![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Dit is een trend die zich voortzet, als een krant iets schrijft waar je niet mee akkoord gaat ook al zijn het feiten dan is diezelfde krant niet objectief. Ik vind dat allemaal maar zwak. Als dit artikel niet op de voorpagina had gestaan maar ergens achterin getuigde dat ook van de subjectiviteit enz.... Zwakke argumenten en insinuaties die niet tegen de feiten opwegen |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Geef mij maar een zo objectief mogelijke krant. De feiten spreken voor zich.
De inkleuring doe je zelf. En de dingen die je niet wil lezen, lees je gewoon niet maar staan er toch in, zodat je kunt beseffen dat er nog dingen zijn in de wereld die ook belangrijk zijn, ook al zijn ze niet jou ding. Daarbij, als je het wil weten, ik lees De Standaard en vind die véél objectiever dan De Morgen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() [Lucas, hoofdstuk 10]
[30] Toen vertelde Jezus hem het volgende: ‘Er was eens iemand die van Jeruzalem naar Jericho reisde en onderweg werd overvallen door rovers, die hem zijn kleren uittrokken, hem mishandelden en hem daarna halfdood achterlieten. [31] Toevallig kwam er een priester langs, maar toen hij het slachtoffer zag liggen, liep hij met een boog om hem heen. [32] Er kwam ook een Leviet langs, maar bij het zien van het slachtoffer liep ook hij met een boog om hem heen. [33] Een Samaritaan echter, die op reis was, kreeg medelijden toen hij hem zag liggen. [34] Hij ging naar de gewonde man toe, goot olie en wijn over zijn wonden en verbond ze. Hij zette hem op zijn eigen rijdier en bracht hem naar een logement, waar hij voor hem zorgde. [35] De volgende morgen gaf hij twee denarie aan de eigenaar en zei: “Zorg voor hem, en als u meer kosten moet maken, zal ik u die op mijn terugreis vergoeden.” [36] Wie van deze drie is volgens u de naaste geworden van het slachtoffer van de rovers?’ [37] De wetgeleerde zei: ‘De man die medelijden met hem heeft getoond.’ Toen zei Jezus tegen hem: ‘Doet u dan voortaan net zo.’ |
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | |
Burger
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
#88 |
Burger
|
![]() Ja en ? Sterven doen we allemaal, vroeg of laat. Die mensen zouden dan ook gestorven zijn aan hun ziekte in hun land van herkomst. Als we jouw redenering volgen, moet iedereen met een levensbedreigende ziekte hier zomaar toegang krijgen om zich gratis te laten behandelen. Zeg dan maar dag met het handje tegen onze befaamde sociale zekerheid. Elke Euro die uitgegeven wordt aan een illegaal is een Euro die niet kan gebruikt worden voor de eigen mensen die mee betaald hebben om die sociale zekerheid in stand te houden. Ik noem dit gewoon diefstal.
![]() |
#89 |
Burger
|
![]() Hoe kwaadwillig is links als ze blijven beweren dat dit niet het geval is ?
![]() |
#90 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
-arts legt de eed niet af -> mag geen geneeskunde verrichten tout court -arts legt de eed af -> is VERPLICHT iedereen te helpen of hij gaat naar de gevangenis (zonder langs start te passeren).
![]() |
![]() |
#91 | |
Burger
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#92 |
Minister
|
![]() Wat denk je nu? Dat er buslijnen worden ingelegd voor mensen die in een ander land levensbedreigend ziek of gewond worden en deze dan allemaal naar hier worden getransporteerd, om van de gigantisch gulle hardwerkende Vlaming te profiteren?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#94 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Terwijl links iedereen die iets meer realistisch is over problemen met migranten als VB'er wordt bestempeld. Terwijl het net zei (de realisten, niet noodzakelijk de Vb'er) zijn die op een constructieve manier aan de toekomst kunnen bouwen en het migrantenprobleem aan kunnen pakken. Laatst gewijzigd door Kay_ : 18 juni 2006 om 19:26. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#96 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#97 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Onlangs niet gehoord van het busongeval met Marokkanen ? Daar waren ook een paar mensen bij die op familiebezoek kwamen naar België. Zo een probleem om hier te geraken is het heus niet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#98 | |
Minister
|
![]() Citaat:
- is Marokko dichtbij - is de kost om hier te geraken voor een Marokkaan redelijk realiseerbaar Toch, bedankt om mijn punt te illustreren. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#99 |
|
![]() Marokkanen zijn hier doorgaans niet illegaal; te vaak worden dingen door elkaar gehaald, zie ik in veel draden.
Ik zou het zéér fout vinden om illegalen ziek terug te sturen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#100 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |