![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Blauw en rood hebben anders ook nooit anders dan lijnrecht tegenover elkaar gestaan en toch vormen ze samen een coalitie.
De Tijd maakt dus ook volgens jou een perfecte analyse maar het CS mag evenzeer niet doorbroken worden. Je beseft toch wat daar het uiteindelijke gevolg van gaat zijn? |
![]() |
![]() |
![]() |
#82 |
Vreemdeling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#83 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ken je dat gezegde over macht die corrumpeert en absolute macht die absoluut corrumpeert?
Tot nu toe werd dat soort macht met twee op met drie gedeeld..... en kijk wat we hebben. Wat zal dat zijn als de macht met niemand meer gedeeld hoeft te worden en alle wetten die een dictatuur lange tijd in stand kan houden zijn al op voorhand gestemd? Maar dat mij d�*n niemand komt verwijten dat ze niet verwittigd werden, hé? |
![]() |
![]() |
![]() |
#84 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Inderal ? Waarom Inderal ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Democratie dus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Verhindert een te snelle hartslag door het ontzeggen van de toegang van adrenaline in de bloedbaan via blokkering van de bèta-receptoren.
![]() |
![]() |
#87 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En niet vergeten is de splitsing daar goed verlopen, ... Het walonië compatibele deel (slowakije) doet het zelf goed... Omdat ze verplicht waren op hun eigen benen te gaan staan vanzodra de splitsing daar was. De enige manier om de PS Maffia te laten imploderen, zodanig dat Wallonië weer een kans krijgt om niet langer een ontwikkelingsland te zijn, is de splittsing van Belgique... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Me dunkt dat het flink wat energetische waarde opleverd in de strijd tegen belgicisme als ik uw reactie zo lees. Het is overigens inderdaad nuttig die 70 punten plan boekskes op te stoken, om 2 redenen. A Het 70 puntenplan is voor een groot deel uitgevoerd door de "traditionele partijen" waarvoor dank overigens... ![]() B Het VB heeft het 70 puntenplan inderdaad afgevoerd , wegens inderdaad achterhaald en heeft het dus verbeterd. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik zou toch vriendelijk een lidmaatschap van de debielenclub van laken weigeren hoor... En als ik truffels wil eten, zal ik die zelf wel kopen, als Vlaming zorgt ge zefl voor uw truffels, ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik hem die aflevering ook gezien, en was dat geen witte leeuw op een zwart veld ? ... Nu ja Engelsen hebben inderdaad heel wat leeuwen in hun wapenschilden zitten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#91 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Voorgeschreven omdat je een gifgroene galsmaak in je mond had bij elke extrasystolie als gevolg van het schabouwelijke spektakel van het corrupte establishment? Is er bijgevolg nog hoop voor jou? De enige curatieve behandeling hier is dan echter het niet langer negeren van de symptomen en glashard kiezen voor de weg van intellectuele eerlijkheid...want diep in jouw ziel loert de onomkoombare duivel van de al te lang verdrongen reflectie ingebed in de psyche van de man die respect en eer wil voor zijn eigen ego als onlosmakelijk onderdeel van zijn eigen volk...
![]() |