Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Over koetjes en kalfjes...
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé.

Antwoord

Discussietools
Oud 11 juni 2006, 21:21   #81
Cyperken
Provinciaal Gedeputeerde

Cyperken's schermafbeelding

Standaard

Het doet goed om zien dat er nog (degelijke) initiatieven zijn om het belgisch politieke landschap te veranderen.
Cyperken is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 juni 2006, 16:51   #82
phoebe
Parlementsvoorzitter

phoebe's schermafbeelding

Standaard

Ik behoor al bij de grootste nationalistische partij.
phoebe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 juni 2006, 19:00   #83
daiwa
Secretaris-Generaal VN

daiwa's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Patriot! Bekijk bericht
- misschien belangrijker - dat ideëen goed doordacht moeten worden voor je ze uit. Kwamen er maar meer politici tot dat inzicht.

Bedoel je dat men beter eerst vraagt of hij akkoord is voor men iemand tot erelid promoveert?
daiwa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 juni 2006, 22:23   #84
driewerf
Perm. Vertegenwoordiger VN

driewerf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
... en - misschien belangrijker - dat ideëen goed doordacht moeten worden voor je ze uit. Kwamen er maar meer politici tot dat inzicht.
bedoel je zoiets?
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hans1 Bekijk bericht
Het zou beter zijn dat niet alles door verkozenen wordt geregeld. Ik ben er voorstander van dat men kan studeren om minister te worden en dan een examen aflegt (één of twee schriftelijk, dan een mondeling voor het parlement en dan een mondeling voor de koning). De beste wordt premier.
driewerf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 juni 2006, 09:49   #85
Bece
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Ik niet, aangezien dergelijke fouten meestal typ-fouten zijn. Ik erger me ook niet aan occasionele vergissingen of foutjes. Waar ik me wél aan erger zijn fouten die steeds weer terugkomen in een tekst, zoals bijvoorbeeld de dt-fouten.
Klasiek. Ik mag fouten maken maar de anderen niet. Een letter vergeten (typefout) betekend wel dat je je eigens spinsel zelfs niet eens hebt nagelezen. DAT vind ik veel erger dan een DT fout. Mij interesseerd het niet of een zin vol fouten staat. Als ik hem maar begrijp. Alleen moet ik dikwijls vaststellen dat ik foutloos geschreven regel niet begrijp.
De DT regel is een volkomen zinloze regel. Uitgevonden door profesoren (U zou mij niet verstaan als ik proffessoren zou schrijven? de laatste schrijfwijze is overigens veel zinvoller dan de eerste.) die moeten bewijzen dat zij hun vorstelijk salaris waard zijn. Wanneer veel mensen zondigen tegen een taalregel is niet de mens maar de taal fout.
Het zelfde kan bvb.gezegd worden van de wetgeving. Als men 7 jaar moet studeren om de wet te kennen is er iets grondig mis met de wetgeving. Want iedere belg is verplicht de wet te kennen en dat betekend dus dat we wettelijk verplicht zijn om voor advocaat te studeren. Onzin natuurlijk.

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:46.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be