![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar goed dat het iq tegenwoordig bepaalt word door middel van meningen plaatsen op forums zoals hier é. ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Over het intellect van een persoon die ik niet ken, spreek ik me niet uit. Dat doen de links intellectuelen hier maar al te graag. Ik wil niemand bannen omdat ze me uitschelden voor "sissie", zoals kaatd met heel haar/zijn intellect eens ooit deed. Als ze mij geestesziek willen verklaren voor mijn mening, lach ik er eens mee en voel ik me gesterkt. Daarnaast moeten de betweters als Esperanza nog rechtsen hebben om op te kankeren. Ideologen worden enkel erger en overtuigder van hun gelijk, als men ze aanvalt. Ik durf dat ook wel eens, dan maakt men mensen die hetzelfde denken als ik, ook wakker. Laatst gewijzigd door Boadicea : 9 mei 2006 om 19:08. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 |
|
![]() Ik start bij deze (Kaatd heeft terug een permanente ban) de solidariteitsactie weer op !
Dus: "Dit topic en dat in S&M zijn tot het opheffen van kaatd's verbanning, de enige topics op dit forum waar ik nog post." |
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Ik dacht al dat ik weinig aangevallen werd uit de Kaatd hoek... ![]()
![]() |
![]() |
#85 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Om een even belachelijke reden als vorige keer? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Noem je dat een actie?
Op een wip ben je hier vergeten. Herinnert zich iemand bijvoorbeeld de geweldige ericferemans nog? Dus de enige waarop je hiermee druk uitoefent, ben je zelf. |
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Pfff... het is precies om te vermijden dat de nazi's dit forum zouden gaan domineren, dat kaatd even moest geband worden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Kaat heeft dat niet gedaan, en werd daarvoor door een team van moderatoren geband. Punt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() M.i. werd Kaatd terecht gewaarschuwd. En die laatste strafpunten hebben blijkbaar voor een permanente ban gezorgd.
Dat is jammer voor Kaat, maar als je al de nodige strafpunten hebt, moet je niet op het slappe koord der redelijkheid gaan dansen. Als je weet dat oproepen tot geweld niet is toegestaan volgens de wet, dan moet je het ook niet "verbloemd" gaan doen via een gedichtje. |
![]() |
![]() |
![]() |
#90 |
|
![]() is ferremans dan geband ?
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. |
![]() |
![]() |
![]() |
#91 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Niet dat ik weet. Hij blijft wel al een hele tijd weg. Boos? Mokkend? Op zijn teen getrapt omdat niet elke poster zijn geweldige theses aanvaardt zoals de Israëlieten de tien geboden aanvaardden?
PS: Even in de ledenlijst gaan kijken en Feremans' laatste bezoek dateerde van ... vandaag. Hij is dus gewoon aan het meelezen. Doei, Eric, wij missen je! Laatst gewijzigd door baarle : 12 juli 2006 om 14:24. |
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | ||
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Je weet goed dat het de mods/admins zijn die na rijp beraad een beslissing nemen. Dat is geen enkeling maar een team. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#94 |
|
![]() We kunnen toch druk proberen uitoefenen hé
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Oproepen tot geweld... Dan kan je het hele forum gaan bannen. De oorlog in Irak steunen, het Iraakse verzet steunen, oproepen tot onthoofding van de koninklijke familie, de klassestrijd proclameren, steun geven aan DHKP-C of ETA, enz... Iedereen heeft wel ergens een gewelddadige uitspatting van z'n politeke ideeën. En blijkbaar moet ons Kaatd er elke keer aan geloven... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#96 |
|
![]() Ik doe niet mee aan deze actie. De gebannen persoon liet zich geregeld opmerken door de meest weerzinwekkende uitlatingen en meest idiote linkse propaganda. Maar ook dit soort verwerpelijke meningen heeft zijn rechten. Principieel ben ik geen voorstander van bans. Dus ook niet van deze persoon.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#97 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#98 | |
|
![]() Rood zoals bloed?
![]() |
![]() |
![]() |
#99 |
Parlementslid
|
![]() Op 7-7-2006 om 18:22 velde Kaatd iemand met een nekschot. Dat kwam uit een gedicht van haar. Gedicht over Hitler, Stalin, de paus of Filip de Winter?
Op 7-7-2006 om 22:54, dus vier en een half uur later en na herhaalde aanvallen op haar uitspraak, liet zij voor het eerst weten dat het om een gedicht (nou ja gedicht) over de Spaanse burgeroorlog ging. Voelde zij nattigheid? Overigens moet er voor mij niemand geband worden, zelfs niet iemand als Kaatd die overduidelijk oproept tot moord. |
![]() |
![]() |
![]() |
#100 |
|
![]() Laatst gewijzigd door StevenNr1 : 12 juli 2006 om 18:02. |
![]() |
![]() |