![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Nu, Cedric kennende, zal hij jou het leven niet (te) zuur maken, hoor. Daarvoor is hij iets te professioneel en vooral te realistisch! ![]() Greetz, Rudy Van Nespen |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Zoals je weet heb ik spijt gehad van mijn vertrek uit BUB, maar er was geen andere keuze. Ik ben echter net iets te professioneel om het BUB moeilijk te maken, met zulke zaken hou ik me niet bezig, er zijn tal van andere prioriteiten, met als voornaamste het leven van de Belgen minder zuur te maken. Dit gebeurt niet door op elkaars kap te zitten, niet op die van BUB, niet op die van N-VA of van VB, maar dit gebeurt door realistische en constructieve voorstellen te doen. Wanneer uw leden zich niet tegoed doen aan zinloze beledigingen te werpen in mijn richting, zie ik dus ook geen reden om mij negatief uit te laten over BUB, een partij waar ikzelf vier jaar aan heb meegewerkt en meegebouwd. Het was een mooi bouwsel, ik vrees enkel dat het te lijden heeft aan betonrot. Belgische groet, Cedric Vloemans
![]() |
![]() |
#83 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
En dan deze uitsmijter: Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
We zullen hem wel temmen, de valse Vlaamse leeuw ... De Belgen overwinnen, de Flamen zullen gaan Het laffe leeuwtje vlucht nu, we konden hem verslaan Hij zal niet wederkomen, zolang een Belg nog leeft Zolang een Belg kan vechten, is't leeuwtje dat hier beeft ... Nationalisme is geweken, we hebben het gehad (wat een klucht, het is zelf nationalistisch) ... We hebben met veel vechten, de vrijheid weer vergaard ![]() Oproep tot haat man. Geen haar beter dan den NSV.
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De enige vijftienjarige die ooit tot het partijkader behoorde was ikzelf, lid vanaf de eerste dag en thans (binnenkort ben ik twintig) ondervoorzitter en wees gerust, ik blijf lid van BUB tot de laatste snik. Nu ga ik wat reageren op de nonsens die niet-partijleden hier geschreven hebben. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() We hebben uw ironie begrepen en hebben er nooit iets van gezegd. Bratskos is echter een nieuw lid en kent de context niet, enkel het rauwe citaat in de signatures van enkele anti-Belgische individuen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Het wraaksein is gegeven, hij is hun tergen moe;Met vuur in 't oog, met woede springt hij den vijand toe.Hij scheurt, vernielt, verplettert, bedekt met bloed en slijkEn zegepralend grijnst hij op's vijands trillend lijk. Het gaat niet om haat te prediken via agressie voor mij, maar wij moeten ons verdedigen tegen de bovengeciteerde waanzinnig gevaarlijke leeuw ![]()
![]() |
![]() |
#89 |
Banneling
|
![]() Het was een mooi bouwsel, ik vrees enkel dat het te lijden heeft aan betonrot.-------------------------------En zo wordt men gaandeweg wijs.Het is goed mogelijk dat je binnen een paar jaren ook gaat twijfelen aan het eerste gedeelte van jouw uitspraak.Het wereldbeeld schijnt te veranderen, naarmate men ondervinding opdoet.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ach, soms verdwijnen er enkele leden, soms komen er weer bij. Er zijn er echter al een hoop bijgekomen, en die zullen binnenkort de rangen van de Raad van Bestuur vervoegen - maar eerst moeten we grondig onderzoeken wie voor welke functie geschikt is.
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#91 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#92 |
Staatssecretaris
|
![]() Nuance? Waarom zou ik moeten nuanceren? Ik heb een grondige hekel aan Vlaams-Nationalisten en separatisten. Die horen niet thuis in België. Het is nog altijd mijn vrije mening om dat te vinden, en als ze u niet zint, ga naar het CGKR hé
![]() |
#93 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Uw interpretatie van de Vlaamse Leeuw laat blijken dat u er geen sikkepit verstand van hebt - maar dat maakt mij uiteraard niets uit.
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Bij ons zijn er inderdaad drie bestuursleden. Die vervullen dan ook specifieke taken. Opvallend is echter dat er bij de BUB veel meer functies bestaan dan dat er bestuursleden zijn... Zou het kunnen dat die functies nu noodgedwongen door het triumviraat worden gecumuleerd, omdat de meerderheid van de BUB overgestapt is naar UNIE, omdat ze de exploten van het triumviraat uiteindelijk beu geworden zijn? (Het spreekwoordelijke betonrot) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Welke zijn mijn zonden, o Wijze? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#96 |
Staatssecretaris
|
![]() Ik ben ervan overtuigd dat BUB binnen korte tijd de functies weer kan aanvullen, voor korte tijd!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#97 |
Minister-President
|
![]() Zelfreflectie, beste Patriot, is een deugd, die de BUB zeker van pas zou komen... Dus maak er gebruik van!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#98 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En van die "honderden anderen" geloof ik niet veel. Bij de laatste bijeenkomst waren geen "honderden" leden... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#99 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Welke bijeenkomst?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#100 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Gij beschuldigt mij persoonlijk van 'exploten', dus zou ik graag weten wat ge daaronder verstaat. |
|
![]() |
![]() |