Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 5 mei 2006, 23:28   #81
Diego Raga
Perm. Vertegenwoordiger VN

Diego Raga's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door eno2 Bekijk bericht
Te simpel, dat is voornamelijk wat mij hindert.

Ik geef toe dat iemand die over een perfecte grammatica beschikt, daardoor en daarmee de boel nog des te beter kan beduvelen, door zijn semantische meercapaciteit uit te buiten, maar dat is iets, wat ik bij VDL nog niet waargenomen heb, wel integendeel. En dat moet toch wel als zeldzaam gebrandmerkt worden, bij professors, een dergelijke zelfbeheersing, en al zeker bij politieke professors... Denk aan Eyskens 1 en 2...
Deze vernoemde heren kunnen voorwaar een wel zéér vlotte en intelligente babbel bezigen, tevens vergezeld van een platgestreken gezicht en dito gestudeerde bagage als het er op aan komt de puinhopen van hun aller wanbeheer tov. Vlaanderen in het Belgisch kader goed te praten, maar voor de begane politieke stommiteiten en misbaksels een mea culpa slaan, ho maar...laat staan hun verantwoordelijkheid nemen.
Neen beste Eno2, macht corrumpeert geest en ziel, teveel macht...

Trouwens, SuperStaaf [SIZE=1](thanks,)[/SIZE] heeft ergens een rake quote geplaatst van die grote meneer Eyskens II die in hart en nieren een driepartijenstelsel, vroeger, nu en na de volgende verkiezingen wenselijk achtte.
Voor het weren van een democratisch volksreferendum in onze contreien zullen deze hooggeachten ook wel een duurbetaalde uitleg hebben.

En dit democratie-beduvelend gezelschap is uw vertrouwen waard ?
Van mij alvast geen sprank...
Diego Raga is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 mei 2006, 19:22   #82
Noorman
Provinciaal Gedeputeerde

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ericferemans Bekijk bericht
Dit gebeurt reeds: familieleden die over komen moeten ofwel voor zichzelf kunnen zorgen, ofwel dient men over voldoende middelen te beschikken om deze zelf te onderhouden.

[SIZE=4][/SIZE]

Wat een immense afgang.
Wir haben es gewusst!
Zit je weer in je droomwereldje professor ?

Als die familie voor zichzelf kan zorgen waarom is betrokkene dan naar hier gekomen ?

Jouw redenering volgende moet dit land nu bol staan van eenzame gezinnetjes ! De laatste keer dat ik zo'n gasten heb gezien was in een roeibootje, ze zaten er met 15 in en onherenigd dat die eruit zagen !

Afgang ?

Betekenis 1 : al verkiezingen lang !
Betekenis 2 : krijgt de gemiddelde Vlaming van jullie gezwets !

Noorman
Noorman is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:04.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be