Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 10 augustus 2003, 18:57   #81
Wanne
Staatssecretaris

Wanne's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dominatrix
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Wanne
Het is gemakkellijk om het in de schoenen van migranten te steken, maar ik heb het daar zeker zo vaak met Johnny's aan de stok gehad, die je ook voor het minste op je gezicht durven te slaan... Maar ja, zo'n groep is natuurlijk veel minder gemakkellijk aanwijsbaar ! Want hoor je een politieker al praten over Johnny's !? "De Johnny's in Vlaanderen zijn een groeiend probleem... Hoe lang zullen we onze ogen er nog voor sluiten !? Het is tijd dat er een partij komt die het probleem bespreekbaar durft te maken !". Zie het onder ogen : Mensen kan je bestraffen voor hun daden, als je ze daarop kan betrappen... Het Vlaams Blok is een klucht !
Aaaaaah maar daar zit het hem, hoe vaak betrappen we onze allochtonen niet en hoe vaak mogen die niet gewoon verder doen? Hallo zeg daar zit juist het probleem eh? Als ze degelijk gestraft zouden worden voor hun daden zou het al een heel pak minder zijn, idem voor die sjonnies van u. En de zaken waarover ik spreek zijn niet het werk van sjonnies wel van uw lieve allochtoonse vriendjes. Je moet een kat een kat durven noemen... en je hebt het 'daar' zeker zo vaak aan de stok gehad met sjonnies... Was nrt niet het dorpje waar het ergste wat je kon overkomen was als er een vlieg op je arm kwam zitten? En toch krijg jij daar ruzie... straffe mens ben jij dan... je spreekt jezelf wel even zwaar tegen eh! Je zou beter wat aan onze vliegen komen doen

Ik denk dat jou organistatie eerder een klucht is hoor, want waar heb ik het ergens gehad over het Vlaams Blok hier? En toch betrek je er dat bij? Bespeur ik daar een vorm van blinde haat tegen... ? Maar geef toe het is tot nu toe wel de enigste partij die ik hier weet en die er hier iets over zegt en iets aan durft doen... (nu zeg ik er dus wel iets over he )
Handig geprobeerd... Maar met 'daar' bedoel ik wel de streek tussen waar ik vroeger woonde en vertoefde... De driehoek tussen Maaseik, Houthalen, As en Bree... Ik ben niet echt een dorpsfiguur... En NOOIT heb ik daar ook maar één incident met migrantenjongeren gehad. Het probleem lag eerder bij de egoïstische, opvliegerige mentaliteit van de mensen van de maaskant. Enfin, dat was mijn indruk toch ! Johnny's die je op je oog meppen omdat je naar hun meisje durft te kijken... Of een paar maaskanters die je beginnen te duwen terwijl je met drie pinten naar de andere kant van de zaal tussen het volk door wandelt, omdat je hen heel even per ongeluk aanraakte, veroorzaakt door andere duwers op zo'n fuif...

En dan heb jij nog het nog over een organisatie !? Ik behoor tot geen organisatie omdat ik het niet op organisaties of samenhorigheidsgevoel heb...
Wanne is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 augustus 2003, 19:37   #82
dominatrix
Minister-President

dominatrix's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Citaat:
Citaat:
Het is gemakkellijk om het in de schoenen van migranten te steken, maar ik heb het daar zeker zo vaak met Johnny's aan de stok gehad, die je ook voor het minste op je gezicht durven te slaan... Maar ja, zo'n groep is natuurlijk veel minder gemakkellijk aanwijsbaar ! Want hoor je een politieker al praten over Johnny's !? "De Johnny's in Vlaanderen zijn een groeiend probleem... Hoe lang zullen we onze ogen er nog voor sluiten !? Het is tijd dat er een partij komt die het probleem bespreekbaar durft te maken !". Zie het onder ogen : Mensen kan je bestraffen voor hun daden, als je ze daarop kan betrappen... Het Vlaams Blok is een klucht !
Aaaaaah maar daar zit het hem, hoe vaak betrappen we onze allochtonen niet en hoe vaak mogen die niet gewoon verder doen? Hallo zeg daar zit juist het probleem eh? Als ze degelijk gestraft zouden worden voor hun daden zou het al een heel pak minder zijn, idem voor die sjonnies van u. En de zaken waarover ik spreek zijn niet het werk van sjonnies wel van uw lieve allochtoonse vriendjes. Je moet een kat een kat durven noemen... en je hebt het 'daar' zeker zo vaak aan de stok gehad met sjonnies... Was nrt niet het dorpje waar het ergste wat je kon overkomen was als er een vlieg op je arm kwam zitten? En toch krijg jij daar ruzie... straffe mens ben jij dan... je spreekt jezelf wel even zwaar tegen eh! Je zou beter wat aan onze vliegen komen doen

Ik denk dat jou organistatie eerder een klucht is hoor, want waar heb ik het ergens gehad over het Vlaams Blok hier? En toch betrek je er dat bij? Bespeur ik daar een vorm van blinde haat tegen... ? Maar geef toe het is tot nu toe wel de enigste partij die ik hier weet en die er hier iets over zegt en iets aan durft doen... (nu zeg ik er dus wel iets over he )
Handig geprobeerd... Maar met 'daar' bedoel ik wel de streek tussen waar ik vroeger woonde en vertoefde... De driehoek tussen Maaseik, Houthalen, As en Bree... Ik ben niet echt een dorpsfiguur... En NOOIT heb ik daar ook maar één incident met migrantenjongeren gehad. Het probleem lag eerder bij de egoïstische, opvliegerige mentaliteit van de mensen van de maaskant. Enfin, dat was mijn indruk toch ! Johnny's die je op je oog meppen omdat je naar hun meisje durft te kijken... Of een paar maaskanters die je beginnen te duwen terwijl je met drie pinten naar de andere kant van de zaal tussen het volk door wandelt, omdat je hen heel even per ongeluk aanraakte, veroorzaakt door andere duwers op zo'n fuif...

En dan heb jij nog het nog over een organisatie !? Ik behoor tot geen organisatie omdat ik het niet op organisaties of samenhorigheidsgevoel heb...
Zozo zeg jij hebt wel behoorlijk wat lef, de mensen van hier (ik incluis dus) degraderen tot opvliegend en egoistisch enzovoortst... ik weet niet hoor, maar ik denk niet dat jij veel in die driehoek vertoefd hebt dan!
Dus wat je ook zegt is dat WIJ nu het probleem zouden zijn in onze eigen streek... GVD zeg ik heb toch wel een heel ander beeld, ik denk dat jij hier dan enkele honderden jaren geleden hebt rondgelopen hoor. Want nu krijg je gemakkelijk zat problemen met migrantenjongeren, vraag het maar eens aan zij die nog op school zitten hoe leuk het toeven is tussen al die (volgens jou lieve) migrantjes.
Hier zijn problemen zat met migranten,dat heeft afgelopen vrijdag weer maar eens al te goed bewezen. Weinig mensen durven daar tegen in te gaan en over er iets over te zeggen, die redden veel liever hun eigen vel en ondergaan gewoon de zaak.
En ja dat je geen dorpsfiguur bent, tja ik kom wel veel in mijn dorpje en veel onder de mensen, dus dan weet je al wat rapper wat er leeft eh. En dan weet je wel degelijk dat veel mensen zich storen aan die migrantencriminaliteit!
En organisatie? Wat zijn uw Vlaamsblokwatchers danne? Je gaat nu toch niet komen vertellen dat ge helemaal alleen zijt en u distantieerd van blockbustertjes??? Voor mij is dat ook een groep die samenhoort eh? Of bent u werkelijk gewoon een associaal geval?
Oud 10 augustus 2003, 20:38   #83
Wanne
Staatssecretaris

Wanne's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
En organisatie? Wat zijn uw Vlaamsblokwatchers danne? Je gaat nu toch niet komen vertellen dat ge helemaal alleen zijt en u distantieerd van blockbustertjes??? Voor mij is dat ook een groep die samenhoort eh? Of bent u werkelijk gewoon een associaal geval?
Dat zou inderdaad beter 'Vlaamsblokwatcher' heten, want ik heb me nooit met de mensen van Blockbuster ingelaten... Wees maar zeker dat ik een asociaal geval ben en ik ben er fier op ook !
Oud 10 augustus 2003, 20:40   #84
Wanne
Staatssecretaris

Wanne's schermafbeelding

Standaard

Samenhorigheid is altijd een leugen, omdat je grenzen kan trekken waardat je dat zelf wil...
Oud 10 augustus 2003, 20:44   #85
dominatrix
Minister-President

Standaard

Citaat:
Samenhorigheid is altijd een leugen, omdat je grenzen kan trekken waardat je dat zelf wil...
samenhorigheid is geen leugen binnen die bepaalde grenzen, en je gaat nu toch niet ontkennen dat je met mensen samenwerkt binnen iets dat verdomd veel op een organisatie, vereneging of wat dan ook lijkt eh?
Oud 10 augustus 2003, 20:46   #86
Wanne
Staatssecretaris

Wanne's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Citaat:
Samenhorigheid is geen leugen binnen die bepaalde grenzen, en je gaat nu toch niet ontkennen dat je met mensen samenwerkt binnen iets dat verdomd veel op een organisatie, vereneging of wat dan ook lijkt eh?
Bewijs mij dan maar eens het tegendeel... Blijkbaar geloof jij even fel in de windmolen van de Vlaamsblokwatchers als jullie kiezers in de windmolen van het door jullie opgeblazen migrantenprobleem !
Oud 10 augustus 2003, 21:03   #87
dominatrix
Minister-President

Standaard

Citaat:
Citaat:
Citaat:
Samenhorigheid is geen leugen binnen die bepaalde grenzen, en je gaat nu toch niet ontkennen dat je met mensen samenwerkt binnen iets dat verdomd veel op een organisatie, vereneging of wat dan ook lijkt eh?
Bewijs mij dan maar eens het tegendeel... Blijkbaar geloof jij even fel in de windmolen van de Vlaamsblokwatchers als jullie kiezers in de windmolen van het door jullie opgeblazen migrantenprobleem !
Bewijs jij dan maar eens dat de mensen van hier egoisten zijn en opvliegend zijn... dat is net hetzelfde!
En opgeblazen migrantenprobleem? Ga je de ridder op het witte paard uithangen die weer even alles komt minimaliseren?
Kom misschien eens uit uw slot schone slaapster, dan zie je dat het migrantenproblemeen nog wat erger is ook!
En ik dacht toch dat deze topic net handelde over het probleem met allochtonen eh??? Je mag dat probleem gerust met zijn naam noemen vind ik, maar ja bij jullie kunnen ze daar blijkbaar niet zo goed tegen eh?!
Dan schakelen we gezellig onze democratische middelen in en sturen we ons paterke deropaf ofzo! En dan vragen ze zich af hoe het komt dat dat probleem alleen maar groeit... ipv het de kop in te drukken en er iets aan te willen doen steken mensen uit uw soort correcte partijen liever hun kop in het zand he! Voor mensen die deze problemen aankaarten maken jullie met plezier tijd om ze te vervolgen maar er iets aan doen dat doen ze niet!
En staaf nu eens hoe het komt dat iemand die zogezegd zou moeten opkomen voor verdraagzaamheid enzovoorts, hier een hele streek afbreekt (Maar uw aardrijkskunde is nog niet zo denderent goed dat je weet dat er zich in uwen driehoek niet alleen het Maasland bevindt maar ook de Kempen)!
Oud 10 augustus 2003, 21:10   #88
Wanne
Staatssecretaris

Wanne's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Citaat:
Bewijs jij dan maar eens dat de mensen van hier egoisten zijn en opvliegend zijn... dat is net hetzelfde!
En opgeblazen migrantenprobleem? Ga je de ridder op het witte paard uithangen die weer even alles komt minimaliseren?
Kom misschien eens uit uw slot schone slaapster, dan zie je dat het migrantenproblemeen nog wat erger is ook!
En ik dacht toch dat deze topic net handelde over het probleem met allochtonen eh??? Je mag dat probleem gerust met zijn naam noemen vind ik, maar ja bij jullie kunnen ze daar blijkbaar niet zo goed tegen eh?!
Dan schakelen we gezellig onze democratische middelen in en sturen we ons paterke deropaf ofzo! En dan vragen ze zich af hoe het komt dat dat probleem alleen maar groeit... ipv het de kop in te drukken en er iets aan te willen doen steken mensen uit uw soort correcte partijen liever hun kop in het zand he! Voor mensen die deze problemen aankaarten maken jullie met plezier tijd om ze te vervolgen maar er iets aan doen dat doen ze niet!
En staaf nu eens hoe het komt dat iemand die zogezegd zou moeten opkomen voor verdraagzaamheid enzovoorts, hier een hele streek afbreekt (Maar uw aardrijkskunde is nog niet zo denderent goed dat je weet dat er zich in uwen driehoek niet alleen het Maasland bevindt maar ook de Kempen)!
Zelf vind je het niet leuk als iemand de mensen van je streek afbreekt, maar zelf doe je hetzelfde met 'allochtonen'... Waarschijnlijk ben ik gewoon de verkeerde mensen van uw streek tegen het lijf gelopen... Oh neen, toch niet... Mijn bomma is natuurlijk ook van daar en zij is niet opvliegend !? Hmmm... Klopt er iets niet in mijn logica ? Is het dan niet zo dat als één iemand uit een streek opvliegend is dat daarom iedereen uit die streek opvliegend is !? Houd jezelf gerust eens een spiegel voor zou ik zo zeggen...
Oud 10 augustus 2003, 21:20   #89
dominatrix
Minister-President

Standaard

Natuurlijk vind ik dat niet leuk dat iemand de mensen van mijn streek afbreekt! Ik ben trots op mijn streek! Bij jou zijn ze er dat blijkbaar vergeten in te kappen, daarom vind ik dat jij beter een spiegel zou voorhouden en je afkomst niet verloochenen! Want je bent hier toch opgevoedt eh? Dus ben je voor mij deel van de streek, een streek die jammer genoeg net zoals in de rest van dit landje te kampen heeft overlast van allochtonen. En omdat ik trots ben op mijn streek en op de mentaliteit van de mensen daar (ja ben ik trots op ook al zijn we naar verluidt echte onmensen) wil ik niet dat die streek leidt onder de problemen van de allochtonen!
Mag ik dat dan niet zeggen? Mag ik dat dan niet vinden?
Ik vind iets wat heel wat mensen vinden, maar door mensen zoals JIJ mag dat blijkbaar niet naar buiten komen en moeten we maar lijdzaam ondergaan ofwat? Dit is mijn streek en net als de mensen van hier wil ik die leefbaar houden en gezellig zoals het hier hoort te zijn!
Oud 10 augustus 2003, 21:39   #90
Wanne
Staatssecretaris

Wanne's schermafbeelding

Standaard

Ik ben niet beter of slechter dan een allochtoon... De klok kan je niet zomaar terugdraaien ! Ik vind trouwens dat, als je bijvoorbeeld naar Genk gaat, dat die allochtone accenten in de Nederlandse taal daar echt een onderdeel van de cultuur zijn geworden en dat wordt door de mensen daar ook perfect geaccepteerd... Multicultuur alom !
Oud 10 augustus 2003, 21:50   #91
dominatrix
Minister-President

Standaard

Citaat:
Ik ben niet beter of slechter dan een allochtoon... De klok kan je niet zomaar terugdraaien ! Ik vind trouwens dat, als je bijvoorbeeld naar Genk gaat, dat die allochtone accenten in de Nederlandse taal daar echt een onderdeel van de cultuur zijn geworden en dat wordt door de mensen daar ook perfect geaccepteerd... Multicultuur alom !
Dat van die klok terugdraaien staat ook op jullie site eh... maar goed je kan de klok misschien niet omdraaien maar je kan er gvd wel iets aan doen! En dat gebeurt veel te weinig tot NIET! En mijn streek moet zo zijn als mijn streek is! En dat dat taaltje in Genk is ingeburgerd? ... verdomd lullig is dat ja! Ons dialect wordt volledig verdrongen door een gebrabbeld allegaartje van talen! Is dat iets wat jij vindt dat we trots op mogen zijn? Ik vind altans van niet! Veel kinderen enzo hebben er problemen door op school om dat het zo ingeburgerd geraakt ja! Om dan nog maar te zwijgen over andere problemen voor als ze buiten Genk komen. En denk jij nu echt dat iedere Genkenaar dat graag heeft??? Ik weet alvast van NIET hoor!
Oud 10 augustus 2003, 22:41   #92
Wanne
Staatssecretaris

Wanne's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Dat van die klok terugdraaien staat ook op jullie site eh... maar goed je kan de klok misschien niet omdraaien maar je kan er gvd wel iets aan doen! En dat gebeurt veel te weinig tot NIET! En mijn streek moet zo zijn als mijn streek is! En dat dat taaltje in Genk is ingeburgerd? ... verdomd lullig is dat ja! Ons dialect wordt volledig verdrongen door een gebrabbeld allegaartje van talen! Is dat iets wat jij vindt dat we trots op mogen zijn? Ik vind altans van niet! Veel kinderen enzo hebben er problemen door op school om dat het zo ingeburgerd geraakt ja! Om dan nog maar te zwijgen over andere problemen voor als ze buiten Genk komen. En denk jij nu echt dat iedere Genkenaar dat graag heeft??? Ik weet alvast van NIET hoor!
Jij spreekt jouw dialect toch ook niet beroepshalve ! Kan je mij één goede reden geven waarom dat bij hen wel het geval zou zijn ?
Oud 10 augustus 2003, 23:14   #93
michr.oscoop
Parlementslid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Yann
Tuchtkampen? Hoe zie jij dat?
06.00 h: opstaan, wassen en ontbijt
06.45 h: dwangarbeid
11.30 h: middagpauze
12.00 h: les in burgerzin(=de opvoeding opdringen die ze thuis niet gekregen hebben, ontwennen van elke Islamitische doctrine)
17.00 h: avondeten
17.30 h: bezinning, in stilte en onder toezicht
19.00 h: vrije tijd
20.00 h: lichten uit

Dat zou moeten volstaan. Verder moet er alles aan gedaan worden om het gezag van hun eigen cultuur af te breken.

Als dit regime niet helpt, onmiddellijke deportatie.
michr.oscoop is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 augustus 2003, 23:38   #94
michr.oscoop
Parlementslid

Standaard

Bij de ingang van elk recreatieoord dat te kampen heeft gehad met Marokkanenoverlast zou een schandpaal moeten staan waar enkele belhamels met ijzeren kettingen worden tentoongesteld , naakt, zonder eten of drinken. Die blijven daar hangen zolang er geen rellen zijn met hun ethnie. Bij de eerstvolgende feiten worden die belhamels losgemaakt en gedeporteerd, en hun plaats ingenomen door andere relschoppers. Dat zal wel effect hebben, ipv sociologische praatjes van straathoekwerkertjes...
michr.oscoop is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 augustus 2003, 03:18   #95
Doomy
Minister-President

Doomy's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door michr.oscoop
Bij de ingang van elk recreatieoord dat te kampen heeft gehad met Marokkanenoverlast zou een schandpaal moeten staan waar enkele belhamels met ijzeren kettingen worden tentoongesteld , naakt, zonder eten of drinken. Die blijven daar hangen zolang er geen rellen zijn met hun ethnie. Bij de eerstvolgende feiten worden die belhamels losgemaakt en gedeporteerd, en hun plaats ingenomen door andere relschoppers. Dat zal wel effect hebben, ipv sociologische praatjes van straathoekwerkertjes...
Waarom dan maar niet meteen terug de brandstapel en het radbraken uit die "goeie ouwe tijd" terug invoeren? Ben je dan zoveel beter dan landen waar ze mensen stenigen en handen afhakken, of dan stalinistische en fascistische diktaturen/politiestaten waar ze mensen spoorloos laten verdwijnen?
Solidarnosc : "Typisch voor de meeste rechtse nationalisten. Als het gaat over de rechten van de Vlamingen ten opzichte van de Franstaligen (een arme minderheid, dus zeer dapper!), dan kan het nooit op en is het om 't er radicaalst. Maar als het gaat over de verdediging van de rechten van de Vlaamse werknemer ten opzichte van (buitenlands en binnenlands) kapitaal, dan is een mes in de rug het enigste wat ze die werknemers te bieden hebben.

westhoek.jpg
Doomy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 augustus 2003, 10:32   #96
dominatrix
Minister-President

Standaard

Citaat:
Citaat:
Jij spreekt jouw dialect toch ook niet beroepshalve ! Kan je mij één goede reden geven waarom dat bij hen wel het geval zou zijn ?
Waar slaat dat nu op??? Ik heb het hier over het feit dat in Genk door de allochtone bevolking een soort nieuw half Afrikaans taaltje ontstaan is (Of hoe je het ook noemt). Dit is voor mij echt geen onderdeel van de cultuur daar hoor! De autochtone bevolking van Genk spreekt ongeveer hetzelfde dialect als wij hier. En wat voor een zever natuurlijk gebruik ik dat beroepshalve niet! (Er zijn genoeg mensen die dat wel doen daar niet van) Maar zij kennen geen ander taaltje dan die megelmoes van Arabisch en Italiaans en weetikveel wat! Moeten wij ons dan in deze streek volgens jou aanpassen aan dat gebrabbel uit andere continenten? Ik denk het niet!
Ik denk niet dat de autochtone bevolking dit als een echte verrijking voor haar cultuur ziet hoor! Die mensen zijn vreemden in hun eigen stad geworden! Is dat wat jij dan wil bereiken???
Oud 11 augustus 2003, 11:59   #97
Doomy
Minister-President

Doomy's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door advocadus
Zij vinden trouwens ook dat Belgen lafaards zijn omdat die elkaar niet helpen wanneer er iets aan de hand is.
Vannacht nog op een terrasje gezeten met een gevangeniscipier. Hij vertelde mij dat Albanese gevangenen eens een Belgische gevangene aanvielen. En weet je wie de Belgische gevangene te hulp schoot? NIET de Belgische gevangenen, maar wel de MAROKKAANSE gevangenen! In tijden van nood weet je wie je vrienden zijn. "Belgen zijn grote lafaards!", zei deze gevangeniscipier die zijn bewondering voor de solidariteit van zuiderse volkeren niet onder stoelen of banken stak. Maar dat zullen Antwerpsblokkers met al hun stoere machopraat waarschijnlijk wel niet graag horen.
Solidarnosc : "Typisch voor de meeste rechtse nationalisten. Als het gaat over de rechten van de Vlamingen ten opzichte van de Franstaligen (een arme minderheid, dus zeer dapper!), dan kan het nooit op en is het om 't er radicaalst. Maar als het gaat over de verdediging van de rechten van de Vlaamse werknemer ten opzichte van (buitenlands en binnenlands) kapitaal, dan is een mes in de rug het enigste wat ze die werknemers te bieden hebben.

westhoek.jpg
Oud 11 augustus 2003, 12:15   #98
Doomy
Minister-President

Doomy's schermafbeelding

Standaard

Vraagje: wie is er "allochtoon"? Voor mij is een Antwerpenaar die in de Westhoek komt wonen even goed een "allochtoon" als een Kongolees, Oost-Europeaan, Noord-Afrikaan, Fransman, Engelsman, of Schot. Antwerpen is voor mij kwa mentaliteit, geschiedenis, en streektaal een ander land.

westhoek.jpg
Oud 11 augustus 2003, 12:17   #99
wardje
Burgemeester

wardje's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Hopelijk ben je niet serieus.
wardje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 augustus 2003, 12:48   #100
fernand
Europees Commissaris

fernand's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Doomy
Citaat:
Waarom dan maar niet meteen terug de brandstapel en het radbraken uit die "goeie ouwe tijd" terug invoeren? Ben je dan zoveel beter dan landen waar ze mensen stenigen en handen afhakken, of dan stalinistische en fascistische diktaturen/politiestaten waar ze mensen spoorloos laten verdwijnen?
We mogen toch niets meer verbranden van de groenen?
fernand is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:24.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be