![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Schepen
|
![]() Ik heb gewoon de indruk dat je tegenwoordig als crimineel beschouwd wordt als je liever hebt dat je kind geen homo wordt.
Ik besef zelf dat daar geen rationele grondslag voor is en dat die wens dat je kind hetero zou zijn louter een gevoel is. En in dat gevoel heb jij me miskend, vandaar dus mijn stelling al zouden jullie geen rekening houden met de gevoelens van anderen. Dat wil trouwens helemaal niet zeggen dat mocht het gebeuren dat mijn (misschien ooit toekomstig mogelijks) kind met iemand van hetzelfde geslacht voor de deur staat, ik die keuze niet zal respecteren.
![]() |
#82 |
Schepen
|
![]() I.v.m. die mannelijke voortplantingsdrift heb ik misschien wat te veel naar Vitaya gekeken
![]()
![]() |
#83 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Uw nick en uw logo doen me denken aan reclame voor maandverband. Maar dat zult ge niet aan flikkers kunnen verkopen natuurlijk. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik bijvoorbeeld heb een vrij grote neus, en ik werd daar vroeger erg mee gepest. M'n ouders zagen me echt even graag met grote of kleine neus, maar ik denk dat zij toch ook wel eens gedacht hebben "'t zou toch makkelijker geweest zijn voor ons Eastwickske als ze een kleiner formaat neus had". Citaat:
Ouders hebben die je niet graag zien heeft echt wel een diepere impact op een kind dan twee mama's of twee papa's hebben. Kinderen mogen tegenwoordig zelfs opgroeien bij één ouder.... Daar komt geen commentaar op. Maar wanneer twee mannen of twee vrouwen een kind willen opvoeden: "die kinderen missen een mama / papa, het is noodzakelijk om opgevoed te worden door mensen van verschillende geslachten". |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#87 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | |||
Schepen
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#90 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Jullie hebben totaal geen benul van het voeren van een emancipatiestrijd. Om te beginnen, moet je een eigen identiteit creëren. Je hebt daarom een eufemisme nodig, een term die geassocieerd wordt met "mensen met een buitenproportioneel reukorgaan", maar die er tegelijkertijd etymologisch niets mee te maken heeft. "Gay" is niet meer beschikbaar; dat wordt al in een andere emancipatiestrijd gebruikt. Ik stel daarom voor dat je "blij" gebruikt (het moeten niet altijd Engelse woorden zijn). Voortaan benoem je jezelf systematisch als een "blij". Als je een fuif organiseert, noem je die dan ook een "blij-partij". Je wil niet discrimineren, dus je laat ook de "andersgeneusden" toe op je fuif. Als je dat niet doet, zal je al vlug beschuldigd worden van gettovorming. Weldra zal je in contact komen met andere organisaties die dezelfde emancipatiestrijd voeren. Vruchtbare ideeën zullen aan deze ontmoetingen ontspruiten: bijvoorbeeld een "blij-parade" of ook wel "blije zaterdag". Bij die gelegenheid kan je polonaisegewijs door de straten van Brussel trekken om de aandacht op de strijd voor gelijke rechten te vestigen. Als strijdlied stel ik de volgende klassieker voor: Wij zijn zo blij, zo blij Dat onze neus van voren staat en niet opzij Jullie emancipatiestrijd heeft natuurlijk ook een roemruchte voorvechter nodig, een held, een martelaar... Als logische keuze dient Cyrano de Bergerac zich aan, de man die hout kon klieven met zijn voorgevel. Ziedaar: een nieuwe emancipatiebeweging is ontstaan! Op mijn niet aflatende steun kunnen jullie alvast rekenen.
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#91 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hier heb je trouwens een idee voor een mogelijke vlag:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#92 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Nu weten we wat die '1000den' holebi deden in Antwerpen,...barebacking!
![]() |
![]() |
![]() |