Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > MP3-moord
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

MP3-moord Onlangs werd een tiener neergestoken in het Brusselse Centraal Station. Daat leidde tot een heleboel verhitte discussies. We groeperen ze in dit subforum.

Discussietools
Oud 16 april 2006, 23:42   #81
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ke Nan Bekijk bericht
Weer een hoop zever.

Doen! Dat wordt lachen.
Als er iemand een reden aanhaalt waarom hij zich niet durft te verdedigen (en volgens mij is meer dan één gegronde reden waarom dat effectief zo is) dan maak je je ervan af metb 'weer een hoop zever', maar als er dan geopperd wordt om zich tegen de wet in te gaan bewapenen dan lach je hem uit omdat je goed weet dat het wel degelijk niet zal getolereerd worden.

Je bent dus maar een hypocriet en arrogant kereltje en ik stel daarom voor dat we hypocriete kereltjes gewoon links laten liggen.
Oud 16 april 2006, 23:44   #82
Ke Nan
Eur. Commissievoorzitter

Ke Nan's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
Ja, maar pas NADAT je je aanval op de omstaanders had ingezet en als reactie op wat WIJ zeiden.
Toon mij eens de post waarin ik de moordenaar ophemel.
Oud 16 april 2006, 23:46   #83
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Wel nonsens. Haal eens diep adem en kijk dan eens naar de beginpost van deze thread. Het was daarop dat ik gereageerd heb.
Ja ja, als mijn tante kloten had, was het mijn nonkel geweest(of een transseksueel). Geweld kun je nu eenmaal niet uit de wereld bannen. Dat is een utopie. En ja, als de omstaanders niet ingrijpen dan zijn het lafaards. Het is EVIDENT dat wat in dat station gebeurd is niet zou mogen! Je zit hier vanalles te insinueren. Een typische eigenschap van de VB'ers.
Wees gerust.
Er z�*l op een dag worden ingegrepen.
Ook en vooral tegen allochtone geweldplegers.

De grens van ONS tolerantievermogen lijkt bij deze wel zoetjesaan bereikt, denk je ook niet?
Oud 16 april 2006, 23:46   #84
Gargamel
Banneling

Standaard

Dat het allen lafaards zijn is beetje tever gegrepen.Maar kan Ke Nan ook geen volledig ongelijk geven...Vroeger was er iets als legerdienst..Dat is ondertussen verwisseld met holebi en wietrokers..Ga daar maar eens iets mee oplossen,aanvangen of kuisen.

Ik heb er geen prob mee,maak deel uit van de brothers,de oudere para's,want zelfs de "actuele" zijn niet veel,soeps meer.

De zogenaamde wachters die veiligheid verzorgen in metro en dergelijke,komaan zeg,die hebben nooit een blauw boon horen fluiten langs de oren,geef ze vestje en pepperspray en ze lopen er even breed bij als een echte pistolero,maar bij de eerste rel loopt het hen zeer dun door de broek

Laatst gewijzigd door Gargamel : 16 april 2006 om 23:50.
Gargamel is offline  
Oud 16 april 2006, 23:47   #85
Boadicea
Perm. Vertegenwoordiger VN

Boadicea's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Darwin Bekijk bericht
De autochtonen die het wagen nog maar naar een mohammedaan te wijzen spelen niet enkel met hun gezondheid maar met hun leven en dat van hun familie. Het is voldoende dat een mohammedaan iemand van ons van racisme beschuldigt en deze kan een streep maken over zijn/haar carrière.

De mohammedanen worden beschermd door politiekers en gerecht, terwijl wij loslopend wild zijn. Als een mohammedaan iets mispeutert, ik zeg maar iemand vermoordt, dan krijgt die van het gerecht een vermaning.

Als een autochtoon nog maar naar een mohammedaan wijst vliegt die gegarandeerd in de nor. Jullie hebben wijken waar de politie niet meer durft komen, wij hebben dat niet.

Maar dat hoeft natuurlijk niet zo te blijven. Misschien moet er toch aan gedacht worden om een gewapende vleugel van het Vlaams Belang op te richten, om onszelf te beschermen. Zelfs de kardinaal vindt dat we dat moeten doen.
Probleem.

Hier in België leven een kleine 10 miljoen Belgen. Als we de geneutraliseerden eraf laten, misschien nog maar 9 miljoen. We hebben officieel nog maar 500.000 Marokkanen in dit land en pakweg evenveel ministers. Met al het illegaal gespuis erbij komen we uit op hooguit 3 miljoen tegen 9 miljoen. Dat moet toch te doen zijn?
Oké, zij hebben wapens. Wij niet, tenzij één of andere veroordeelde organisatie voor ons niet iets kan opdiepen. Dan is de strijd gelijk en moeten we hem inderdaad NU voeren en niet binnen 10 jaar, als zij met hun uitrusting echt te sterk zijn.

Laatst gewijzigd door Boadicea : 16 april 2006 om 23:56.
Boadicea is offline  
Oud 16 april 2006, 23:52   #86
Gargamel
Banneling

Standaard

Geen wapens,hahahahaha,dat denk jij beste.Er zijn er meer dan je denkt ,-))

Maar alles op zijn tijd,de dag dat het bruin gespuis openlijk de strijd zal aangaan om ons te verdelgen zal er wel iets anders te zien zijn denk ik.

De meeste kan je zelfs vinden bij de schijtlaarzen zoals Bertje Bleit en de rest.Die doen er alles aan om toch maar op een goed blaadje te staan,tij zou wel eens kunnen keren als ze tegendeel moeten erkennen.

Laatst gewijzigd door Gargamel : 16 april 2006 om 23:56.
Gargamel is offline  
Oud 16 april 2006, 23:53   #87
Ke Nan
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Wees gerust.
Er z�*l op een dag worden ingegrepen.
Ook en vooral tegen allochtone geweldplegers.

De grens van ONS tolerantievermogen lijkt bij deze wel zoetjesaan bereikt, denk je ook niet?
En blijf je erbij dat ik het voor de moordenaar opneem? Indien dat zo is, mag ik je met een gerust hart een leugenaar noemen.

Ik heb gelijk, Knuppel. Iemand die niet reageert wanneer een ander in nood is, is laf. Wat de consequenties ook mogen zijn daarvan. Het blijft lafheid.
Oud 16 april 2006, 23:53   #88
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Toon mij eens de post waarin ik de moordenaar ophemel.
Ik heb er ook geen gezien waar jij hem voor lafaard uitschold maar wél degenen die niet op zo'n snelle, laffe moord waren voorbereid.
Na dit voorval zal het echter veranderen, wees gerust.

Voor het geval je het nog niet wist: zelfs bij lafaards lokt geweld, geweld uit. Sta er dus niet van te kijken dat er heel binnenkort een paar allochtonen met verboden wapens worden afgemaakt omdat ze het niet kunnen laten brave mensen, die normaal geen vlieg kwaad doen, te blijven tergen zoals jij.
Oud 16 april 2006, 23:55   #89
Ke Nan
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Ik heb er ook geen gezien waar jij hem voor lafaard uitschold maar wél degenen die niet op zo'n snelle, laffe moord waren voorbereid.
Na dit voorval zal het echter veranderen, wees gerust.

Voor het geval je het nog niet wist: zelfs bij lafaards lokt geweld, geweld uit. Sta er dus niet van te kijken dat er heel binnenkort een paar allochtonen met verboden wapens worden afgemaakt omdat ze het niet kunnen laten brave mensen, die normaal geen vlieg kwaad doen, te blijven tergen zoals jij.
Ben je mij nu aan het bedreigen?

Laatst gewijzigd door Ke Nan : 16 april 2006 om 23:55.
Ke Nan is offline  
Oud 17 april 2006, 00:01   #90
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
En blijf je erbij dat ik het voor de moordenaar opneem? Indien dat zo is, mag ik je met een gerust hart een leugenaar noemen.

Ik heb gelijk, Knuppel. Iemand die niet reageert wanneer een ander in nood is, is laf. Wat de consequenties ook mogen zijn daarvan. Het blijft lafheid.
Verwijt dan in de eerste plaats de rode allochtonenpamperaars die bovendien wetten invoeren waardoor zelfs een politieagent zich nog nauwelijks durft te verdedigen tegen allochtone boeven, maar géén machteloos gemaakte omstaanders die bovendien NERGENS voor nodig zijn als iedereen zijn handen van andermans eigendom en lijf afhoudt.

Of is het toeval dat het uitgerekend Turken zijn die de politie voor mietjes uitschelden?
Denk je nu echt dat de politie ervoor kiest om zich als mietjes op te stellen?
Oud 17 april 2006, 00:05   #91
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Ben je mij nu aan het bedreigen?
Bah neen, maar JIJ wilde toch dat wij ons niet langer als lafaards gedragen?

Je kent MIJ in alle geval niet want dan WIST je dat ik DOORGA als iemand mij kwaad krijgt. Ook als ik de ongewapende ben en ook al word ik gezien als een weerloze vrouw.
Oud 17 april 2006, 00:13   #92
Ke Nan
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Bah neen, maar JIJ wilde toch dat wij ons niet langer als lafaards gedragen?
Maar je ziet me wel als de gevaarlijke allochtoon. Het soort dat het Vlaamse volk pest en pest. Ik daag je uit om maar ook één post van mij te vinden waar ik het criminele gedrag van allochtonen goedpraat. Kijk, Knuppel, jij kent mij ook niet. Ik ben iemand die gene zever neem van NIEMAND niet. Niet van het VB en niet van crapuleuze allochtonen want het VB is ZEKER niet de oplossing.

Citaat:
Je kent MIJ in alle geval niet want dan WIST je dat ik DOORGA als iemand mij kwaad krijgt. Ook als ik de ongewapende ben en ook al word ik gezien als een weerloze vrouw.
Dat spreekt dan voor jou. Dan ben jij tenminste één van de weinigen die niet laf zijn en geen uitvluchten zoeken om maar niet te moeten reageren.
Oud 17 april 2006, 00:27   #93
Nynorsk
Secretaris-Generaal VN

Nynorsk's schermafbeelding

Standaard

Ke Nan is zo gevaarlijk dat iedere leuke meid het op een lopen zet als ze hem ziet.

In zijn armen, wel te verstaan.
Nynorsk is offline  
Oud 17 april 2006, 00:28   #94
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Ja ja ja.
Ik dacht al dat jij een leuke meid was.

Laatst gewijzigd door Knuppel : 17 april 2006 om 00:28.
Knuppel is offline  
Oud 17 april 2006, 01:05   #95
Flippend Rund
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Darwin Bekijk bericht
Die lafheid van ons moet toch ergens een oorzaak hebben, niet?

Of vind jij dat het Europees ras een laf ras is van nature uit?
het europees ras is niet laf van nature, maar van culture

het is geen angst, maar wanhoop. De wanhoop van een cultuur die in niets meer gelooft. Daardoor wordt deze cultuur verpletterd en verlamd door angst voor de dood.

maar wacht, spoedig rust jij ook.
-- Goethe

Laatst gewijzigd door Flippend Rund : 17 april 2006 om 01:09.
Flippend Rund is offline  
Oud 17 april 2006, 01:10   #96
Hertog van Gelre
Perm. Vertegenwoordiger VN

Hertog van Gelre's schermafbeelding

Standaard

Dit is een tendentieuse draad.

Degene die in actie zou komen zou worden vervolgd maar vrijgesproken wegens noodweer-exces. De potentiele moordenaar zou worden veroordeeld wegens poging tot doodslag. Niets meer en niets minder.
Hertog van Gelre is offline  
Oud 17 april 2006, 02:16   #97
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hertog van Gelre Bekijk bericht

Degene die in actie zou komen zou worden vervolgd maar vrijgesproken wegens noodweer-exces. De potentiele moordenaar zou worden veroordeeld wegens poging tot doodslag. Niets meer en niets minder.
U verwart de Nederlandse wet met de Belgische.

volgens de Belgische wet kan men enkel van zelfverdediging spreken als het om je leven gaat, niet om je mp3.

Op het moment dat die schoelie begon te steken was het al te laten, dus zou men moeten tussenkomen toen het om de mp3 ging, ZONDER dat je de messentrekker verwondt, want je leven stond niet op het spel!
Begin er maar aan.
Volgens de Belgische wet moet je gewoon alles afgeven en dan zien of de politie het wil opschrijven, want dus net op dezelfde dag werd afgeschaft.

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline  
Oud 17 april 2006, 02:17   #98
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hertog van Gelre Bekijk bericht

volgens de Belgische wet kan men enkel van zelfverdediging spreken als het om je leven gaat, niet om je mp3.

Op het moment dat die schoelie begon te steken was het al te laat, dus zou men moeten tussenkomen toen het om de mp3 ging, ZONDER dat je de messentrekker verwondt, want je leven stond niet op het spel!
Begin er maar aan.
Volgens de Belgische wet moet je gewoon alles afgeven en dan zien of de politie het wil opschrijven, wat dus net op dezelfde dag werd afgeschaft.

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o

Laatst gewijzigd door circe : 17 april 2006 om 02:18.
circe is offline  
Oud 17 april 2006, 05:06   #99
Acid
Schepen

Acid's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik ben iemand die gene zever neem van NIEMAND niet.
Ooit eens naar de onzin geluisterd die je hier zelf op het forum uitkraamt? Jij bent met voorsprong één van de grootste zeveraars die hier rondlopen...
Citaat:
Niet van het VB en niet van crapuleuze allochtonen want het VB is ZEKER niet de oplossing.
Alweer een weinig constructieve bijdrage. Je begrijpt niet eens het probleem, hoe kan jij je dan uitspreken over een eventuele oplossing? Jij bent gewoon bang van het VB, bang dat er zeer binnenkort een einde komt aan jouw luilekker luxeleventje.
Oud 17 april 2006, 05:12   #100
Acid
Schepen

Acid's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht

Op het moment dat die schoelie begon te steken was het al te laat, dus zou men moeten tussenkomen toen het om de mp3 ging, ZONDER dat je de messentrekker verwondt, want je leven stond niet op het spel!
Begin er maar aan.
Volgens de Belgische wet moet je gewoon alles afgeven en dan zien of de politie het wil opschrijven, wat dus net op dezelfde dag werd afgeschaft.
Volgens de wet mag om het even wie, bij een diefstal met geweld tegen personen, de slachtoffers in bescherming mag nemen. Dit valt ook onder de wettige zelfverdediging.

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:28.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be