![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
De Stemmenkampioen peilde zopas na de moeder van alle verdachtmakingen en beschuldigingen: VB op 28.2% het maximum ooit! En dan zijn alle peilingen voor VB nog minimum 2% te laag! Laat maar komen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | |
|
![]() Citaat:
Aja want als advokaat verdedigt die geregeld moordenaars en dat is blijkbaar een misdaad om als advokaat iemand te verdedigen...
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |
|
![]() Citaat:
Johan Demol ex-politiecommissaris in Schaarbeek is er het levend bewijs van dat veiligheid kan. Een zeer goede kennis (alles behalve een VB-er) van me woonde in Schaarbeek voor de komst van Demol. Er werd op meerdere vaste plaatsen dagelijks drugs verhandeld met alle nevenverschijnselen. Toen kwam Demol die alles opkuiste tot grote tevredenheid van de bewoners en de burgemeester. Maar toen bleek dat Demol destijds gezien werd met 'verdachten', en wat meer is hij zou gelogen hebben!! Onder Verhofstadt mag zoiets niet, daarvan heeft hij het monopolie! DM deed zijn werk: Weg Demol. En de drughandelaars terug van weggeweest! De strijd tegen de drugdealers is verloren, maar de strijd tegen 'extreem-rechts' is gewonnen en dat is natuurlijk veeeeeeel belangrijker. Alhoewel de bewoners het niet goed begrijpen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() zolang ze maar een Vlaams Belanger met de vinger kunnen wijzen... hem beschimpen of beschuldigen of al veroordelen, zijn ze blij en is hun dag goed !
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
"Uw veiligheid, onze prioriteit !" "Vlaanderen, veilig en leefbaar" 8 oktober wordt weer een "zwarte zondag" ![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() [SIZE=3]('t was zijn vader die bekende meegedaan te hebben aan een bomaanslag, maar daarvoor wachte hij uiteraard tot de zaak verjaard was ![]() Laatst gewijzigd door filosoof : 2 juni 2006 om 09:27. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Vuil B, De partij voor politiecommissarissen met "een probleempje" ![]() Laatst gewijzigd door filosoof : 2 juni 2006 om 09:24. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#91 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dewinter ?
![]() "one down, twenty to go !"
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. Laatst gewijzigd door ancapa : 2 juni 2006 om 09:23. |
![]() |
![]() |
![]() |
#93 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Hey, als ze ergens iets publiceren dat niet correct is of gelogen ofzo, be my guest, mail hen en ze zullen met veel plezier hun site aanpassen.
Helaas, zij brengen de feiten en meestal niets meer dan dat, en het feit dat dat op zich al pijn doet voor sommige VB'ers zegt genoeg. Onlangs beweerde Jurgen Verstrepen dat ze onterechte quotes van zijn website hadden gepubliceerd (die hij intussen van zijn website had gedelete), helaas zijn de mensen van Blokwatch slimmer en kennen zij het verschijnsel beter bekend als Google Cache en konden zij de leugens van Mr. vrije meningsuiting weerleggen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | |
|
![]() Citaat:
Op het open forum van Jurgen verschenen schandalige opmerkingen van bedekelijke naamlozen. Als Jurgen die laat staan 'is hij het er duidelijk mee eens' als hij ze verwijdert is hij 'tegen de vrije meningsuiting' Nu tracht Jurgen die onbeschaamde naamlozen de toegang moeilijk te maken. Maar dat zal ook wel niet goed zijn. Jurgen is een VB-er, en 'dus moet hij hangen'. Toch volgens de onverdraagzame hyena's. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#95 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Hij beweerde dat de quotes er nooit hadden gestaan = leugen.
Dat is het enige wat ik wilde duiden, over de rest spreek ik mij niet uit. |
![]() |
![]() |
![]() |
#96 | |
|
![]() Citaat:
"Ik krijg zelfs het akelige gevoel dat zijn mensen zelf de reacties op mijn weblog geplaatst hebben om er een stukje over te schrijven" Jurgen verwijst dus expliciet naar de zelfde schandalige reacties die op zijn website verschenen. En jij zegt hierboven dat Jurgen beweert dat ze er nooit gestaan hebben!? Wat is dat toch allemaal voor nonsens. waarom zou Jurgen nu verantwoordelijk zijn voor schandalige opmerkingen op zij open forum? Wat gebeurt hier op dit forum als iemand schandalige bijdragen post? Als het te erg is worden die verwijderd. Wat is nu het verschil? Drie maal niets! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#97 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#98 | |
Burgemeester
|
![]()
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#99 |
Banneling
|
![]() ![]() ![]() (doet me denken aan de afslachting van die "arme dutskens van SA-ers" door de SS*) ![]() * waarmee ik jou NIET voor SS-er uitmaak, noteer!!: ik zie je meer bij de SA en dan als slachtoffer van je "vriendjes" Laatst gewijzigd door filosoof : 19 juli 2006 om 12:32. |
![]() |
![]() |
![]() |
#100 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |