![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() en euhm... op welke natuurwet baseer jij je? ik baseer me op de wetten van tijd en ruimte. En die zeggen mij: hoe groter de afstand tussen het centraal bestuur en de verste uithoek van het rijk, hoe minder efficiënt dat bestuur kan opereren in die uithoek.
![]() |
![]() |
#82 | |||
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#83 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
U leeft dus echt in dromenland. Het EU project is alles behalve ten goede voor de wereld. Dat had inderdaad opgegaan voor een rijk uit de 19de nog zelfs. Maar als je kijkt naar de moderne communicatie middelen, dan weet je dat dat vandaag de dag niet meer opgaat
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar het ging nu net over een referendum, waarin de uitslag met hoeveel (zeventig ??) procent duidelijk de volkswil uitdrukt... |
|
![]() |
![]() |