![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
MP3-moord Onlangs werd een tiener neergestoken in het Brusselse Centraal Station. Daat leidde tot een heleboel verhitte discussies. We groeperen ze in dit subforum. |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#82 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
-------- welke hetze van rechts ??? Alleen de Vlaams Belang mandatariseen waren niet op de betoging weet je wel , en zijn het nu net zij die ons al jaren verwittigen voor een escalerende overtolerante samenleving. Al de rest struikelde over elkaar om toch maar even in beeld te kunnen komen. De ouders sneden dit terecht af. Groetjes |
|
![]() |
![]() |
#83 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
--------- lees mijn aangehaalde voorbeeld vanuit Sint Niklaas verleden jaar. Een verwittigd VB'r is er twee waard. Is zoals de verkiezingsresultaten, die verdubbelen ook haast elk 5 jaar. Groetjes |
|
![]() |
![]() |
#84 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
*knip* Gelieve op te houden met overal hetzelfde plaatje te spammen. Uw punt is onderhand duidelijk. mvg, Arnold. |
|
![]() |
![]() |
#85 | ||||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Het waren immers 'slechts' Polen en geen Noord-Afrikanen.
Het Oosten: De kiezer heeft niet altijd gelijk. De kiezer heeft alleen gelijk als hij stemt zoals Het Oosten het zou willen. Laatst gewijzigd door Knuppel : 25 april 2006 om 10:22. |
||||||||
![]() |
![]() |
#86 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#87 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Anyway, het waren zeker geen etnische vlamingen, da's een feitelijke vaststelling, geen statement! Laat ons er het op houden dat het schorem is, of het nu pools, vlaams, marrokaans, links of rechts schorem is, je hebt het overal, alleen in bepaalde etnische of ideologische groepen wat meer dan in andere, en dat is ook een feitelijke vaststelling en geen statement. |
|
![]() |
![]() |
#88 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
#89 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik vrees dat er in dat geval zelfs geen betoging had plaastgevonden vermist alle 'democratische' partijen zich daartegen inplaats van voor zouden hebben uitgesproken. Als de betoging desondanks zou zijn doorgedreven was het VB de enige partij geweest die de betoging gerecupereerd had....
#90 |
|
![]() Ik sta versteld van de nieuwe wending. Mijn maken ze inderdaad ook niet wijs dat het "zuivere" Polen zijn. Ze lijken me eerder Berbers/Arabisch van type, dan Baltisch. Als ik verkeerd doe met dat de suggereren, kan men meteen de forensische antropolgie afschaffen. Dan blijven er nog meer daders ongestraft en nog meer slachtoffers onbekend, maar dat wil onze staat misschien wel, als je ziet hoe ze hun wetten draaien en keren.
In ieder geval komt het feit wel handig uit voor links. Meneer Ahidar, die begon met de term "nieuw racisme" haalt opgelucht adem een draait nu een andere plaat. Hij was er dan toch ook van overtuigd dat het iemand uit zijn eigen gemeenschap was. En als we een kat een kat mogen noemen, zou het voor zijn gemeenschap hier, geen primeur zijn, die roofmoord. Voor de Poolse gemeenschap is het dit wel, geloof ik. Anderzijds is het feit dat de dader minderjarig is, wel handig voor de doofpot. Nu hoeven we zijn naam niet te kennen, dus kunnen we niet nagaan of het geen "nieuwe Pool" is. Daarmee bedoel ik een tot Pool genaturaliseerde ... Maghrebijn of zoiets. Handig dat we het niet zullen weten. Gemoederen gesust. Moslimgemeenschap vrij van schuld en verantwoordelijkheid. Hun kroost kan terug de banjoel uithangen. Als de daders zuivere Polen zijn, ben ik de paashaas. |
![]() |
![]() |
#91 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#92 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Eind goed, al goed...
![]() |
#93 | |||||||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Nee, de Moslimexecutieve moet zich uitspreken. Ze vragen zich vandaag (nog meer dan vorige week) af waarom eigenlijk. En ik met hen. Voor zover we nu weten hebben de Moslims met de hele affaire niets te maken. Vraag hen dan ook niet zich uit te spreken. Citaat:
Nee, dus, uw punt is geen punt. Moslims zijn geen 'volk' en het is dus niet 'eigen volk eerst' en heeft dus niets met rascisme te maken. Citaat:
Citaat:
|
|||||||
![]() |
![]() |
#94 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Feit is dat er jaarlijks 800 moorden gebeuren, dus bijna 3 per dag... En geen haan die ernaar kraait, ze halen met moeite een klein artikeltje in de gazet, laat staan het tv-nieuws... Maar nu moest ineens een hele massa-hysterie ontstaan omdat het ineens breeduit in de media werd gesmeerd. Enfin; het is belachelijk wat er allemaal rond is gebeurd; er is zelfs een minuut stilte gehouden in Standard-Anderlecht, en er is 80.000 man voor op straat gekomen; alsjeblieft zeg... Enerzijds is er de absolute onverschilligheid in dat station blijkbaar waar het eeuwen geduurd heeft tot er iemand hulp kwam bieden, en dan was het nog een allochtoon nota benen... En eenmaal de media zich erop zet is het kot ineens te klein. Moorden gebeuren nu eenmaal; shit happens... Dat is de meest normale zaak van de wereld. En nog iets; het blijft ook de normaalste zaak van de wereld dat ze voor een groot deel door achtergestelde groepen zoals alllochtonen worden gepleegd. Waren de daders uit een rijk burgerlijk vlaams gezinnetje opgegroeid waar ze op hun 6 jaar reeds een i-pod kregen, zouden ze zoiets nooit hebben gedaan! Men zou allicht beginnen denken dat we naar amerikaanse toestanden evolueren...
![]() |
#95 |
Minister-President
|
![]() Dat klop, in dit verhaal niet, hij had het volgens mij over de globale jeugdcriminalitiet en wat men er aan kan doen, als ik het goed begrepen heb.
|
![]() |
![]() |
#96 | |
|
![]() Citaat:
Binnenkort een onafhankelijk forum voor nationale politiek oprichten... |
|
![]() |
![]() |
#97 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Dat stinkt naar stigmatisering en vooroordelen, Jonas. Bah!
Laatst gewijzigd door baarle : 25 april 2006 om 10:55. |
![]() |
![]() |
#98 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
---------------- mochten de ouders openlijk VB-sympathisanten zijn geweest , dan had dit media-circus helemaal zo geen vaart gelopen. Dit voorval leent zich nu éénmaal uitermate om het politiek-correcte geweer van schouder te wisselen. En dat is nu net datgene wat volop bezig is. Deze zaak wordt tenkoste van het ouderlijke verdriet politiek uitgemolken op een manier die niet al te opzichtig is voor jan met de pet. Spindoctors weet je. De Poolse nationaliteit van de daders is daarbij the cherrie on the cake . Het moment is rijp om programmapunten van het Vlaams Belang over te nemen zonder te moeten toegeven dat die partij het de ganse tijd aan het rechte eind had. Recuperatie noemt men dat. De oude volksunie weet daaar bij schade en schande alles over mee te vertellen. Groetjes |
|
![]() |
![]() |
#99 | ||||||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Niet alleen de haat voor een religie of een huidskleur komt hier op de proppen, zelfs de 'bloedzuiverheid' komt uit de smerige beerputten naar boven geborreld. Goe bezig ... |
||||||
![]() |
![]() |
#100 |
Minister-President
|
![]() Eerlijk toegegeven, voor iemand die meedoet in de gemeente en nationale politiek verwacht ik toch ook wat beter dan telkens die wederkerende prentjes.
|
![]() |