Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 11 mei 2006, 12:42   #81
sony
Burger

sony's schermafbeelding

Standaard

En ik zeg niet dat het niet bestaat in andere partijen, maar in tegendeel het bestaat in alle lagen van de bevolking.
sony is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 mei 2006, 20:25   #82
Bobke
Secretaris-Generaal VN

Bobke's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door sony Bekijk bericht
Ik probeer niet hetzelfde want ik moet niemand overtuigen van de realiteit want de realiteit is er! Ik spreek van ervaring!
Ik spreek van werkervaring ik kom zo vrouwen regelmatig tegen.

Over de lonen van vrouwen is wel waar, het was al verschillende keren in kranten en nieuws!

In de politiek zijn wel voldoende vrouwen geintereseerd hoor alleen krijgen ze die mogelijkheid niet! De mannen hebben voorang!
Dan hebben we een verschillende ervaring.
Mijn zoon en dochter doen hetzelfde werk, op hetzelfde bedrijf en ze hebben precies hetzelfde loon. Straf hé.
Bobke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 mei 2006, 15:31   #83
Braveheart
Partijlid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door New Era Bekijk bericht
Lees het Belgisch wetboek zelf er op na, ik heb geen zin om het des te betreffende artikel opnieuw op te zoeken.

Uw posts laten iets anders uitschijnen.

Het zou er ook op helpen als u eens de moeite zou doen om uw taal te verzorgen, voor u met grove beschuldigingen begint te zwaaien.

Opnieuw stopt u woorden in mijn mond en opnieuw praat u naast de kwestie. Ik vind het fijn dat u de link naar andere zaken wil leggen, maar kies dan voor iets dat er 100 % mee samengaat.

Ook u wil woorden in mijn mond leggen. Trouwens kan het zijn dat u Vlaanderen intellectueel arm vindt omdat ze uw ethische en/of morele normen niet delen? Mocht dat zo zijn, dan deel ik uw mening niet. Intellect staat los van ethiek en/of moraal. Het is de trend dat het gros van de intellectuelen ethischer en/of moreler zijn dan het merendeel van de bevolking. Toch kan een bijzonder intelligent persoon, bijzonder wreed zijn.
Jongen wees niet zo een mietje en zeg gewoon waar je voor staat. Jij ben een rascitisch anders had je deze topic helemaal niet geopend. En ik leg helemal nix in je mond, en zeg het gewoon zoals ik het zie.

If it smells like shit and looks like shit, then you best believe it is shit .

En ik moet dus mijn taal verzorgen huh? Hoe moet ik dat doen? Moet ikhet gaan wassen of gewoon goed poetsen?
Braveheart is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 mei 2006, 15:38   #84
Braveheart
Partijlid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Basy Lys Bekijk bericht
De mohammedaanse leer institutionaliseert "racisme" (in de uitgebreide betekenis) want maakt verschil tussen verschillende mensen, niet alleen tussen man en vrouw, maar ook tussen zij die zich aan de mohammedaanse ideologie hebben onderworpen en zij die dat niet doen. Daarbij wordt nog onderscheid gemaakt tussen "mensen van het boek", die mogen blijven leven als ze zich maar bescheiden gedragen en extra belasting betalen, en de veelgodendienaars en de goddelozen die niet waard zijn te leven.

Om elk realistisch artikel over de mohammedaanse wereld hier neer te zetten zou ik een paar honderd medewerkers moeten hebben. Indien je de realiteit gelijkstelt met "negatief", kan ik je niet helemaal ongelijk geven.

Somalië¨is in chaos omdat het een mohammedaans land is. De ganse mohammedaanse wereld kent enkel chaos, vanaf de Filippijnen, Indonesië, Thailand, China, Bangladesh, India, Pakistan, Afghanistan, Iran, Rusland, Palestina, Egypte, Soedan, tot Marokko toe.

In de mohammedaanse rechtsleer kan men niet verplicht worden iemand anders te vermoorden, maar het kan wel toegelaten worden. Het wordt zelfs hoog aangeschreven dat men iemand vermoord uit wraak.

Nou laat je dus echt zien hoe dom je bent en dat je alleen maar dingen zit te roepen waar je helemaal geen verstand van hebt. Ik had nog van je verwacht dat je op internet info ging zoeken over wat er echt aan de hand in Somalie is (om dan weer hier slim te komen doen), maar blijkbaar had ik je hoger in geschat. De oorlog in Somalie heeft geen religieuze achtergrond, de oorlog in Somalie is ontstaan doordat verschillen stammen met elkaar gingen vechten en dat is nu nog steeds aan de gang. En jij moet al helemaal niet gaan zeuren over rascisme, want jij bent hier de grootste. Jij wilt iets tegen rascisme doen? Begin dan maar in jouw eigen land, want Somalie en al die andere landen waar je constant over zeurt, zijn heel ver bij jou vandaan.

Begin maar eerst je eigen huis schoon te maken (en schoon te houden).

Laatst gewijzigd door Braveheart : 12 mei 2006 om 15:39.
Oud 12 mei 2006, 22:51   #85
colargo
Banneling

colargo's schermafbeelding

Standaard

binnenkort in belgië!
http://michiganmilitia.com/
colargo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 mei 2006, 22:55   #86
lenco
Burger

lenco's schermafbeelding

Standaard

Cowboy-staat?...
Oud 13 mei 2006, 10:13   #87
van Maerlant
Perm. Vertegenwoordiger VN

van Maerlant's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door New Era Bekijk bericht
Ik werk mijn laatste jaar af op de middelbare school en het verbaast me hoe weinig respect jongeren (1ste jaars en dergelijke) hebben voor hun ouderen. Dit op zich is al redelijk storend, maar dat lijkt de trend te zijn bij zowel de autochtone als allochtone bevolking, alhoewel de laatste groep toch nog wat agressiever is en sneller naar geweld grijpt. Dit ervaar ik toch zo, maar ik laat ruimte open om mijn stelling te weerleggen.
Ik maak op school juist hetzelfde mee. Tot zelfs de lagere school kinderen in de blok naast ons worden agressiever met de dag. Donderdag nog gooiden ze stukjes papier en potloden binnen in een klas waar ik les had. Schandalig gewoon.

1ste jaar zijn natuurlijk nog erger. Er liep er eens eentje tegen mij toen ik uit een lokaal kwam. Die kleine geeft mij daar een duw en zegt 'Putain, kijkt verdomme waar ge loopt'. En die was dan nog twee koppen kleiner Ik zou het niet gedurfd hebben vroeger.
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are.

It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist.
van Maerlant is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 mei 2006, 10:24   #88
Basy Lys
Minister

Basy Lys's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Braveheart Bekijk bericht
Nou laat je dus echt zien hoe dom je bent en dat je alleen maar dingen zit te roepen waar je helemaal geen verstand van hebt. Ik had nog van je verwacht dat je op internet info ging zoeken over wat er echt aan de hand in Somalie is (om dan weer hier slim te komen doen), maar blijkbaar had ik je hoger in geschat. De oorlog in Somalie heeft geen religieuze achtergrond, de oorlog in Somalie is ontstaan doordat verschillen stammen met elkaar gingen vechten en dat is nu nog steeds aan de gang. En jij moet al helemaal niet gaan zeuren over rascisme, want jij bent hier de grootste. Jij wilt iets tegen rascisme doen? Begin dan maar in jouw eigen land, want Somalie en al die andere landen waar je constant over zeurt, zijn heel ver bij jou vandaan.

Begin maar eerst je eigen huis schoon te maken (en schoon te houden).
Of ik dom ben, Braveheart, zal zeker niet aan het oordeel van een "Braveheart" overgelaten worden.

Hoe vaak is "Braveheart" in Somalië geweest?

Omdat ik het graag aan Braveheart zal overlaten van de juiste analyse te maken in verband met Somalië, zal ik me beperken tot te stellen dat in de mohammedaanse wereld steeds weer en enkel en alleen geweld gebruikt wordt om te pogen gelijk te krijgen. Niet om problemen op te lossen: om gelijk te krijgen en de andere te vernederen. Dit is nu eenmaal inherent aan de mohammedaanse ideologie, of dat nu in Somalië is of in de Filippijnen, of in de Sahara, en in alle landen daar tussenin waar een meerderheid of minderheid leeft die zich onderworpen heeft aan Mohammed's leer.

Laatst gewijzigd door Basy Lys : 13 mei 2006 om 10:26.
Basy Lys is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 mei 2006, 12:50   #89
New Era
Vreemdeling

Standaard

Citaat:
Jongen wees niet zo een mietje en zeg gewoon waar je voor staat. Jij ben een rascitisch anders had je deze topic helemaal niet geopend. En ik leg helemal nix in je mond, en zeg het gewoon zoals ik het zie.

En ik moet dus mijn taal verzorgen huh? Hoe moet ik dat doen? Moet ikhet gaan wassen of gewoon goed poetsen?
Men is dus een racist als men een topic opent in de forum Vreemdelingenbeleid & Integratie, leuke stelling. U zei juist zelf dat u me iets in de mond legt want u laat me dingen zeggen hoe u ze ziet. Beauty is only skin deep . Wat meer respect in een "debat" is gewenst en ook minder duidelijke spellingsfouten maakt uw werk des te aangenamer om te lezen.
New Era is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 mei 2006, 13:54   #90
lenco
Burger

lenco's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Braveheart Bekijk bericht

In je Nederlans zitten verschrikkelijk veel fouten en in je Engels ook...

Moest je nog zeggen in je spelling alleen, maar neen, ook je zinsbouw valt ook te betreuren....

Ben je gewoon zo (ik zal jouw woordenschat gebruiken) "achterlijk" of ben je gewoon "lomp"?!
Denk je dat iemand jou ook maar ernstig ga nemen als jij met zulke zinnen jouw mening wilt zeggen?

Laatst gewijzigd door lenco : 14 mei 2006 om 13:55.
lenco is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 mei 2006, 14:59   #91
carlgustaaf
Banneling

carlgustaaf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lenco Bekijk bericht

Moest je nog zeggen in je spelling alleen, maar neen, ook je zinsbouw valt ook te betreuren....

Ben je gewoon zo (ik zal jouw woordenschat gebruiken) "achterlijk" of ben je gewoon "lomp"?!
Denk je dat iemand jou ook maar ernstig ga nemen als jij met zulke zinnen jouw mening wilt zeggen?
duidelijk een Nieuwe Nederlander... Slechte, of onbestaande scholing...onbeleefd, vulgair...arrogant, zelfingenomen...
carlgustaaf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 mei 2006, 15:15   #92
lenco
Burger

lenco's schermafbeelding

Standaard

Als iemand scheld naar jou via goede Nederlandse tekst en zinsbouw kan het misschien nog raken... maar bij hem vergeet je zelfs dat hij scheld naar jou en schiet je gewoon in een lag van zijn taalfouten.

"niX" ... hoe kom je daar nu op?!
Oud 14 mei 2006, 15:46   #93
colargo
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door van Maerlant Bekijk bericht
Ik maak op school juist hetzelfde mee. Tot zelfs de lagere school kinderen in de blok naast ons worden agressiever met de dag. Donderdag nog gooiden ze stukjes papier en potloden binnen in een klas waar ik les had. Schandalig gewoon.

1ste jaar zijn natuurlijk nog erger. Er liep er eens eentje tegen mij toen ik uit een lokaal kwam. Die kleine geeft mij daar een duw en zegt 'Putain, kijkt verdomme waar ge loopt'. En die was dan nog twee koppen kleiner Ik zou het niet gedurfd hebben vroeger.
idd nu is dat zo.

vroeger als heel kleine snotaap met een stofjas aan in klas .
Durfde je een chewing-gum uitspuwen op de speelplaats mocht je het hele
jaar door de speelplaats opruimen!!
Iedereen uniform, geen petjes op of doeken,tulbanden ,..........
Jongens en meisjes appart, dat zouden de moslims ook goed vinden

Laatst gewijzigd door colargo : 14 mei 2006 om 15:47.
Oud 14 mei 2006, 15:58   #94
lenco
Burger

lenco's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door colargo Bekijk bericht
idd nu is dat zo.

vroeger als heel kleine snotaap met een stofjas aan in klas .
Durfde je een chewing-gum uitspuwen op de speelplaats mocht je het hele
jaar door de speelplaats opruimen!!
Iedereen uniform, geen petjes op of doeken,tulbanden ,..........
Jongens en meisjes appart, dat zouden de moslims ook goed vinden
Het grootste deel van de opvoeding begint thuis en daarna op school.
Oud 14 mei 2006, 16:57   #95
colargo
Banneling

Standaard

Citaat:
Het grootste deel van de opvoeding begint thuis en daarna op school.
hangt grotendeels ook af wie hun vrienden zijn en wat hun interesse is.
Sport is de beste religie die er is, al de andere maakt de mensen ziek.
Sport(gezond) met een doel en doe jaarlijks aan iets mee.

mensana in corpore sano is echt geen zever. Mensen die lichamelijk zich niet goed voelen, voelen zich op geestelijk vlak ook niet zo goed en vice-versa.
Het maakt de mensen opgewekter ook dank zij de endorphines die vrijkomen(natuurlijke xtc). En de maatschappij zou er veel baat bij hebben.
Minder ziekte,depresie,agressie,....

Pubers die constant pinten kappen & sigaretjes roken zijn losers zonder ruggegraat en laten dit blijken door dat soort gedrag.

Laatst gewijzigd door colargo : 14 mei 2006 om 17:15.
Oud 14 mei 2006, 17:46   #96
djimi
Secretaris-Generaal VN

djimi's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

1. Als iemand scheld
2. naar jou
3. via goede Nederlandse tekst en zinsbouw kan het misschien nog raken... maar bij hem vergeet je zelfs dat
4. hij scheld naar jou en schiet je gewoon in
5. een lag van zijn taalfouten.
1. iemand scheldt met dt,

2. schelden op iemand, niet naar iemand,

3. schelden met gebruikmaking van, met behulp van, aan de hand van, enz.

maar zeker niet 'via', dat enkel gebruikt wordt als het gaat om een af te leggen weg/route/parcours/...

4. hij scheldt met dt,

5. 'lag' van het werkwoord 'laggen', wellicht ?
djimi is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 mei 2006, 19:11   #97
Basy Lys
Minister

Basy Lys's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door djimi Bekijk bericht
1. iemand scheldt met dt,...
Ik ben nochtans geacht van te schelden zonder dt, maar doe dat nooit. Hij daarentegen zal het slechts doen als hij tegenwoordig is, want vroeger deed hij het ook zonder.

Het is dan ook "Mens sana in corpore sano".
Basy Lys is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 mei 2006, 19:14   #98
lenco
Burger

lenco's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door djimi Bekijk bericht
1. iemand scheldt met dt,

2. schelden op iemand, niet naar iemand,

3. schelden met gebruikmaking van, met behulp van, aan de hand van, enz.

maar zeker niet 'via', dat enkel gebruikt wordt als het gaat om een af te leggen weg/route/parcours/...

4. hij scheldt met dt,

5. 'lag' van het werkwoord 'laggen', wellicht ?

schel·den
(onov.ww.)
1 krenkende of beledigende woorden uitspreken...

"naar iemand".... of het alleen "op" iemand is heb ik toch mijn twijfels over..

---------------------------------------------------------------------------
via (vz.)
1
over, langs
2
door gebruik te maken van, met behulp van => aan de hand van, door middel van, middels 1= voor weg uit te leggen
2= door gebruik van, met behulp van... ("goede Nederlandse...")

---------------------------------------------------------------------------------------

Tenslotte zeg ik niet dat ik nooit fouten maak, verre van.
maar woorden als 'nix' gebruiken?

Laatst gewijzigd door lenco : 14 mei 2006 om 19:15.
lenco is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 mei 2006, 11:16   #99
Bobke
Secretaris-Generaal VN

Bobke's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Als iemand scheld naar jou via goede Nederlandse tekst en zinsbouw kan het misschien nog raken... maar bij hem vergeet je zelfs dat hij scheld naar jou en schiet je gewoon in een lag van zijn taalfouten.

"niX" ... hoe kom je daar nu op?!
Bobke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 mei 2006, 15:36   #100
Braveheart
Partijlid

Standaard

Citaat:

Hahahahah blijkbaar neem jij mij serieus genoeg om een reply te zetten, en ga nou niet over engels praten gast. Ik spreek 5 talen. Hoeveel spreek jij? Laat me raden, alleen nederlands zeker of moet ik het vlaams noemen
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:39.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be