![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Schietpartij Antwerpen Actueel forum naar aanleiding van de moordaanslagen in Antwerpen van 11 mei 2006. |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Terwijl bij massamoordenaars net de emotie zo'n grote rol speelt. Waardoor de daad vaak irrationeel lijkt. ook ga je er dan vanuit dat er slechts één drijfveer achter deze moord zit. ik betwijfel dat.
![]() |
#82 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#83 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#84 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Staat dat daar dan? Als dat jouw definitie van "idioot" is, dan heb je gelijk natuurlijk.
![]() |
![]() |
#85 | |
|
![]() Citaat:
Of bent U het volledige Rock- & Metal milieu aan't stigmatiseren? Foei! |
|
![]() |
![]() |
#86 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Bwa neen gij. Ik vind "born to be wild" gewoon een kutnummer.
#87 | |
|
![]() Citaat:
Als ik wens geen zaken te doen met men witten mag dat, maar als't nen allochtoon is ben'k strafbaar? Hallo? Oh, en dien allochtoon dat me uitschelde voor vuilen belg, mag'k die dan ook voor't CVGK sleuren? |
|
![]() |
![]() |
#88 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Bij het onderzoek betrokken, ja?
![]() |
#90 |
Burger
|
![]() Racisme en democratie zijn holle woorden geworden, ingevolge het permanent misbruik ervan door Politiek Correct.
Zo bestempelen ze de grootste, volgens alle democratische regels verkozen partij, steevast als niet-democratisch. Racisme is bij hen altijd éénzijdig. Weet je wat een goede oefening zou zijn? Laat ons eens allemaal de woorden “racisme” en “democratie” vervangen door inhoudelijke omschrijvingen. Ik denk dat Politiek Correct niet veel meer zou te vertellen hebben. |
![]() |
![]() |
#91 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ik hou het voorlopig op bewijsbare feiten. Zoals ik eigenlijk iedereen zou adviseren. Ik verkies de reactie van Patrick Janssens boven die van Guy Verhofstadt, om het maar even duidelijk te stellen.
![]() |
![]() |
#92 | |||
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Jouw uitspraken zijn een overduidelijk voorbeeld van banalisering van discriminatie. Citaat:
Citaat:
"I've got a french word I wanna share with you tonight, even though most of you are probably from Nicaragua." "Un, quatorze, cinq... AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHH" Laatst gewijzigd door Khonnor : 22 mei 2006 om 10:56. |
|||
![]() |
![]() |
#93 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
#94 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | |
|
![]() Citaat:
Zelfs in dat geval voldoet HVT niet aan het term "massamoordenaar". |
|
![]() |
![]() |
#96 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Zoals ik zei: als dat uw definitie van idioot is, dan heb je gelijk.
![]() |
![]() |
#97 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Had hij m.a.w. nog een paar slachtoffers extra moeten maken om daaraan te voldoen volgens jou?
Laatst gewijzigd door Griffin : 22 mei 2006 om 11:02. |
||
![]() |
![]() |
#98 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Gaan die bemoeials dan opdraaien voor de geleden schade? Wat mij betreft stelt de eigenaar zelf zijn voorwaarden, uiteindelijk is hij verantwoordelijk voor de geleden huurschade. Als hij slechte ervaringen heeft met een bepaalde groep moet hij deze kunnen weigeren en het staat hem vrij de voorkeur te geven aan bepaald profiel van huurders. Wat zijn objectieve criteria ? De huur kunnen betalen wilt nog niet zeggen dat ze hem ook zullen betalen. Mag hij huisdieren verbieden? Alleenstaande mannen, drugsverslaafden of grote gezinnen weigeren ? |
|
![]() |
![]() |
#99 | |||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Die op Joe is toch nog niet vergeten, zeker? Deze op de man van weduwe Tripaers is voor mij al voldoende omdat ik die mensen persoonlijk kende. Ze woonden, voor ze door twee allochtonen overvallen werden, nog geen kilometer bij mij vandaan. Ik was een goede klant in hun babyzaak. Waarom kozen deze allochtonen geen goed boerende winkelier van hun eigen origine uit op de Houthalense Meulenberg? Citaat:
Denk daar maar eens over na als het VB verboden zal zijn. Het scheelde trouwens niet veel of het w�*s al zover. Citaat:
Heb je je al eens afgevraagd waarom zij zich zelf niet houden aan de quota en verplichtingen die zij de bedrijven opleggen? Citaat:
In het appartement net boven het mijne werd onlangs een Congolese vrouw uitgedreven omdat ze haar huur niet betaalde. Omdat het zeer lang duurt, en bovendien peperduur is als je je recht via een rechtbank wil afdwingen, (in dit geval de afgesproken huishuur), kan ik me voorstellen dat de eigenaar niet meer geneigd is meteen opnieuw aan een zwarte, alleenstaande dame te verhuren. Dient er zich echter als eerste zo'n vrouw aan, dan kan hij dit volgens jouw wet niet weigeren. De eigenaar kan immers aangeklaagd worden door elke zwarte (of homo)die haar (zijn) zinnen zet op diens eigendom en die door niets kan worden tegengehouden om zijn antidicriminatierecht te gebruiken. Wat erop neerkomt dat de eigenaar een vrije verhuurkeuze belet wordt. Je beseft toch naar wat voor toestanden we met dergelijke wetten evolueren? Dat de dwangmaatregelen van de overheid eerder tot meer afkeer en haat zullen aanzetten dan tot meer wederzijds begrip? Dat vreemde en homofiele huurders daardoor niet gemakkelijker aan een huurwoning zullen geraken maar dat de eigenaars gaan zoeken naar manieren om die wetten te omzeilen? Citaat:
Juist ja. En zeker niet seponeren zoals die andere 80% van de pv's in Brussel. Na het kwart van alle onze sociale woningen te hebben toegewezen aan allochtonen moeten de eigenaars ook nog verplicht worden hun eigendommen te laten inpalmen door degenen die vadertje staat positief wenst te discrimineren. D�*t zal pas voor wederzijds begrip en (gewapende?) vrede zorgen. ![]() Citaat:
Citaat:
Wat een verschil in het publiekelijk aan de schandpaal nagelen van moordenaars al naargelang het om minderjarige allochtonen gaat of om een net meerderjarig geworden gek die in het geviseerde milieu werd opgevoed.... Niettemin lijkt het me meer dan waarschijnlijk dat alle voorwaarden intussen werden vervuld om jouw doel binnen zeer korte tijd te kunnen bereiken. Of uit het bereikte doel ook minder racisme en haat zal opleveren betwijfel ik echter ten zeerste...
Het Oosten: De kiezer heeft niet altijd gelijk. De kiezer heeft alleen gelijk als hij stemt zoals Het Oosten het zou willen. Laatst gewijzigd door Knuppel : 22 mei 2006 om 11:42. |
|||||||
![]() |
![]() |
#100 |
|
![]() |
![]() |