![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Het doet goed om zien dat er nog (degelijke) initiatieven zijn om het belgisch politieke landschap te veranderen.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#82 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Ik behoor al bij de grootste nationalistische partij.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#85 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
De DT regel is een volkomen zinloze regel. Uitgevonden door profesoren (U zou mij niet verstaan als ik proffessoren zou schrijven? de laatste schrijfwijze is overigens veel zinvoller dan de eerste.) die moeten bewijzen dat zij hun vorstelijk salaris waard zijn. Wanneer veel mensen zondigen tegen een taalregel is niet de mens maar de taal fout. Het zelfde kan bvb.gezegd worden van de wetgeving. Als men 7 jaar moet studeren om de wet te kennen is er iets grondig mis met de wetgeving. Want iedere belg is verplicht de wet te kennen en dat betekend dus dat we wettelijk verplicht zijn om voor advocaat te studeren. Onzin natuurlijk.
![]() |