![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Europees Commissaris
|
![]() Mja, als iemand mij kan zeggen hoe een foto te uploaden in dit forum,
waarvoor alvast dank. |
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
er is nogal veel die jouw verstand te boven gaat, vooral als je verstand zou moeten slikken dat er hier andere kleutjes zouden mogen rondlopen of dat je een paar euro's minder op je rekening zou hebben staan ![]()
Pelgrim [post=1803775] The B@ron roept net als vuilB op tot geweld [/post] Cashflow, alias Austrian, alias born2bewild, het stalken gaat door. Thai bedreigt mij fysiek Vlaams belangers dwepen met Hitler |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
een flinke hersenschudding opgelopen.
Pelgrim [post=1803775] The B@ron roept net als vuilB op tot geweld [/post] Cashflow, alias Austrian, alias born2bewild, het stalken gaat door. Thai bedreigt mij fysiek Vlaams belangers dwepen met Hitler |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 |
Europees Commissaris
|
![]() Dus toch iemand die het inziet.
![]() |
![]() |
![]() |
#86 |
Europees Commissaris
|
![]() Nummer 2 die dan toch de verantwoordelijkheid van het VuilB erkend.
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat lijkt me méér dan recent genoeg, en dateert van n�* de veroordeling van de VZW's. Mijn eerste twee referenties zijn uiteraard aan de oude kant, dat wil ik grif toegeven. Ik heb wel redenen om te geloven dat de inhoud nog steeds opgeld maakt in de echte visie van het VB. Om dit te illustreren citeer ik dan maar een recente én in uw ogen waarschijnlijk onverdachte bron (VB'er themselves): "J’ai choisi le Vlaams Blok précisément en raison de ses positions radicales," dit la parlementaire flamande An Michiels. "Ayant �* l’esprit le jugement du procès contre les trois asbl du Vlaams Blok, j’ai pourtant nuancé ma pensée. Nous devons avant tout veiller �* ce que le programme du Vlaams Blok puisse être réalisé. S’il faut formuler un certain nombre de choses différemment pour y arriver, ainsi soit-il... Car c’est ainsi que certaines choses qui pouvaient être dites auparavant, ne peuvent plus l’être actuellement. Mais nous devons veiller �* ce qu’on ne touche pas �* l’essence même du Vlaams Blok, le nationalisme flamand, et en tant que membre de Voorpost, j’ai le devoir d’y veiller." Son collège Wim Van Dijck voit les choses de la même manière: "Nous ne pouvons pas donner �* nos alliés potentiels l’occasion d’en finir avec nous �* cause de malheureuses bavures et de questions de détail. Mais qu’on ne s’y trompe pas : le programme du Vlaams Blok, ou éventuellement d’un nouveau parti si la Cour de Cassation confirme la condamnation, reste ce qu’il est. Pour la politique en matière d’immigration, cela reste ‘S’adapter ou dégager’. En matière de criminalité, nous continuons �* plaider pour une répression dure, et en ce qui concerne la Belgique, pour nous, elle doit disparaître." Conclusie: wat jij als verouderd materiaal beschouwt, is actueler dan ooit, in het bijzonder hun houding tegenover allochtonen.........
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ik beschuldig het VuilB van fascisme. Nergens verdedig ik de regering, en dit zou toch wel moeten als ik het VuilB voor alles verantwoordelijk zou stellen ![]() Aiaiai jongen
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Wat is er nu duidelijker dan de rascistische motieven om op het VuilB te stemmen ? Bitter weinig.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
De schertsvertoningen van het VuilB in het parlement die in de media komen ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#91 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Doe dat dan tenminste met valabele argumenten, en niet met wantoestanden waar ze part nog deel aan hebben wegens geen beleidsdeelname.
Daar bezondig jij je zo vaak aan en het maakt je discours zo ongeloofwaardig, dat ik de meeste van jouw schrijfsels gewoon oversla, omdat ze me veel teveel de indruk geven dat ze geschreven worden door een VB'er met de bedoeling hun tegenstrevers in discrediet te brengen.
![]() |
![]() |
#92 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik kan niet zeggen dat ik overtuigd ben..........
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() komaan, dit geloof je zelf niet ...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Nu, die zever terzijde, want dat vroeg je nu eenmaal niet. Even bij http://www.photobucket.com langsgaan, en daar een accountje maken. Daar kun je naar hartelust fotos uploaden (en desnoods nog in albums categoriseren). Onder elk zo'n fotootje die geupload is verschijnen enkele balken met voor jou reeds gereedgemaakte URL's die je hier kunt plakken. Zo maak je dus een "hotlink" naar zo'n afbeelding. Dit forum maakt gebruik van de vaak gebruikte forumcode "BB", dus zoek je naar de [ IMG] [/IMG ] code! Uitendelijk staat de URL dus bvb in [IMG ]http://www.photobucket.com/jouwgebruikersnaam/jouwalbum[/ IMG]. Bent u mee?
![]() Siggy van mijn hand, niet gaan stelen als uw eigen werk, aub? Laatst gewijzigd door Hidden_Kenshin : 21 april 2006 om 18:13. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#96 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Herr Flick ach ja, waarom wordt jij eigenlijk niet collectief genegeerd ...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#97 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
0 humaniteit, alles voor de paar eurotjes meer ...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#98 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() Straks ge je nog waanideeen hebben als den Superstaaf en beweren dat ik alles op het VuilB afschuif. ![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#99 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ik druk mijn afkeer uit, da's zeker al niet demoniseren, ik vertel slechts een mening gesteund door een torenhoge bewijslast ... en, nu komt het mooiste, ik ben voor de afschaffing van de democratie Waar haal je het toch soms ...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#100 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De behandeling van kinderen in asielcentra is de volledige verantwoordelijkheid van de huidige en vorige regeringsploeg. Het is dus hoogst ridicuul om er het VB bij te sleuren.
![]() |
![]() |