() |
![]() |
#97 |
|
![]() Omgekeerd is met een d !
Als u toch muizenissen wil uitmesten ! ![]() |
![]() |
![]() |
#98 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
#99 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
#100 |
|
![]() Ik ben zeker Rooms-Katholiek en politiek gezien zou ik mezelf inderdaad waaschijnlijk in de eerste plaats typeren als conservatief. Maar "katholiek" duidt voor mij op geen specifieke politieke overtuiging, het is een geloofsovertuiging. Katholieken kunnen links of rechts zijn, conservatief of liberaal.
|
![]() |