![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | ||
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#84 |
Vreemdeling
|
![]() wat verandert er als t vlaams blok aan de macht komt ,
oa t grootste gedeelte van de gevangenissen worden omgebouwd tot concetratiekampen en de rest vraag je je dan af tot werkkampen natuurlijk de winter moeten we van danaf mijn furher noemen en ze beginnen een oorlog in het midden oosten en de arabische landen |
![]() |
![]() |
![]() |
#85 |
Minister-President
|
![]() Een stukje uit het grote sprookejesboek van de BUB
![]() Waar halen jullie die sprookjes toch allemaal?
![]() |
#86 |
Burgemeester
|
![]() [quote="Be"]wat verandert er als t vlaams blok aan de macht komt ,
oa t grootste gedeelte van de gevangenissen worden omgebouwd tot concetratiekampen en de rest vraag je je dan af tot werkkampen natuurlijk de winter moeten we van danaf mijn furher noemen en ze beg innen een oorlog in het midden oosten en de arabische landen[/quote Wel dat is nu juist wat ze onze jeugd willen wijsmaken met het vergelijk aan Hitler.Stel dat De winter met het blok baas word,gaat dat klein vlaanderen een wereld oorlog beginnen met wat,blijf toch realistisch en laat jullie niet op je das spelden.Met wat FN maakt zullen we zeker winnen als hij begint. ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#88 |
Minister-President
|
![]() Er zijn zeer veel functies waarin je zal worden tegengewerkt ofzo als je openlijk er voor uitkomt VB'er te zijn. Er zijn ook genoeg voorbeelden van mensen die hun werk verliezen of van uit het syndicaat ofzo gesmeten worden ... politieke correctheid noemen ze dat zeker?
![]() |
#89 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
De huidige ontwikkelingshulp vind ik totaal onvoldoende en dat is uiteraard niet de schuld van het VB maar natuurlijk wel van de regeringspartijen. Maar ik herhaal dat het VB duidelijker ontwikkelingshulp moet steunen. Ik vind het ook jammer dat discussies hier zo dikwijls oneerlijk gevoerd worden. Ik steun persoonlijk ontwikkelingshulp. Waarom dan steeds al die schamere verwijten en verdachmakingen? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | |||
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |