![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Staatsinrichting Vlaanderen versus Wallonië? Een unitaire, federale, confederale staat of meteen Vlaanderen onafhankelijk. Dit is het forum bij uitstek voor discussies over de Belgische staatsinrichting. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
mul-ti-cul-tu-reel??? hoor ik het goed? de BUB pleit voor multicultuur ![]() en dat horen we dan van een zelfverklaarde rechtse partij (of op zen minst rechtse "frontmannen"): ZEVER in pakskes, hanske. ge maakt uzelf oeverloos belachelijk. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Uw discours is over het algemeen inderdaad flauw te noemen.
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
![]() |
![]() |
![]() |
#83 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() het Vlaams Belang is meer dan dat, hun vreemdelingdiscours hangt niet vast aan het nationalistisch discours. Wat jij in feite zegt is dat alleen het VB Vlaams-nationalistisch is en alleen in het VB Vlaams-nationalisten zitten. Het NVA en Spirit zullen content zijn!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |
Burger
|
![]() Citaat:
Eén groot Wallonië, waar de franstaligen het voor het ezggen hebben... En waar Frans-sprekende als een hogere klasse beschouwt word!? ![]()
![]() |
![]() |
#85 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wat is het verschil? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 |
Burger
|
![]() En z'n partij,
Ik vraag me trouwens af hoeveel stemmen ze zo ongeveer krijgen... Je krijgt toch stemmen?
![]() |
#87 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() je bent niet verdraagzaam tegen Vlaams-nationalisten. je veralgemeent, je demoniseert, daarom zit je in de extreem-rechtse hoek.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#90 |
Vreemdeling
|
![]() Waarschijnlijk niet het einde van het Vlaams nationalisme.
Maar het zou wel eens het begin van het einde van het VB "as we know it" kunnen zijn. Er loopt namelijk terug een klacht wegen rascisme tegen de partij en de gebeurtenissen in Antwerpen zouden er voor kunnen zorgen dat er in het parlement nu wel een meerderheid wordt gevonden om het VB door te verwijzen naar de Raad van State. Als ze daar terug schuldig worden bevonden verliezen ze hun financiering. Edit om stomme spellingsfout te corrigeren Laatst gewijzigd door BJ : 12 mei 2006 om 15:18. |
![]() |
![]() |
![]() |
#91 | |
|
![]() Citaat:
Z�*elig man, echt zielig. Laatst gewijzigd door Ambiorix : 12 mei 2006 om 15:17. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 |
Burger
|
![]() U [SIZE=-1]insinueerd dat alle Vlaamsch-Nationalisten racisten zijn...
Dat bewijst uw haat tegen Vlamingen toch wel! [/SIZE]
![]() |
#93 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
Voor de laatste keer, jij zegt: Vlaams Belang is Vlaamsgezind Vlaams Belang is racistisch =>Vlaamsgezindheid leidt tot racisme Dit is volledig hetzelfde als: Ik ben een man Ik ben roodharig =>Man zijn leidt tot roodharigheid Ik ken meer niet roodharige mannen als roodharige mannen...
Nam sine doctrina, vita est quasi mortis imago! Laatst gewijzigd door Blazer : 12 mei 2006 om 15:20. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Of denk jij dat al die professoren (zeker het vaste kliekje dat telkens voor de camera's opgevoerd wordt) zo objectief en politiek neutraal zijn? Ik vind die Brice trouwens een dikke etter, en vind dat hij in zijn rol van veiligheidsadviseur jammerlijk gefaald is, gezien de veiligheid er niet bepaald op vooruit gegaan is. Ik vraag me trouwens sowieso af of zo'n zelfverklaarde theoretische expert wel deskundig kan zijn. Ik denk dat ervaren speurders van bij Politie of Justitie veel deskundiger kunnen zijn |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#95 |
Banneling
|
![]() [SIZE=4]Wie vindt dat de uitspraak "WALEN BUITEN" minder racistisch is dan de uitspraak "VREEMDELINGEN BUITEN"?[/SIZE]
Als u geen verschil ziet, dan hebt u mijn uitspraken gesnapt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#96 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ps: ik ben geen Vlaams-nationalist, ik haat gewoon veralgemeningen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#97 |
Schepen
|
![]() Grote letters maken je boodschap niet overtuigender hoor!
![]() |
#98 |
Banneling
|
![]() Ik haat evenzeer veralgemeningen, maar
1) net de Vlaams-nationalisten maken er zich schuldig aan (PS = Wallonië etc); 2) ik heb het recht te zeggen dat de overgrote meerderheid van de Vlaams-nationalisten racistisch zijn t.o.v. "Walen" en soms ook vreemdelingen. Dus stel ik mij ernstige vragen over het nut om voor zo'n ideologie te stemmen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#99 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Je scheert wel een hele groep van de bevolking over dezelfde kam.
![]() |
#100 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |