![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() net zoals een arme zich volgens menig mentaal minderwaardig talibangespuis ook zou moeten low profile houden - wat mij betreft jamais horen jullie dat - al was het dat jullie me in een voetbalstadion afknallen - dan hebben jullie mijn lijk doch nooit mijn ingetogenheid.
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 3 mei 2006 om 18:27. |
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
In zijn thuisland had dit hem mss een lichaamsdeel gekost. Want de machette is een vrij effectief wapen.
![]() |
![]() |
#83 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#84 |
|
![]() zalig de armen van geest - liever prettig gestoord dan gevaarlijk gestoord
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 3 mei 2006 om 18:19. |
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#86 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Er zijn zovele plaatsen waar we moeten wachten "tegen onze zin/goesting". Laatst gewijzigd door Ferre : 3 mei 2006 om 18:50. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 |
Banneling
|
![]() *knip geen racisme*
was die auto nu gestolen of niet ? Daarover zwijgt het parket liever blijkbaar ... |
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
Dat is niet alleen zo bij het tanken maar is eigen aan onze moderne maatschappij. Dit is een vrij land dus men doet maar. Maar kom dan ook niet klagen als je lappen krijgt ![]() Wat die illegaal betreft, dat was nog eens een inburgeringscursus om U tegen te zeggen. Toch?
![]() |
![]() |
#89 |
Banneling
|
![]() Inderdaad XMordan, als ik wordt uitgedaagd dan trek ik ook mijn mes. Dat is een kwestie van eergevoel.
Wie zelfs niet bereid is om zijn eigen eer te verdedigen ev. met fysiek geweld verdient ook geen respekt. Helaas zit de lammerenmentaliteit er bij veel Europeanen diep in. Wat dat betreft kunnen wij nog veel van de vreemdelingen leren. |
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Dien agressor zal wel meer klappen krijgen in zijn leven dan dat ie er zelf uitdeelt, no worries. Enkel spijtig dat onschuldige mensen ook in de klappen moeten delen van zulke simpele geesten. Als je potje overkookt op zulk een wijze als hier en voor zulke banale feiten vind ik een verplicht psychiatrische controle/toezicht vereist. Als ie kinderen heeft graag sociale werkers om die thuis situatie eens uit te vlooien, ter bescherming van vrouw en kinderen! C4 door de werkgever zou niet meer dan normaal zijn! Laatst gewijzigd door Ferre : 3 mei 2006 om 19:23. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#91 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
ROFL Totaal naast de kwestie |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#94 |
Burgemeester
|
![]() Een Noord-afrikaan slaat een zwarte afrikaan de hersens in.
Eigenlijk is het ons probleem niet. Bekijk het positief, 1-0 voor ons dus! Had de dader nu ook nog gestaft geworden. Dan had het 2-0 geweest toch? |
![]() |
![]() |
![]() |
#95 |
Burgemeester
|
![]() En wij zijn dop betalen? Laat het maar zo
![]()
![]() |
#96 |
Burgemeester
|
![]()
![]() |
#97 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
2* Heb 2 pubers, een mens moet zich daaraan een beetje aanpassen. 3* Mietje? Das wat u er over denkt. Profiteurs hun zegje is van geen tel. 4* Wie zegt dat ik moslims haat? 5* Zolang mijn madam geen klagen heeft zie ik het probleem niet. Wat er natuurlijk niets aan afdoet dat ne profiteur ne profiteur blijft.
![]() |
![]() |
![]() |
#98 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
Aan de schreeuwerds van extreem-rechts: leer eindelijk eens dat een vuile ongewassen bek opzetten vaak overkomt als een ijzig gebrek aan intellectuele capaciteiten om de oplossingen te vinden voor een reëel probleem. Wees dan ook niet verwonderd waarom jullie geestesgenoten (en grote roergangers) niet worden uitgenodigd op debatten en waarom ze niet beschaafd genoeg geacht worden om deel te nemen aan de actieve politiek. is dat niet schelden? tiens tiens, als u het vlaams belang niet bedoelt, wie bedoelt u dan wel??? mijn post: het vlaams belang heeft zijn mond niet geroerd, noch bij de mp3 moord noch bij de aframmeling van die afrikaan door een turk. misschien kunt u uw vuile ongewassen bek toe houden, alvorens mensen te beschuldigen die er niets mee te maken hebben. waarom ze uit de actieve politiek gemeden worden heeft een heel andere reden dan degene die u voorschrijft. Uw post is zoals uzelf zegt een ijzig gebrek aan intellectuele capaciteiten. en weet je wat het ergst is? dat mensen zoals jij helemaal niet intelectueel zijn zoals ze zich zelf voordoen. maar ze denken het wel. tiens tiens, waar hebben we dat nog gehoord???in uw post miscchien??? u hebt trouwens gepost om 10u17 en ik heb gereageerd om 12u30. signaleert u dus zoveel u wil, eenieder met gezond verstand kan duidelijk onderscheiden wie hier uitlokt. bent u nu trouwens niet aan het schelden?
![]() |
![]() |
![]() |
#99 | |
|
![]() idd ik zou de stoere geldverslaafde mietjes eens willen zien als ze een dag zonder geld zitten
![]() Citaat:
2. Is degene die uw twee pubers op de wereld heeft gezet economisch actief ? Zo nee of indien ze dit niet zou zijn behandelt u haar dan ook als een tweederangsburger ? Je weet wel het verhaal van de minderwaardige vrouw aan de haard die de kostwinner moet vereren en dienen ? 3. om op de rest van uw post te reageren heb ik geen tijd want ik heb vandaag weer te veel werk ![]()
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 4 mei 2006 om 12:19. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#100 | |
|
![]() Citaat:
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 4 mei 2006 om 12:23. |
|
![]() |
![]() |