Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 19 juni 2006, 20:45   #81
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Blauw en rood hebben anders ook nooit anders dan lijnrecht tegenover elkaar gestaan en toch vormen ze samen een coalitie.

De Tijd maakt dus ook volgens jou een perfecte analyse maar het CS mag evenzeer niet doorbroken worden.

Je beseft toch wat daar het uiteindelijke gevolg van gaat zijn?
Knuppel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 juni 2006, 21:23   #82
Rosse_Kelt
Vreemdeling

Rosse_Kelt's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
Je beseft toch wat daar het uiteindelijke gevolg van gaat zijn?
VB even aan de macht: vlaanderen nét dat beetje meer bevoegdheden, de mensen tevree en VB-stemmers haken af?
Rosse_Kelt is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 juni 2006, 21:45   #83
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Ken je dat gezegde over macht die corrumpeert en absolute macht die absoluut corrumpeert?

Tot nu toe werd dat soort macht met twee op met drie gedeeld..... en kijk wat we hebben.

Wat zal dat zijn als de macht met niemand meer gedeeld hoeft te worden en alle wetten die een dictatuur lange tijd in stand kan houden zijn al op voorhand gestemd?

Maar dat mij d�*n niemand komt verwijten dat ze niet verwittigd werden, hé?
Knuppel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 juni 2006, 00:05   #84
Jazeker
Secretaris-Generaal VN

Jazeker's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Jazeker
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Supe®Staaf Bekijk bericht
Elf juli, Ijzer-wake en -bedevaart zijn nakend.
Laat ulieden maar eens goed gaan.
Tijdig innemen:
Inderal ? Waarom Inderal ?

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Flanelcondoom Bekijk bericht
*KNIP* Deze opmerking lijkt mij persoonlijk en onnodig grievend.
Nelle Pastorale Nelle Jazeker Nelle

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Duupje Bekijk bericht
Jep, heil Jazeker.
Jazeker is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 juni 2006, 00:07   #85
Jazeker
Secretaris-Generaal VN

Jazeker's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Jazeker
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rosse_Kelt Bekijk bericht
VB even aan de macht: vlaanderen nét dat beetje meer bevoegdheden, de mensen tevree en VB-stemmers haken af?
VB aan de macht. Wat verzuchtingen van mensen ingelost. VB weer van de macht. Andere partij(en) weer aan de macht met hete adem VB in de nek. Doen het beter of slechter, afhankelijk daarvan VB weer aan de macht.

Democratie dus.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Flanelcondoom Bekijk bericht
*KNIP* Deze opmerking lijkt mij persoonlijk en onnodig grievend.
Nelle Pastorale Nelle Jazeker Nelle

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Duupje Bekijk bericht
Jep, heil Jazeker.
Jazeker is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 juni 2006, 06:05   #86
Supe®Staaf
Secretaris-Generaal VN

Supe®Staaf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jazeker Bekijk bericht
Inderal ? Waarom Inderal ?
Verhindert een te snelle hartslag door het ontzeggen van de toegang van adrenaline in de bloedbaan via blokkering van de bèta-receptoren.
Oud 20 juni 2006, 06:37   #87
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
En toch werd de politiek door de verkiezingsuitslag geen andere keuze gelaten dan de splitsing....

En niet vergeten is de splitsing daar goed verlopen, ... Het walonië compatibele deel (slowakije) doet het zelf goed...

Omdat ze verplicht waren op hun eigen benen te gaan staan vanzodra de splitsing daar was.

De enige manier om de PS Maffia te laten imploderen, zodanig dat Wallonië weer een kans krijgt om niet langer een ontwikkelingsland te zijn, is de splittsing van Belgique...
Herr Flick is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 juni 2006, 06:55   #88
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 4x10E6 Bekijk bericht
Mijn beste Metternich,

U kan ten allen tijde een tegemoetkoming in uw huisbrandstof kosten aanvragen bij de gemeentelijke overheid. Vindt U dit ook zo'n dot van een initiatief ? Loopt U even aan bij uw plaatselijke "Sociaal Huis" en informeer even.

Afsluitend, meen ik toch te weten, dat Belgische vlaggen gevoelig duurder uitvallen dan de meeste combustibels. Ik zou U dan ook aanraden te overwegen om over te schakelen op een goedkoper alternatief. Zo kan U bijvoorbeeld leeuwenvlaggen, nu nutteloos geworden (maar nog steeds licht ontvlambare) folders van wat eens het vlaams blok was, verstreken 70-punten programma boekskes, etc kan U wellicht kosteloos bekomen bij uw dichtsbijzijnde vb Kommandatur. Loop even aan en informeer U!
Hmm, 't kan wel zijn dat die duurder zijn, maar hebt ge de energetische waarde al eens uitgerekend, van zo'n brandend belgisch vod...

Me dunkt dat het flink wat energetische waarde opleverd in de strijd tegen belgicisme als ik uw reactie zo lees.

Het is overigens inderdaad nuttig die 70 punten plan boekskes op te stoken, om 2 redenen.

A Het 70 puntenplan is voor een groot deel uitgevoerd door de "traditionele partijen" waarvoor dank overigens...

B Het VB heeft het 70 puntenplan inderdaad afgevoerd , wegens inderdaad achterhaald en heeft het dus verbeterd.
Oud 20 juni 2006, 06:59   #89
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
In ruil voor mijn luxe-leventje mag iedere flamingant me uitmaken voor rotte vis.
Een scheldwoord bederft de smaak van truffel noch kaviaar, noch haalt voortijdig de belletjes uit mijn sjampi.
8)

Ik zou toch vriendelijk een lidmaatschap van de debielenclub van laken weigeren hoor...

En als ik truffels wil eten, zal ik die zelf wel kopen, als Vlaming zorgt ge zefl voor uw truffels, zonder dat ge daarvoor uw ziel moet verkopen, aan een mislukte motard van koninklijke bloede en zijn misbaksel van een zoon.
Oud 20 juni 2006, 07:02   #90
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Stefanie Bekijk bericht
Awel, enkele jaren geleden zat ik te kijken naar 'n aflevering (oude aflevering, 't was 'n herhaling) van "Dempsy and Makepiece". Ze gingen naar 'n oud kasteel. En tot mijn stomme verbazing was er daar 'n Vlaamse leeuw. Wat je hier zegt over de Engelse adel werpt een ander licht op het interieur van dat kasteel. Ik vroeg mij al af wat een VLAAMSE leeuw op 'n Engels kasteel te zoeken had. Maar misschien was dat gewoon realistisch?

Ik hem die aflevering ook gezien, en was dat geen witte leeuw op een zwart veld ? ...

Nu ja Engelsen hebben inderdaad heel wat leeuwen in hun wapenschilden zitten.
Oud 20 juni 2006, 12:18   #91
Fieseler
Perm. Vertegenwoordiger VN

Fieseler's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Verhindert een te snelle hartslag door het ontzeggen van de toegang van adrenaline in de bloedbaan via blokkering van de bèta-receptoren.
Oeps Staafje...dat jij dat zo goed weet...ook aan de bèta-blokkers jongen?
Voorgeschreven omdat je een gifgroene galsmaak in je mond had bij elke extrasystolie als gevolg van het schabouwelijke spektakel van het corrupte establishment?
Is er bijgevolg nog hoop voor jou?

De enige curatieve behandeling hier is dan echter het niet langer negeren van de symptomen en glashard kiezen voor de weg van intellectuele eerlijkheid...want diep in jouw ziel loert de onomkoombare duivel van de al te lang verdrongen reflectie ingebed in de psyche van de man die respect en eer wil voor zijn eigen ego als onlosmakelijk onderdeel van zijn eigen volk...

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:16.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be