![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() het is inderdaad zeer positief om als jongere eerst eens te gaan zitten langs de kant en bij het roken van een jointje eerst eens gade te slaan waar de mensen nu allemaal mee bezig zijn alvorens je eigen richting te bepalen. EN de eigen richting bepalen dat is wat de meesten helaas niet doen.
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. |
![]() |
![]() |
![]() |
#82 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#84 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#85 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | |
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 27 mei 2006 om 22:37. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 |
Minister-President
|
![]() Ja ik ben verslaafd aan geld.... (Kan misschien interessant zijn, maar net als 99,99% van de Vlamingen) Trouwens kan er goed van leven... maar ik ben geen overdadig gebruiker hé, dus in dat opzicht ben ik dan weer gematigd...
![]() |
#88 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#89 |
|
![]() wat is de oorzaak van verslaving ? dat is de mentaal minderwaardige overtuiging dat iets verslavend kan zijn. de mentaal minderwaardige overtuiging dat men zonder iets niet meer kan leven.
eigenaardig genoeg zijn het net de drugpreventiecampagnes die deze waanideen die de basis vormen van de verslaving bij de jongeren inplanten. zeer schadelijk dus al die bangmakerij. de campagnevoerdertjes krijgen ook wat ze zelf zaaien ze zijn bang dat er een hoop verslaafden gaan komen en wat krijgen ze ? juist een hoop verslaafden ja. karma is niet enkel het resultaat van uw eigen handelen maar ook het resultaat van uw eigen ( al of niet mentaal minderwaardige ) denken
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. |
![]() |
![]() |
![]() |
#90 |
|
![]() ik ben geen uitzondering daarin. van al de gasten waar ik vroeger mee blowde en meer deed dan alleen maar dat zijn er slechts enkelen die dat nu nog doen. het zijn eerder de uitzonderingen die blijven blowen. Van heel de groep ken ik er eigenlijk maar één die nu nog alle dagen blowt. Al de rest is rustig uitgebolt en uiteindelijk gestopt.
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 27 mei 2006 om 22:44. |
![]() |
![]() |
![]() |
#91 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Zo doorzichtig, zo voorspelbaar. Zo, ..... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | |
|
![]() Citaat:
of ga anders nog wat adhdkinderen speed geven
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 27 mei 2006 om 22:55. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#95 |
|
![]() nee ook jij hebt blijkbaar last van waanideen die niets met de realiteit te maken hebben. de stepping stone theorie klopt dus niet. de meesten werken nu, hebben een gezinnetje enz. door te beginnen leven zijn ze in feite op de duur gaan vergeten om nog een joint te rollen. Tot ze er plots achterkwamen dat ze gestopt waren.
![]() |
![]() |
![]() |
#96 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() Hop, hop, kabouter pLoP. K.O. blafke, degenen die nu in de moeilijkheden zitten, zijn die jongeren die naar soort als jij hebben geluisterd. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#97 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#98 |
|
![]() moet wel hard zijn voor je om al die tijd met de beste bedoelingen jongeren bang te zitten maken voor de grote dreigingen van cannabis en er dan van ervaringsdeskundigen ( deskundige is iemand die het per definitie beter weet ) achter te moeten komen dat net jouw bangmakerij de geestelijke oorzaak is van de geestelijke verslaving.
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 27 mei 2006 om 23:06. |
![]() |
![]() |
![]() |
#99 |
Minister-President
|
![]() Shit was mijn tripjes nog vergeten te vernoemen, dat kwam dan ook voor het blowen....
![]() |
#100 | |
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |