Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 12 augustus 2003, 12:16   #81
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dejohan
Citaat:
Als dan de-johan nog steeds niet verkozen werd moet je OOK je mond houden, dat doen 20% van de huidige antwerpenaars toch ook? Het zou nogal wat zijn als alle volgelingen van partijen die niet verkozen worden telkens na de verkiezingen de straat opgaan om de boel kort en klein te slagen!
Als de huidige antwerpenaren voelen dat hen onrecht wordt aangedaan zullen ze zeker op straat komen.

Bij de vorige verkiezinhgen zijn er WEL een hoop vlaamse antwerpenaren op straat gekomen om te protesteren tegen het Vlaams Blok.
Och waren d�*t die rellen op de Turnhoutsebaan dan?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 augustus 2003, 14:40   #82
fernand
Europees Commissaris

fernand's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door thePiano
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door luc broes
2* Een aantal mensen verloren hun job omdat ze VB-lid zijn. Links doet daar aan mee. Wat denk jij daarvan?
Onzin, links doet daar niet aan mee, tenzij wat extremisten maar die vind je overal wel.

Maar ik zal het anders voorstellen. Op mijn werk heb ik het een paar keren meegemaakt dat collega's van me die VB-leden waren, openlijk en dat dan vooral tijdens verkiezingen, reclame maakten voor het VB. Zoals vlaggetjes en stickers meebrengen naar de werkvloer, trachten leden te werven onder de collega's, met een VB T-shirt rondlopen en dies meer. En daarenboven hun vreemdelingenhaat openlijk outen, en andere collega's van vreemde origine vernederden en raciseerden.

Daar heb ik persoonlijk wel een stokje voor gestoken, en het heeft hen ook nooit hun job gekost, maar die VB propaganda op de arbeidsvloer was wel snel bekoeld.
Gij zijt toch nen ferme vent
fernand is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 augustus 2003, 15:51   #83
Het Vraagteken
Provinciaal Statenlid

Het Vraagteken's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Het Vraagteken
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Klaas
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Vraagteken
Ik ben nog in orange geweest, maar ergens rond 1995 (ik was dacht ik 9-10 jaar) Dus een degelijke indruk van de maatschappelijke toestand heb ik niet. Laat ons zeggen dat ik wat skeptisch sta tegenover de negativo's die eens "gepraat hebben met voor- en tegenstanders".
Ik ben er vorig jaar geweest en wat ik gezien heb, viel zeer goed mee. Ik heb daar ook contacten gehad met mensen die niet tot Bompart behoren. Uiteraard zal ik niet elke mening gehoord hebben.

Neem nu een Fransman die naar bij ons komt. En de politieke situatie wil kennen. Ik denk dat die naar huis zal gaan en de mening van Agalev, CD&V, VLD, SP.A en Vlaams Blok zal kennen. Maar zeker niet deze van elke partij die ergens in ons land bestaat. Bijvoorbeeld lijst Maria. Snap je!

Wel zo zal het waarschijnlijk ook geweest zijn, zo zal ik het merendeel wel gehoord en gezien hebben, maar ik zeg zeker niet dat er in Orange geen klein partijtje zou bestaan van pakweg een procent van de stemmen, waarmee ik geen contact heb gehad!
Maar of uw blikveld zo ruim was... ik betwijfel of u wel naar voldoende invalshoeken hebt geluisterd. Een politieke newbie die even op dit forum grasduint zou ook een vertekend beeld krijgen van de Belgische politiek.
Oud 14 augustus 2003, 10:24   #84
Be
Vreemdeling

Be's schermafbeelding

Standaard

wat verandert er als t vlaams blok aan de macht komt ,
oa t grootste gedeelte van de gevangenissen worden omgebouwd tot concetratiekampen en de rest vraag je je dan af tot werkkampen natuurlijk de winter moeten we van danaf mijn furher noemen en ze beginnen een oorlog in het midden oosten en de arabische landen
Be is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 augustus 2003, 15:54   #85
dominatrix
Minister-President

dominatrix's schermafbeelding

Standaard

Een stukje uit het grote sprookejesboek van de BUB
Waar halen jullie die sprookjes toch allemaal?
Oud 14 augustus 2003, 16:14   #86
prutske
Burgemeester

prutske's schermafbeelding

Standaard

[quote="Be"]wat verandert er als t vlaams blok aan de macht komt ,
oa t grootste gedeelte van de gevangenissen worden omgebouwd tot concetratiekampen en de rest vraag je je dan af tot werkkampen natuurlijk de winter moeten we van danaf mijn furher noemen en ze beg
innen een oorlog in het midden oosten en de arabische landen[/quote

Wel dat is nu juist wat ze onze jeugd willen wijsmaken met het vergelijk aan Hitler.Stel dat De winter met het blok baas word,gaat dat klein vlaanderen een wereld oorlog beginnen met wat,blijf toch realistisch en laat jullie niet op je das spelden.Met wat FN maakt zullen we zeker winnen als hij begint.
prutske is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 augustus 2003, 17:38   #87
luc broes
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door thePiano
Citaat:
2* Een aantal mensen verloren hun job omdat ze VB-lid zijn. Links doet daar aan mee. Wat denk jij daarvan?
Onzin, links doet daar niet aan mee, tenzij wat extremisten maar die vind je overal wel.
Piano, jammer genoeg is dat geen onzin. Een vriend van me is sportmonitor en ijverde jarenlang belangeloos voor gehandicaptensport. Hij mag nu niet meer van hogerhand, want hij is een VBer.
luc broes is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 augustus 2003, 17:41   #88
dominatrix
Minister-President

Standaard

Er zijn zeer veel functies waarin je zal worden tegengewerkt ofzo als je openlijk er voor uitkomt VB'er te zijn. Er zijn ook genoeg voorbeelden van mensen die hun werk verliezen of van uit het syndicaat ofzo gesmeten worden ... politieke correctheid noemen ze dat zeker?
Oud 14 augustus 2003, 17:58   #89
luc broes
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DaBlacky
Citaat:
Ik denk wel dat het VB er veel meer de nadruk moet op leggen, dat vreemdelingen die hier wettelijk verblijven en zich aanpassen welkom zijn, en ze behandelen zoals alle andere Vlamingen. Het VB moet ook benadrukken dat de miserie van de derde wereld niet verholpen wordt door vreemdelingen hier op te vangen, maar door doeltreffende hulp in eigen land en daar dan ook positief toe bijdragen.
Waarom is het Blok dan tegen een stijging van het budget voor ontwikkelingssamenwerking?
Zeer dikwijls betalen vreemdelingen tot 2500 euro aan mensenhandelaars. Aldus komen de rappe met geld naar hier, worden de ontwikkelingslanden armer en de criminelen rijker. We moeten dus zoveel mogelijk immigratie vermijden en de ontwikkelingshulp verhogen. Het VB wil niet de vreemdelingen uit een land hier opvangen en daarbij dan nog de ontwikkelingshulp naar datzelfde land verhogen.
De huidige ontwikkelingshulp vind ik totaal onvoldoende en dat is uiteraard niet de schuld van het VB maar natuurlijk wel van de regeringspartijen.
Maar ik herhaal dat het VB duidelijker ontwikkelingshulp moet steunen. Ik vind het ook jammer dat discussies hier zo dikwijls oneerlijk gevoerd worden. Ik steun persoonlijk ontwikkelingshulp. Waarom dan steeds al die schamere verwijten en verdachmakingen?
luc broes is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 augustus 2003, 18:01   #90
dominatrix
Minister-President

Standaard

Citaat:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DaBlacky
Citaat:
Ik denk wel dat het VB er veel meer de nadruk moet op leggen, dat vreemdelingen die hier wettelijk verblijven en zich aanpassen welkom zijn, en ze behandelen zoals alle andere Vlamingen. Het VB moet ook benadrukken dat de miserie van de derde wereld niet verholpen wordt door vreemdelingen hier op te vangen, maar door doeltreffende hulp in eigen land en daar dan ook positief toe bijdragen.
Waarom is het Blok dan tegen een stijging van het budget voor ontwikkelingssamenwerking?
Zeer dikwijls betalen vreemdelingen tot 2500 euro aan mensenhandelaars. Aldus komen de rappe met geld naar hier
De armste sukkelaars blijven inderdaad waar ze zijn, het zijn de rijkeren daar die tot hier geraken. Dus met andere woorden meestal mensen die het ECHT niet nodig hebben om naar hier te komen.

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:12.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be