![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Suggesties & Mededelingen In dit forum kan iedere forumgebruiker terecht met voorstellen ter verbetering (van de sfeer) van dit forum. Je vindt er ook de officiële mededelingen terug van Politics.be. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Precies wat ik deed. Bij "vreemdelingenbeleid en integratie" vond ik een c/p van een krantenartikel getiteld: "allochtone jongeren slaan hulpverlenende arts in Amsterdam". Gesignaleerd via het driehoekje. Twee mogelijkheden: Ofwel gaat u met mij akkoord dat dit volstrekt niets te maken heeft met vreemdelingenbeleid noch met integratie. In dat geval moest het bericht allang naar "Koetjes en Kalfjes" vehuisd zijn. Ofwel vinden de moderatoren dat dat bericht wel degelijk relevant is. In dat geval wacht ik vol ongeduld op hun uitleg daaromtrent.
Laatst gewijzigd door drosophila : 18 juni 2006 om 18:34. |
![]() |
![]() |
#82 | |||
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Wanneer een bericht handelt over problemen met allochtonen (=integratieprobleem), en het gevolg dat er al dan niet aan gegeven wordt (= vreemdelingenbeleid) dan lijk het me evident dat zoiets perfect geplaatst is in de katern vreemdelingenbeleid en integratie. Ik snap bijgevolg uw probleem niet i.v.m. de plaatsing. Citaat:
We achten de meeste forumdeelnemers voldoende oordeelsbekwaam om voor zichzelf uit te maken of ze een discussie relevant genoeg vinden om ze te volgen en/of er op te reageren. Citaat:
Peter Johan |
|||
![]() |
![]() |
#83 |
Minister-President
|
![]() Waarom was het forum vandaag off-line?
#84 |
Staatssecretaris
|
![]() Vond het raar dat het forum Suggesties&Mededelingen er niet vol van stond, maar inderdaad, ik kon er vandaag ook de hele dag niet op.
|
![]() |
![]() |
#85 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De mods wilden ons een dagje verlossen van onze verslaving.
Zij denken enkel aan onze gezondheid! |
![]() |
![]() |
#86 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() [schuldgevoel-modus] was het maar waar...
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() Maar serieus: ik denk gewoon een klein probleempje met de server, dat pas uren later is opgelost doordat onze technicus was gaan genieten van het zonnetje. Onze excuses alleszins. |
|
![]() |
![]() |
#88 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
(jullie beschouwen wikipedia toch als vrienden hoop ik, of zijn het concurrenten?) http://forum.politics.be/showthread.php?t=51969
![]() |
#89 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() Het gaat hier over een fait divers met wat straatcrapuultjes in de hoofdrol. Hat is al zeer de vraag of de term "allochtonen" (in de titel van het krantenbericht) om te beginnen al relevant is. Maar stellen dat het om een "integratieprobleem" gaat, is compleet van de pot gerukt. En dat enig "vreemdelingenbeleid", daar een of ander "gevolg kan aan geven", is compleet absurd. Dat zijn dus DRIE bruggen te ver. Tenzij u nog wat argumenten achter de hand houdt. Of er tenminste eerlijk voor uitkomt dat uw eigen politieke overtuiging u verhindert om hierover objectief te oordelen. 8) |
|
![]() |
![]() |
#90 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Man, jij bent toch echt niet te schatten he?
Moet nu echt iedereen jouw linkse mening overnemen? De moderators beschuldigen van partijdigheid, is overigens wel heel laag bij de grond hoor. |
![]() |
![]() |
#91 |
Europees Commissaris
|
![]() Ons drosophila heeft vanzelfsprekend een punt : door het subforum "integratie en vreemdelingenbeleid" te overspoelen met berichten uit de strafrechterlijke sfeer, doe je aan een nagatieve beeldvorming van
integratie en vreemdelingenbeleid. De enige relevantie is dat er relatief meer misdaden gepleegd worden door vreemdelingen of belgen met een vreemde afkomst dan door belgen. In absolute cijfers is dit vanzelfsprekend onjuist en ook het % misdaden van vreemdelingen en belgen van vreemde afkomst moet gereelativeerd worden, door er de "toeristen" af te trekken. Het volledige ondererp is eigenlijk een maatschappelijke discussie op zichzelf nl. de diverse vormen van criminaliteit, waarbij het element "doding" soms wel en soms niet als een misdaad wordt beschouwd en ook het gewicht dat aan een diefstal wordt toegekend met 2 maten wordt gemeten (een jonge man rukt een tasdje met € 50,- van de hand van een dametje van 88 jaar vs. een filiaalhouder die zijn klanten voor 1 miljoen eurootjes oplicht..) We kunnen dan nog gerust een boompje opzetten over het verwringen van de perceptie van de misdaad, die uiteindelijk leidt tot het afknallen van mensen met een andere huidskleur enz.. Kortom : het subforum integratie en vreemdelingenbeleid wordt op politics.be flagrant misbruikt om racistische propaganda te bedrijven.. een subforum "Racistische propaganda die wettelijk nog net kan" zou derhalve geen kwaad idee zijn.
#92 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Ik bechuldig niemand. Ik zoek gewoon naar verklaringen voor deze merkwaardige weigering om een gemeld fait divers naar 'koetjes en kalfjes' te verhuizen, waar het thuishoort. Laatst gewijzigd door drosophila : 19 juni 2006 om 12:33. |
|
![]() |
![]() |
#93 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
#94 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ik zit hier al vier jaar en heb nooit iets gemerkt van partijdigheid bij de moderatie. Als commie zou ik nochtans de hele tijd moeten zitten schreeuwen over hoe rechts dit forum wel is...
drosophila als je problemen hebt met de moderatie, begin dan je eigen forum. ik ben eens benieuwd hoe lang het gaat duren eer daar wordt gecensureerd... Laatst gewijzigd door Pelgrim : 19 juni 2006 om 12:43. |
![]() |
![]() |
#95 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Dan moeten de forumbeheerders maar overwegen om een rubriek "geweldpleging zoals de media dat brengt" (of zoiets) op te richten. |
|
![]() |
![]() |
#96 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#97 | |
Europees Commissaris
|
![]()
![]() |
#98 | |||
Parlementslid
|
![]() Geachte,
Citaat:
Ook het bericht waarop u doelt is nr. zoveel in de rij, en hoort dus geenszins thuis bij Koetjes en Kalfjes. Citaat:
Citaat:
Peter Johan |
|||
![]() |
![]() |
#99 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Bovendien ben ik ervan overtuigd dat alvast één partij u met open armen zal ontvangen... Laatst gewijzigd door drosophila : 19 juni 2006 om 17:23. |
|
![]() |
![]() |
#100 | |
Parlementslid
|
![]() Geachte,
Ik moet u teleurstellen. Voor een politieke carrière ontbeer ik de nodige interesse en tijd, gezien mijn eerlijke job. Citaat:
Peter Johan |
|
![]() |