![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wegens slechte resultaten in de opiniepeilingen heft de Smurfish Republican Army en de radicale smurfenpartij zichzelf bij deze op.
Toch roepen wij alle van onze militanten zich -welliswaar buiten de politiek- te blijven inzetten voor de smurfenzaak. Wij hopen vooralsnog dat de gematigder smurfenpartijen toch niet zo hypocriet zijn als we denken en enkele van hun beloftes vervullen. Met dank. Smurf aan het smurf want met minder mag je geen smurf smurfen.
![]() |
![]() |
#82 |
Partijlid
|
![]() Bij deze stelt SB de nieuwe voorzitter-voor-het-leven voor,
de heer GARGAMEL ![]() LEG EEN BOM ONDER HET SMURFEN DOM ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#83 |
Europees Commissaris
|
![]() ![]() ![]() ![]() Stuurt meestal zijn kat zeker? |
![]() |
![]() |
![]() |
#84 |
Partijlid
|
![]() Inderdaad, die wordt onze vertegenwoordiger tijdens de komende verkiezingsdebatten
![]() De heer Gargamel heeft al werk genoeg achter de schermen met die constante laster- en leugencampagnes van het parasitaire smurfenras tegen onze democratische en vrijheidslievende partij SB ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
#87 | ||
Partijlid
|
![]() Citaat:
![]() Waar heb je dat gerucht vandaan gesmurfd?!? Uit "De Smurfer" zeker, vast weer wat smurfpraat van Yves Desmurf ![]() ![]() Onze partijvoorzitter bevestigt hierbij dat op zijn identiteitskaart GARGAMEL staat en niets anders ![]() Waar die smurfisten zich tegenwoordig mee bezighouden ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dit doet mij vermoeden dat u weeral liegt alsof het gesmurft staat, typisch SB... Oeps, nu ben ik nog mijn obligate serie emoticons vergeten te verwerken in mijn post; ik zal ze hierna zetten, zodat de lezer ze kan plaatsen waar hij wil: ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | ||||
Partijlid
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Geef ons maar de Gazet van Smurfwerpen ![]() |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#90 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De Smurfische Beobachter
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#91 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja! Ik ben fier een smurfkever te zijn
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#94 |
Partijlid
|
![]() SB slaat alarm
![]() De multismurf-ideologie verspreidt zich op drieste wijze onder de bevolking, die door propaganda vanwege het smurf-establishment gedwongen wordt de eigen volksaard opzij te schuiven! Ziehier het bewijs! ![]() Wij roepen op tot een mars op smurfendorp aanstaande zondag om te protesteren tegen deze nietsontziende smurfpropaganda ![]() Neen aan de versmurfing ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#95 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het doet e zeer smurf dat the smurf way of life nog op zoveel smurf kan rekenen bij de bevolking!
LEVE SMURF Ze zullen hem niet temmen de smurfe smurfse smurf!
![]() |