![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Burger
|
![]() En ik zeg niet dat het niet bestaat in andere partijen, maar in tegendeel het bestaat in alle lagen van de bevolking.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mijn zoon en dochter doen hetzelfde werk, op hetzelfde bedrijf en ze hebben precies hetzelfde loon. Straf hé. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
If it smells like shit and looks like shit, then you best believe it is shit ![]() En ik moet dus mijn taal verzorgen huh? Hoe moet ik dat doen? Moet ikhet gaan wassen of gewoon goed poetsen? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
Nou laat je dus echt zien hoe dom je bent en dat je alleen maar dingen zit te roepen waar je helemaal geen verstand van hebt. Ik had nog van je verwacht dat je op internet info ging zoeken over wat er echt aan de hand in Somalie is (om dan weer hier slim te komen doen), maar blijkbaar had ik je hoger in geschat. De oorlog in Somalie heeft geen religieuze achtergrond, de oorlog in Somalie is ontstaan doordat verschillen stammen met elkaar gingen vechten en dat is nu nog steeds aan de gang. En jij moet al helemaal niet gaan zeuren over rascisme, want jij bent hier de grootste. Jij wilt iets tegen rascisme doen? Begin dan maar in jouw eigen land, want Somalie en al die andere landen waar je constant over zeurt, zijn heel ver bij jou vandaan. Begin maar eerst je eigen huis schoon te maken (en schoon te houden). Laatst gewijzigd door Braveheart : 12 mei 2006 om 15:39. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 |
Banneling
|
![]() binnenkort in belgië!
http://michiganmilitia.com/ |
![]() |
![]() |
![]() |
#86 |
Burger
|
![]() Cowboy-staat?...
![]() |
#87 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
1ste jaar zijn natuurlijk nog erger. Er liep er eens eentje tegen mij toen ik uit een lokaal kwam. Die kleine geeft mij daar een duw en zegt 'Putain, kijkt verdomme waar ge loopt'. En die was dan nog twee koppen kleiner ![]()
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are. It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Hoe vaak is "Braveheart" in Somalië geweest? Omdat ik het graag aan Braveheart zal overlaten van de juiste analyse te maken in verband met Somalië, zal ik me beperken tot te stellen dat in de mohammedaanse wereld steeds weer en enkel en alleen geweld gebruikt wordt om te pogen gelijk te krijgen. Niet om problemen op te lossen: om gelijk te krijgen en de andere te vernederen. Dit is nu eenmaal inherent aan de mohammedaanse ideologie, of dat nu in Somalië is of in de Filippijnen, of in de Sahara, en in alle landen daar tussenin waar een meerderheid of minderheid leeft die zich onderworpen heeft aan Mohammed's leer. Laatst gewijzigd door Basy Lys : 13 mei 2006 om 10:26. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | |
Burger
|
![]() Citaat:
Moest je nog zeggen in je spelling alleen, maar neen, ook je zinsbouw valt ook te betreuren.... Ben je gewoon zo (ik zal jouw woordenschat gebruiken) "achterlijk" of ben je gewoon "lomp"?! Denk je dat iemand jou ook maar ernstig ga nemen als jij met zulke zinnen jouw mening wilt zeggen?
Vlaanderen wil in dezen afweer niet achterwege blijven. Vlaanderen wil medewerken om Europa te redden. Ook ons bestaan als volk staat op het spel. Vlamingen! -HOUZEE Laatst gewijzigd door lenco : 14 mei 2006 om 13:55. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#91 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 |
Burger
|
![]() Als iemand scheld naar jou via goede Nederlandse tekst en zinsbouw kan het misschien nog raken... maar bij hem vergeet je zelfs dat hij scheld naar jou en schiet je gewoon in een lag van zijn taalfouten.
![]() "niX" ... hoe kom je daar nu op?!
![]() |
#93 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() vroeger als heel kleine snotaap met een stofjas aan in klas ![]() Durfde je een chewing-gum uitspuwen op de speelplaats mocht je het hele jaar door de speelplaats opruimen!! Iedereen uniform, geen petjes op of doeken,tulbanden ,.......... Jongens en meisjes appart, dat zouden de moslims ook goed vinden ![]() Laatst gewijzigd door colargo : 14 mei 2006 om 15:47. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | |
Burger
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#95 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Sport is de beste religie die er is, al de andere maakt de mensen ziek. Sport(gezond) met een doel en doe jaarlijks aan iets mee. mensana in corpore sano is echt geen zever. Mensen die lichamelijk zich niet goed voelen, voelen zich op geestelijk vlak ook niet zo goed en vice-versa. Het maakt de mensen opgewekter ook dank zij de endorphines die vrijkomen(natuurlijke xtc). En de maatschappij zou er veel baat bij hebben. Minder ziekte,depresie,agressie,.... Pubers die constant pinten kappen & sigaretjes roken zijn losers zonder ruggegraat en laten dit blijken door dat soort gedrag. Laatst gewijzigd door colargo : 14 mei 2006 om 17:15. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#96 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
2. schelden op iemand, niet naar iemand, 3. schelden met gebruikmaking van, met behulp van, aan de hand van, enz. maar zeker niet 'via', dat enkel gebruikt wordt als het gaat om een af te leggen weg/route/parcours/... 4. hij scheldt met dt, 5. 'lag' van het werkwoord 'laggen', wellicht ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#97 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#98 | |
Burger
|
![]() Citaat:
schel·den (onov.ww.)1 krenkende of beledigende woorden uitspreken... "naar iemand".... of het alleen "op" iemand is heb ik toch mijn twijfels over.. --------------------------------------------------------------------------- via (vz.) 1 over, langs 2 door gebruik te maken van, met behulp van => aan de hand van, door middel van, middels 1= voor weg uit te leggen 2= door gebruik van, met behulp van... ("goede Nederlandse...") --------------------------------------------------------------------------------------- Tenslotte zeg ik niet dat ik nooit fouten maak, verre van. maar woorden als 'nix' gebruiken? ![]()
Vlaanderen wil in dezen afweer niet achterwege blijven. Vlaanderen wil medewerken om Europa te redden. Ook ons bestaan als volk staat op het spel. Vlamingen! -HOUZEE Laatst gewijzigd door lenco : 14 mei 2006 om 19:15. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#99 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#100 | |