![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
Bekijk resultaten enquête: Wenst u nog meer multiculturele ghetto's? | |||
Nee, mijn cultuur dient geen vreemde invloed te ondergaan |
![]() ![]() ![]() |
27 | 56,25% |
Ja, multicul is een verrijking |
![]() ![]() ![]() |
17 | 35,42% |
Ja, zolang het maar niet in mijn buurt is |
![]() ![]() ![]() |
1 | 2,08% |
Geen idee |
![]() ![]() ![]() |
3 | 6,25% |
Aantal stemmers: 48. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
(Te verwachten reactie van smiley: ja maar christenen plegen geen bomaanslagen. Antwoord: zie enkele posts hierboven, beginnende met Woot Woot) Stem jij maar rustig VB zoals al die andere 1000000 dommekloten. Maar kom achteraf niet bleiten dat je van FDW niet na 9 uur 's avonds op straat mag komen als hij de avondklok instelt. 8)
"I've got a french word I wanna share with you tonight, even though most of you are probably from Nicaragua." "Un, quatorze, cinq... AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHH" Laatst gewijzigd door Khonnor : 4 mei 2006 om 11:44. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 |
Europees Commissaris
|
![]() Alsof zij hier effe snel alle problemen gaan oplossen... Eigenlijk hoop ik dat ze snel aan de macht komen. Het zal niet lang duren voor ze zich "verbranden" aan de macht en keihard op hun bek gaan... Het VB is eigenlijk hetzelfde als de VLD, maar dan met een groot bakkes.
Laatst gewijzigd door Djiezes : 4 mei 2006 om 11:50. |
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
En dan maar zagen over dit "verziekte" land. De verzuurdheid spat van het scherm.... ![]()
![]() |
![]() |
#85 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Het is door uw onkunde uw gebrek aan kennis dat u zulk een vergelijkingen maakt. Voorbeeldje. Als een moslims het over vrede heeft dan verstaat die onder vrede iets heel anders dan wat wij onder vrede verstaan. Jullie zijn nog erger dan de 'moslimfundamentalisten' zelf. Jullie spelen in hun kaart en jullie snappen het niet. Het is veel gemakkelijker te ontkennen en racist te roepen en af te komen met jamaar dat is de islam niet dat zijn 'islamfundamentalisten' die de koran verkeert interpreteren bij de christenen is dat ook of afkomen met de 'politieke islam'. Linkse stommelingen hebben zo ook het woordje 'islamofoob' in de wereld geroepen. U bent een linkse keikop en driebubbele steenezel. U zou u beter eens verdiepen in de islam voormaeer verdere uitspraken hierover te doen. Tenminste indien u in staat bent verder te kijken en het laagje vernis van de islam af te schrapen die de islampromotors er hebben opgelegt. WOOT WOOT. Nuttige idioot ! [/SIZE]
![]() |
![]() |
#86 |
Banneling
|
![]() We hebben ze al allemaal gehad 'rood,groen,blauw,paars,......) dus why not het VB!!
Gaan ze op hun bek so be it.Maar ik stem dit keer VB omdat het echt een serieus lachertje aan het worden is, ivm allochtonen, asielzoekers, geld erin pompen die toch niets opbrengt....pfff. Indien men een bedrijf zou runnen zoals men belgië aan het runnen is, dat zat het al lang op de fles. |
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
En het doet me veel plezier dat U mij een nuttige idioot noemt. Liever een nuttige idioot dan een idiote dorpsgek.
"I've got a french word I wanna share with you tonight, even though most of you are probably from Nicaragua." "Un, quatorze, cinq... AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHH" Laatst gewijzigd door Khonnor : 4 mei 2006 om 12:05. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | |
|
![]() Citaat:
En wat Irak beterft zijn het niet de Amerikanen die dictator saddam verdreven hebben en er in de plaats een democratie willen invoeren (wat tegen de islam indruist want door mensen gemaakte wetten zijn tegen de islam) die voor het voortdurende geweld zorgen maar wel de voormalige aanhangers van saddam hussein en de moslims, de ware volgelingen van rotprofeet mohammed die elke poging tot de oprichting van 'de duivelse' democratie en vrijheid in Irak willen kelderen en elke wederopbouw van het land willen verhinderen en daar de schuld voor op de Amerikanen steken. Idioten zoals u lopen daar natuurlijk in. Die zogenaamde verzetsstrijders willen hun islamdictatuur instellen naar het voorbeeld van Iran die klaarstaan om eens dat ze een atoomwapen ter beschikking hebben die ook te gebruiken. Tegen ons wel te verstaan. Mensen zoals u zijn erger dande ware volgelingen van rotprofeet mohammed. Mensen zoals u zijn de Chaimberlins ten tijde van de opkomst van de nazis ! [/SIZE]
![]() |
![]() |
#89 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is dus niet voldoende dat enkel diegenen die denken baat te hebben met de overstap er voorstanders van zijn... Wanneer we de resultaten van deze clash der culturen over de ganse wereldbol overlopen, dan hou ik er vooral een negatief beeld aan over. Het "idee" is mooi en verlokkelijk, maar dat is spijtig genoeg ook alles... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Sorry, maar daar zijn reeds zoveel antwoorden en opmerkingen geweest daarover. Niet willen (in)zien wat niet in het kraam past komt heel dikwijls voor. Ook dat "is er, en blijft er"... En ja, er zijn goede en stupiede voorstellen geweest, dat is zeker. Ze nog eens proberen bij elkaar te harken is volledig verloren moeite, vrees ik. Wanneer er noodgedwongen veranderingen zullen komen en misbruiken weggewerkt zullen we er wel meteen van op de hoogte zijn... Lees misschien eens het artikel over "onderwijs en allochtonen", pas op het forum gezet. Daar zit wellicht al een stukje van het probleem en een stukje van de "remedie"... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#91 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Inderdaad, zeer goede vraag. Al meerdere keren gesteld en onder meerdere vormen... maar een zinnig antwoord heb ik, net zoals jij wellicht, nog niet te lezen gekregen... Hoe zou dat komen? Vergetelheid? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() (... betreft Engelstalige tekst over "Islamic terrorism")
Blaaskes waarvan je liever niet op de hoogte wil zijn? Ik begrijp het... Laatst gewijzigd door andev : 4 mei 2006 om 14:53. |
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ook het katholieke geloof had niet tot doel "vrede en gelijkheid enz" maar wel de verspreiding van het eigen geloof, indien nodig onder dwang, via oorlog, gevangenzetting, verbranding enz Een geloof heeft zoiets tot doel in de eigen propagandaboekjes... en wanneer het nog weinig of geen invloed meer kan uitoefenen. Dan is het toch weer allemaal de schuld van de "anderen"... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#94 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() kom nou. We leven in een economisch liberale samenleving waarin iedereen met het nodige lef en doorzettingsvermogen zijn welstand kan verbeteren. Als je niet weggeraakt uit zo'n stinkende allochtonenbuurt, dan moet ik wel concluderen dat je niet beter kunt doen dan een paar ongeletterde moslims en negers. Als zo'n domme kaviaarlinkse naieve multiculdromer het wel kan, dan kun jij het toch ook?
Laatst gewijzigd door Flippend Rund : 4 mei 2006 om 17:27. |
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | |
Minister
|
![]() Citaat:
P.S.: ik vergat nog de "goddelozen" te vermelden, die het leven niet waard zijn. Laatst gewijzigd door Basy Lys : 4 mei 2006 om 17:36. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#96 |
|
![]() [quote=andev;1690093](... betreft Engelstalige tekst over "Islamic terrorism"
Blaaskes waarvan je liever niet op de hoogte wil zijn? Smiley: Helemaal niet ik ben daarvan op de hoogte maar ik weet dat dat leugens zijn. Ik begrijp het... Smiley: Neen u begrijpt helemaal niks
http://www.exmoslim.org/http://www.youtube.com/watch?v=jHnxdgk3P68 Laatst gewijzigd door smiley : 4 mei 2006 om 22:31. |
![]() |
![]() |
![]() |
#97 | |
|
![]() [quote=smiley;1690805]
Citaat:
http://www.exmoslim.org/http://www.youtube.com/watch?v=jHnxdgk3P68 Laatst gewijzigd door smiley : 5 mei 2006 om 00:57. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#98 |
Banneling
|
![]() Een ghetto is misshien goed in die zin dat je er makkelijker vat op hebt en ze dan hun eigen volk kunnen lastig vallen ipv Vlamingen/Walen in de samenleving.
Als men buitenlanders wilt zien dat men dan op vakantie gaat daar zie je er genoeg. Het probleem is hun gedrag (crimineler) en hun mentaliteit hetgeen ons geld en problemen opleveren. Ik wens geen multiculturele samenleving (al besef ik dat dit uthopisch is) maar ik wil alleszins niet dat wij minder gaan te zeggen krijgen dan vreemdelingen. Het is ernstig als er bepaalde Brusselse gemeenten voor meer dan 50% allochtonen tellen. Dat kan ook eens de electorale uitslag nadelig maken voor de echte Brusselaars die er de dupe van gaan worden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#99 |
|
![]() Het grote probleem van politiek correct is dat het niet alleen (ongemeend) dictatoriaal en stigmatiserend is, maar dat het ook aanzet tot ongehoord extremisme. Als mensen met een bepaalde visie er niet voor mogen uitkomen, zijn ze wel verplicht dit niet in het openbaar te doen, maar enkel in eigen kringen. Zo krijgt men groepen waar men geen vat op heeft en die uiteindelijk een gevaar voor de samenleving kunnen vormen en deze groepen zijn niet enkel extreem rechts.
Dus met een multicul theorie, gaat men iedereen stigmatiseren en door onze racismewet kan er naar hartelust veroordeeld worden, op basis van subjectieve gegevens. Waar de multicul droomt begint, eindigt de democratie en worden we allen wakker in een nachtmerrie. Freedom of speech hebben we hier al lang niet meer. Bepaalde onderwerpen mogen geen onderwerp meer van debat zijn. Zover zijn we al geëvoleueerd. En het ultieme bewijs dat multicul niet democratisch is, is het cordon sanitaire. Allen tegen 1 en stigma's uitdelen, dat is de tactiek van de huidige regering. En de multicul chaos betekent niet dat er geen chinees op het menu mag staan, of dat men geen Marokkaanse muntthee mag drinken, geen Russische popjes in huis mag hebben en ga zo verder. Daar slaat het helemaal niet op. Het zou alleen maar betekenen dat we hier alles en niets mogen zijn en probeer in zulk een situatie te leven. |
![]() |
![]() |