![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 |
Staatssecretaris
|
![]() Ik heb geen lidgeld meer betaald sinds dit jaar. En ik heb geen, zoals in bepaalde kranten stond, lidgeld betaald aan een andere partij.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 |
Banneling
|
![]() NJSV Houzee! (Waar is den tijd...)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#85 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() omdat ik de steen-voor-steen-methode voorsta (de enige efficiente, ook al gaat ze traag), ben ik automatisch belgicist, daar heb je de zwart/wit logica weer, typisch VB (incluis "zelfverklaard-onafhankelijk-maar-toch-VB-stemmer")
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als iemand verzuipt pas ik geen steen-voor-steen reddingsactie toe, eigenlijk. Die steen-voor-steen is gewoon een "wel kunnen maar niet willen".
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 |
Staatssecretaris
|
![]() U bent echt lachwekkend hoor. Voor de 3789ste keer: tel het aantal Vlaams-nationale volksvertegenwoordigers en anderzijds diegenen die Unitaristisch zijn: veel plezier!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
u gaat er dan blijkbaar van uit dat alles goed gaat en dat ze bij verkiezingen laat ons positief zijn 30 + 5% = 35% halen, in de Kamer laat ons zeggen 35 op 150 zetels. (noot: de cd&v heeft geen enkele nood meer zich Vlaams te profileren aangezien het kartel er niet meer is + vlaamse eisen worden nog meer gemarginaliseerd als zijnde extreemrechts). Et alors? mijn hypothese is anders: als VB en N-VA al samengaan (geloof ik nooit), breekt de N-VA in twee, een overgrote meerderheid van het kader verlaat de partij (ik bedoel parlementsleden als De Wever, Van Dijck, Peumans, Stevens, Loones, Brepoels, minister Bourgeois, ...) + een aanzienlijk deel van de basis (ik geef u gelijk dat er hier relatief meer pro-Zwart Kartellers zijn) en de kiezers. het overgebleven N-va-deeltje - zonder bekende gezichten whatsoever - wordt opgeslokt door het VB. Et alors? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#90 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() het VuilB is dus enkel op zoek naar een dood N-VA-kadaver om zichzelf wat salonfahiger te maken, niet dat we dat nog niet wisten (en alsof het zoden aan de dijk zou zetten...)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#91 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Laat het duidelijk zijn wie de strijd zal winnen, en het is niet de strekking in de N-VA die kapt en scheldt op het Blok. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 |
Staatssecretaris
|
![]() Neem ik u niet kwalijk. Wat ik u wel kwalijk neem is dat u als Vlaams-nationalist niet kiest voor een Vlaams Vlaanderen, maar wel voor een door België onderdrukt Vlaanderen! Zoniet, vergeet u al het politiek-correct gedoe en gaat u in zee met het Vlaams Belang om zo snel mogelijk van het onding België af te geraken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Verhofstadt onlangs niet gezien zeker toen hem in het Europees parlement onder de neus gewreven werd dat 'Belgium is falling to peaces' en dat 51% Vlamingen een onafhankelijk Vlaanderen willen?
Zelfs de Gucht weet blijkbaar wat er komen gaat, en neen hans , het is géén 19-de eeuws, unitair koningdom. Citaat:
Het Oosten: De kiezer heeft niet altijd gelijk. De kiezer heeft alleen gelijk als hij stemt zoals Het Oosten het zou willen. Laatst gewijzigd door Knuppel : 14 juni 2006 om 11:25. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
ik geloof niet in uw strategie, en jij niet in de mijne blijkbaar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#96 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Le roi Albért zou het precies hetzelfde zeggen.
![]() |
#97 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tel het aantal inwoners eens die voor beide standpunten zijn. Dat is veel plezieriger.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#98 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
En dan nog, even een telling maken: aantal mensen dat komt opdagen op IJzerwake, VNZ, ... en aantal dat komt opdagen op ... tiens, ach ja juist: een groot Belgicistisch evenement is er gewoonweg niet. Ja dat is dan zoveel duizend tegen, jeps: 0. Jeej, u maakt mijn dag goed, en dat ondanks regen en examenstress. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#99 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
Als de NVA over zoiets uiteen valt met, zoals jij zegt, een meerderheid van de basis en kiezers die niet de richting van het partijkader volgen, dan was de NVA sowieso niet levensvatbaar behalve precies door het cordon sanitaire en het kunstmatig schrikbeeld van het "fascisto-racistisch" VB dat door dat cordon gecultiveerd wordt. Dan nog zien of de nieuwste golf van "verruimers" vanuit de ex-NVA een verkiesbare plaats zal krijgen op de lijst van de meestbiedende. Ik zie en hoor Bart de Wever andesr graag bezig. *zucht* Die man zou een mooie aanwinst zijn voor het Vlaams belang, ook omwille van de frisse nieuwe wind die hij zou kunnen meebrengen als een echte verruimer. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#100 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |