Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 4 augustus 2003, 12:06   #81
thePiano
Perm. Vertegenwoordiger VN

thePiano's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pouma
Geachte Hugo,wanneer ik merk dat de meerderheid van de forumleden op dit politiek forum u door heeft,en dat zij overtuigd zijn van uw waarheden,zou ik in uw plaats minder snel op die blauwe knop drukken.
Geachte Peter, maak je geen zorgen om mij, mijn kat zorgt voor alles.

Oud 4 augustus 2003, 13:17   #82
Klaas
Gouverneur

Locatie: Speciaal om GC plezier te doen: 2 dagen op de 14 Meuzegem
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Klaas
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door thePiano
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pouma
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door thePiano
Wat wel is gebeurd vroeger: ik heb de website van VJM die aanvankelijk nog op een Belgische provider stond, aangeklaagd voor racisme en discriminatie en aan de hand van die klacht (en nog van vele anderen) heeft VJM die website toen moeten opdoeken. Wat later hebben ze die terug heropend op een buitenlandse provider. Dat zit ze nog een beetje dwars denk ik
Dit zegt wel meer over u,dan over hen Piano
Uiteraard, als niemand een klacht neerlegt gebeurd er ook niks. Als ik straks een dief door het raam bij mijn buren zie klimmen, heb ik een halve seconde later al de Politie opgebeld. Racisten en discriminanten zijn voor de wet OOK criminelen net zoals dieven dat zijn.

Ik zie geen enkel verschil en ik zou dan ook niet begrijpen wat ik verkeerd doe door criminele aktiviteiten (op het internet) te rapporteren. Ik noem dat burgerzin. Klagen ende Zagen is 1 ding, maar je kan zelf ook veel ondernemen.
**** dat men een klacht indient omdat er een inbraak is, is normaal! Maar klacht omdat iemand een andere mening heeft dan de jouwe, zegt dat meer over jou dan over de VJM!
Klaas is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:42.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be