Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 17 april 2006, 21:04   #81
Casca
Minister

Standaard

Laten we niet vergeten dat volgens peilingen de overgrote meerderheid van de Palestijnen zelfmoordaanslagen sterk afkeurt indien deze tegen burgers gericht zijn.
Casca is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 april 2006, 21:40   #82
Jazeker
Secretaris-Generaal VN

Jazeker's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Jazeker
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door garfield Bekijk bericht
http://www.cnn.com/2006/WORLD/meast/...ast/index.html

Vandaag heeft Jihad-tuig weer toegeslagen. In hun eigen lafaardige manier van handelen slagen ze er weer in om dood en verderf te zaaien in het centrum van een westerse stad.
De Jihadi kozen weeral de door hun geliefde doelwit uit, namelijk een buisstation met onschuldigen.
IPV als echte mannen de tegenstander op het slagveld te ontmoeten slaan ze liever toe bij burgerdoelen volwassen hoor

Zie hier de reacties van enkele Allochtonen in Nederland, lees en erger je
http://forums.marokko.nl/showthread.php?t=898698
Momenteel krijg ik dit te zien :

Citaat:
De server is te druk momenteel. Probeer het later opnieuw.

Als de server door de drukte overbelast raakt worden niet-ingelogde gebruikers (gasten) geweerd en krijgen ingelogde gebruikers (leden) voorrang.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Flanelcondoom Bekijk bericht
*KNIP* Deze opmerking lijkt mij persoonlijk en onnodig grievend.
Nelle Pastorale Nelle Jazeker Nelle

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Duupje Bekijk bericht
Jep, heil Jazeker.
Jazeker is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 april 2006, 21:58   #83
Chipie
Banneling

Chipie's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jazeker Bekijk bericht
Momenteel krijg ik dit te zien :
Boeiend...
Chipie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 april 2006, 23:10   #84
Jozef Ostyn
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Casca Bekijk bericht
Laten we niet vergeten dat volgens peilingen de overgrote meerderheid van de Palestijnen zelfmoordaanslagen sterk afkeurt indien deze tegen burgers gericht zijn.
Dat is toch niet wat bleek uit de recente verkiezingsuitslag, waarbij de meerderheid van de Palestijnen stemde voor een terroristische organisatie die zelfmoordaanslagen propageert.
Jozef Ostyn is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 april 2006, 11:59   #85
Casca
Minister

Standaard

Uw interpretatie van de verkiezingsuitslag strookt niet met de werkelijkheid. Palestijnen zijn geen moordzuchtig volkje. Ik raad je aan het interview met Isabelle Daneels, VRT correspondente, in de Humo van vorige week eens te lezen.
Casca is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 april 2006, 16:24   #86
kaatd
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jozef Ostyn Bekijk bericht
Het essentiële is dat er een Israëlische staat komt binnen verdedigbare en veilige grenzen en een Palestijnse staat binnen leefbare grenzen (volgens mij zal een Palestijnse staat om echt leefbaar te zijn wel altijd een confederatie moeten vormen met een ander Arabische land).
Het is niet aan mij om te bepalen wat er moet gebeuren. Maar ik sta toch altijd een beetje versteld van het gemak waarmee mensen stellen dat er twee staten moeten komen. Persoonlijk zie ik niet goed in waarom. Ik ben geen voorstander van homogene volksstaten en ik begrijp niet goed waarom een Joodse staat een homogeen Joodse staat zou moeten zijn waar Palestijnen als tweederangsburgers worden beschouwd. Je pleit hier voor een confederatie tussen Arabische landen, maar waarom geen confederatie tussen Semitische landen? Waarbij Joden en Palestijnen samen een staat vormen en waarbij godsdienst geen enkele rol speelt? Waarom geen staat waarin Moslims en Joden gelijkwaardige burgers zijn? Mij lijkt dat op lange termijn de enige oplossing.
kaatd is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 april 2006, 16:27   #87
kaatd
Banneling

Standaard

Citaat:
de meerderheid van de Palestijnen stemde voor een terroristische organisatie die zelfmoordaanslagen propageert.
Hamas is wel meer dan dat. Het is ook een organisatie waarvan de leidende figuren niet van corruptie verdacht worden, een organisatie die financiële hulp verleent, die onderwijs verzorgt en talloze andere sociale diensten levert.
kaatd is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 april 2006, 16:39   #88
Kallikles
Secretaris-Generaal VN

Kallikles's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Wat Israel betreft, zij plegen geen aanslagen maar ondernemen gerechtvaardigde acties tegen terroristen die zich actief voorbereiden op het doden van onschuldige burgers. Beschaafde mensen erkennen dat er een onderscheid bestaat tussen die twee zaken.
Dat vind ik nu toch ook, Lincoln. Israël onderneemt alleen gerechtvaardigde acties, zoals het opblazen van appartementsgebouwen waar Palestijnse politici zich bevinden. Dat er daarbij veel meer vrouwen en kinderen gedood worden als bij gelijk welke Palestijnse actie, doet niet ter zake.

Zij zijn ten minste bechaafd genoeg om dit met allerlei hypocriete eufemismen te omkleden. En Jozef Ostyn, dat is nog de meest beschaafde van al. Die is zo beschaafd dat hij zeer complexe standpunten naar voren kan brengen.

Zo hangt hij de fervente katholiek uit, maar legitimeert hij tegelijkertijd alle Israëlische aanslagen op een onschuldige burgerbevolking, waarvan zijn christelijke geloofsgenoten een belangrijk deel uitmaken. Dat de paus dit geweld reeds meermaals heeft veroordeeld, kan hij beschaafd naast zich neerleggen.
de bruine pest is de islam. Het is de meest boosaardige ideologie sinds het nazisme.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pericles
Mogelijk zijn het hebben van verbale kwaliteiten niet uw grootste talent.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Andev
Waarom zou ik moeten weten wat "multivariaatanalyse" betekent???
De mensen, steeds meer en meer, hebben lak aan dat soort gelul.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mike Godwin
By all means, compare these shitheads to Nazis.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy
Ja ik heb gezegd dat ik de moord op duizenden Nigerianen, omdat het zwarten zijn, goedpraat.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy over Europa's moslims
Naft er over en een stekske.
Kallikles is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 april 2006, 19:28   #89
Jozef Ostyn

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Casca Bekijk bericht
Uw interpretatie van de verkiezingsuitslag strookt niet met de werkelijkheid. Palestijnen zijn geen moordzuchtig volkje. Ik raad je aan het interview met Isabelle Daneels, VRT correspondente, in de Humo van vorige week eens te lezen.
Ik raad u aan te luisteren naar de ronduit moordlustige verklaringen van de "ministers" die het vertrouwen kregen van de meerderheid van de Palestijnen.
Oud 18 april 2006, 19:30   #90
Jozef Ostyn

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kallikles Bekijk bericht
Dat vind ik nu toch ook, Lincoln. Israël onderneemt alleen gerechtvaardigde acties, zoals het opblazen van appartementsgebouwen waar Palestijnse politici zich bevinden. Dat er daarbij veel meer vrouwen en kinderen gedood worden als bij gelijk welke Palestijnse actie, doet niet ter zake.

Zij zijn ten minste bechaafd genoeg om dit met allerlei hypocriete eufemismen te omkleden. En Jozef Ostyn, dat is nog de meest beschaafde van al. Die is zo beschaafd dat hij zeer complexe standpunten naar voren kan brengen.

Zo hangt hij de fervente katholiek uit, maar legitimeert hij tegelijkertijd alle Israëlische aanslagen op een onschuldige burgerbevolking, waarvan zijn christelijke geloofsgenoten een belangrijk deel uitmaken. Dat de paus dit geweld reeds meermaals heeft veroordeeld, kan hij beschaafd naast zich neerleggen.
Dat u het verschil niet kent tussen onschuldige burgers en terroristen is uw probleem.

De Paus heeft overigens nog nooit het recht van Israel op zelfverdediging in vraag gesteld, laat staan veroordeeld. Nog deze Paaszondag verdedigde de Paus expliciet het recht van Israel om in veiligheid te leven.
Oud 18 april 2006, 19:48   #91
Jozef Ostyn

Standaard

Overigens heb ik nergens beweerd dat alle Palestijnen, of zelfs een meerderheid onder hen, terroristen zouden zijn. Zo'n bewering zou belachelijk zijn.
Jammer is wel dat de PA steeds de terroristen is blijven ongemoeid laten en dat zoveel Palestijnen de terroristen steunen. Daarmee schaden ze alleen zichzelf. tragisch eigenlijk hoe de Palestijnen al 60 jaar aan één stuk door verkeerde keuzes maken.
Oud 18 april 2006, 23:11   #92
Gun

Gun's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
... tragisch eigenlijk hoe de Palestijnen al 60 jaar aan één stuk door verkeerde keuzes maken ...
Oud 18 april 2006, 23:29   #93
carlgustaaf
Banneling

carlgustaaf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Neen. Hun regering wordt momenteel wel geleid door terroristen en de Palestijnse Autoriteit laat terroristen toe om vrij te opereren in de Palestijnse gebieden. De Israelische strijdkrachten proberen die terroristen uit te schakelen, vermits de Palestijnen dat zelf weigeren.
en de terroristen die de regering leidden, zijn democratisch verkozen...dooe het palestijnse volk...dat wil toch zeggen dat ze er akkoord mee zijn?
carlgustaaf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 april 2006, 23:31   #94
carlgustaaf
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pietje Bekijk bericht
Een terrorist voor de ene, is een vrijheidsstrijder voor de andere. De keikoppen zijn aan beide zijden even hard.
deze oorlog zal ophouden wanneer de laatste Palestijn, en de laatste Jood mekaar omverknallen/ opblazen/neersteken..enz...
Oud 18 april 2006, 23:34   #95
carlgustaaf
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kaatd Bekijk bericht
Hamas is wel meer dan dat. Het is ook een organisatie waarvan de leidende figuren niet van corruptie verdacht worden, een organisatie die financiële hulp verleent, die onderwijs verzorgt en talloze andere sociale diensten levert.
met azijn vangt ge geen vliegen.Al die weldaden zijn op z'n minst geïnterresseerd...of denk je van niet?
Oud 19 april 2006, 01:03   #96
Sinistra
Banneling

Sinistra's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Djiezes Bekijk bericht
Hier is de "tussenstand" op 15 januari 2005, gerekend vanaf 29 september 2000, toen Sharon een bezoekje bracht aan Jeruzalem.

900 Israëlische slachtoffers, waarvan 112 minderjarigen (12%)
3223 Palestijnse slachtoffers, waarvan 631 minderjarigen (20%)

recentere cijfers kan ik niet direct vinden, maar deze zeggen al meer dan genoeg...
En wat wil dat dan zeggen, Nazi?? Israëli's leren hun kinderen lezen, schrijven, opvoeden en normen en waarden respecteren die in een democratische samenleving gelden. Palestijnen leren hun kinderen hoe ze het best Joden haten en uit de weg ruimen, mss daarin het verschil in slachtoffers....

Laatst gewijzigd door Sinistra : 19 april 2006 om 01:04.
Sinistra is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 april 2006, 01:07   #97
Sinistra
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mustius Bekijk bericht
Israel is een piratenstaat die moet verdwijnen!De aanslag van vandaag gericht op Moslims is een daad dat de Islam niet rechtvaardigt, vermits de slachtoffers allemaal onschuldige burgers zijn...
Maar ik kan natuurlijk ook van één kant de frustaties van de Palestijnen begrijpen,maar keur het niet goed!!! Wat zouden jullie doen als ze jullie land zouden afpakken en daarna uw vrouw, kinderen vermoorden onder de mom van "terrorismebestrijding"...
Bende hypocriete schijnheilige bastaarden is Israel...
Dat land is niet "afgepakt". Het is er nog stééds en noemt nu Israël. En het is de méést multi-culturéle samenleving van het midden-oosten....
Oud 19 april 2006, 01:13   #98
Jazeker
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Timmeke Bekijk bericht
En wat wil dat dan zeggen, Nazi?? Israëli's leren hun kinderen lezen, schrijven, opvoeden en normen en waarden respecteren die in een democratische samenleving gelden. Palestijnen leren hun kinderen hoe ze het best Joden haten en uit de weg ruimen, mss daarin het verschil in slachtoffers....
De wonderen die politics.be kan voltrekken... Djiezes heeft vanaf vandaag het etiket van nazi.

Citaat:

Citaat:
Jep, heil Jazeker.
Oud 19 april 2006, 01:18   #99
Sinistra
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jazeker Bekijk bericht
De wonderen die politics.be kan voltrekken... Djiezes heeft vanaf vandaag het etiket van nazi.
Linkse nazi's bestaan ook men beste...
Oud 19 april 2006, 01:21   #100
Jazeker
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Timmeke Bekijk bericht
Linkse nazi's bestaan ook men beste...
Ja hoor. Die bestaan... maar niet in de gedaante die jij denkt. Ze zijn talrijker dan wat jij denkt.

Citaat:

Citaat:
Jep, heil Jazeker.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:56.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be