Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 20 juni 2006, 17:52   #81
Vlaams-nationalist
Staatssecretaris

Vlaams-nationalist's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Vlaams-nationalist
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Timmeke Bekijk bericht
Jaja en de Paus was Sinterklaas zeker .

Oeioei onze mijnheer de Vlaamse nationalist wordt een beetje boos. Jij beseft mss gewoon niet dat je met een Pro-Palestijnse neonazi-propaganda de Vlaamse zaak meer kwaad dan goed doet. Het Vlaams Belang moet van zulke types als jij niets meer weten. Het heilige land Israël is van het Joodse volk en daar moet men afblijven. Als de Palestijnen weigeren samen te leven met de Israëli's kunnen ze nog altijd verhuizen naar hun Arabische buren zoals Jordanië en Egypte, plaats en woestijn genoeg daar...
Spreek je me misschien tegen i.v.m. de steun van nazi-Duitsland aan de zionisten?

Ten eerste ben ik geen lid van het Vlaams Belang dus zie ik niet in hoe ze mij niet meer kunnen willen. En ten tweede is het Vlaams Belang een volksnationalistische partij, als ze dus rechtlijnig is steunt ze de Palestijnse zaak. Tegen de Islam in Vlaanderen, maar niet waar de Islam thuishoort: Midden-Oosten. En raar maar waar, het jodendom hoort daar niet thuis! Ik zou een citaat van Hermans kunnen gebruiken maar dit is waarschijnlijk 'not done' ... dus maar niet. Maar de joden horen niet thuis in Palestina, dat ze verhuizen naar hun vrienden in de VSA, maar poten af van Palestijnse grond.
Vlaams-nationalist is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 juni 2006, 17:54   #82
longhorn
Minister-President

longhorn's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ambiorix Bekijk bericht
ongelooflijk dat je dat in het belachelijke trekt.
Die man is genadeloos afgeslacht, in een positie dat zelfs nog zwakker is als de meeste hulpbehoevenden in dat land. Lafheid ten top, agressie en imperialisme aan de basis.
Ik heb maar éen conclusie: verweer is gerechtvaardigd!
Laten we met z'n allen een pot gaan pakken in den Ambiorix in Brugge.
longhorn is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 juni 2006, 17:54   #83
garfield
Europees Commissaris

garfield's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Die man is genadeloos afgeslacht, in een positie dat zelfs nog zwakker is als de meeste hulpbehoevenden in dat land. Lafheid ten top, agressie en imperialisme aan de basis.
de mensen in bussen, restaurants, cafes en shoppingcentra zijn onschuldig afgeslacht. Yassin was alles behalve onschuldig 8)
Oud 20 juni 2006, 17:55   #84
Vlaams-nationalist
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door longhorn Bekijk bericht
Laten we met z'n allen een pot gaan pakken in den Ambiorix in Brugge.
[SIZE=1][/SIZE] Euhm neen, .
Oud 20 juni 2006, 17:55   #85
Sinistra
Banneling

Sinistra's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Het is dan genoteerd dat jij blijkbaar het erg moeilijkt hebt met een bejaarde massamoordenaar die verantwoordelijk is voor de dood van tientallen baby's en moeders die de pech hadden toevallig op een bus of in een Pizzeria te werken waar Yassin's volgelingen meenden hun semtex tot ontploffing te doen brengen. Dat Krapuul konden ze niet harder genoeg doen afzien...wat jammer...

....onze Palestijnse broeders staan er toch wat beteuterd bij nu ze juist Yassin een nieuwe rolstoel cadeau hadden gedaan....(Het ronddraaiende wiel wordt mss wel in het Palestijnse museum voor de Vooruitgang geplaatst )
Sinistra is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 juni 2006, 17:56   #86
Sinistra
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door parcifal Bekijk bericht
Die 'rednecks' zaten wel in een bar in de good 'ole US of A.
Ik zie de link niet met Europa...

Ik vind trouwens dat je met alles moet kunnen lachen.
Vooral ook met joden.

Ik lach ook graag met moslims en communisten.....8)
Oud 20 juni 2006, 17:57   #87
Vlaams-nationalist
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Het is dan genoteerd dat jij blijkbaar het erg moeilijkt hebt met een bejaarde massamoordenaar die verantwoordelijk is voor de dood van tientallen baby's en moeders die de pech hadden toevallig op een bus of in een Pizzeria te werken waar Yassin's volgelingen meenden hun semtex tot ontploffing te doen brengen. Dat Krapuul konden ze niet harder genoeg doen afzien...wat jammer...

....onze Palestijnse broeders staan er toch wat beteuterd bij nu ze juist Yassin een nieuwe rolstoel cadeau hadden gedaan....(Het ronddraaiende wiel wordt mss wel in het Palestijnse museum voor de Vooruitgang geplaatst )
U bent gespuis van de grofste soort. Dat ze de aanhangers van deze daden en hun sympathisanten aanpakken: goede zaak! Revolte (zelfs gewelddadige) is toegestaan in dit soort situaties: tegen de bezetting!
Oud 20 juni 2006, 17:58   #88
Ambiorix
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Citaat:

ik walg echt van u. Ik zou hetzelfde met joden kunnen doen maar dat vind ik zelfs overgaan. Echtwaar, van dit soort zwarte bloedhumor bereikt ge gáns het tegenovergestelde.
Ik maak in deze discussie geen woorden meer vuil aan u, dit gaat er over gewoon.
Ambiorix is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 juni 2006, 18:00   #89
Vlaams-nationalist
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
ik walg echt van u. Ik zou hetzelfde met joden kunnen doen maar dat vind ik zelfs overgaan. Echtwaar, van dit soort zwarte bloedhumor bereikt ge gáns het tegenovergestelde.
Ik maak in deze discussie geen woorden meer vuil aan u, dit gaat er over gewoon.
Inderdaad, ik krijg braakneigingen. En zelfs de grofste scheldwoorden e.d. kunnen mijn afkeer t.o.v. Timmeke niet verwoorden. Ik stop er ook mee.
Oud 20 juni 2006, 18:02   #90
Sinistra
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vlaams-nationalist Bekijk bericht
U bent gespuis van de grofste soort. Dat ze de aanhangers van deze daden en hun sympathisanten aanpakken: goede zaak! Revolte (zelfs gewelddadige) is toegestaan in dit soort situaties: tegen de bezetting!
Voor u is het overigens Mijnheer "het gespuis". Waarom zou ik een traan moeten laten om de dood van dit stuk onmens. May he rott in Hell
Oud 20 juni 2006, 18:56   #91
longhorn
Minister-President

longhorn's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vlaams-nationalist Bekijk bericht
[SIZE=1][/SIZE] Euhm neen, .
Lijkt me inderdaad veiliger. Er is duidelijk een verschil tussen een Vlaams-nationalist en een Vlaams-separatist.
longhorn is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 juni 2006, 19:06   #92
Twanne
Provinciaal Gedeputeerde

Twanne's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Leven in een multicultureel Israel inplaats van in een islam-fascistische apartheidsstaat. Hun kinderen vredevolle waarden en normen meegeven inplaats van hen te leren omgaan met AK47 of bommengordels aan te doen. En noem mij aub geen fascist, nazistische zak!
Ik ben geen nazi, maar aan uw manier van denken is duidelijk dat jij een fascist bent. Zionisme is namelijk een vorm van Fascisme. Als je er niet met akkoord bent, zoek dan op wat fascisme inhoudt. Maar dat weet je volgens mij niet, en je weet evenmin wat een nazi is, anders zou je mij zo niet noemen.
Oud 20 juni 2006, 19:09   #93
Twanne
Provinciaal Gedeputeerde

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door garfield Bekijk bericht
Dit is de grootste onzin die ik ooit heb gelezen. Ooit eens de moeite gedaan om een geschiedenisboek van het MO gelezen ?,
Enkele cursussen gevolgd in de richting geschiedenis, met veel vakken over de Islam-wereld en culturele contacten. Hier weet ik wel wat ik zeg.
Oud 20 juni 2006, 19:27   #94
rala
Vreemdeling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Twanne Bekijk bericht
Enkele cursussen gevolgd in de richting geschiedenis, met veel vakken over de Islam-wereld en culturele contacten. Hier weet ik wel wat ik zeg.
Ik vermoed dat je gekleurde, voorgekouwde kost hebt gelezen...
Als je de correcte geschiedenisboeken leest, kun je maar één ding besluiten: de islam probeert alles wat niet-islam is kapot te krijgen, islam staat gewoon synoniem voor ingebakken onverdraagzaamheid.
rala is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 juni 2006, 20:11   #95
Jozef Ostyn

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Twanne Bekijk bericht
Laat me niet lachen.
Jozef Ostyn is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 juni 2006, 20:33   #96
Jonas Elossov
Europees Commissaris

Jonas Elossov's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Jonas Elossov
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door rala Bekijk bericht
Ik vermoed dat je gekleurde, voorgekouwde kost hebt gelezen...
Als je de correcte geschiedenisboeken leest, kun je maar één ding besluiten: de islam probeert alles wat niet-islam is kapot te krijgen, islam staat gewoon synoniem voor ingebakken onverdraagzaamheid.
Ik denk dat jij eerder door extreem-rechts denken geïndoctrineerd bent...

De moslims hebben eeuwen vredevol samengeleefd met de christenen in gebieden als Servië, Bosnië, Griekenland, Spanje, Portugal, Frankrijk, Albanië, Egypte, Turkije etc... Door de geschiedenis heen is de Islam zo ongeveer, na het boeddhisme de meest verdraagzame godsdienst geweest: Christenen en Joden hebben in Spanje en Portugal, onder de Moren steeds vrij hun gosdienst mogen beleven en mochten als gelijken deelnemen aan het sociale leven.
In die regio, is pas na de reconquista de onverdraagzaamheid losgebarsten, onder leiding van de katholieke vorsten: Tegen moslims Joden en protestanten die allemaal vernietigd werden. Wie het geloof van de Paus niet overnam kreeg de strop, volgens onze goede oude katholiek traditie...

Laat mij er je trouwens even aan herinneren dat er de laatste 15 jaar in Europa zeker 100 keer meer moslims vermoord en vervolgd zijn door Christenen dan omgekeerd... Zegt Srebrenica jou bijvoorbeeld iets?
Oud 20 juni 2006, 20:42   #97
Jozef Ostyn

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jonas Elossov Bekijk bericht
Ik denk dat jij eerder door extreem-rechts denken geïndoctrineerd bent...

De moslims hebben eeuwen vredevol samengeleefd met de christenen in gebieden als Servië, Bosnië, Griekenland, Spanje, Portugal, Frankrijk, Albanië, Egypte, Turkije etc... Door de geschiedenis heen is de Islam zo ongeveer, na het boeddhisme de meest verdraagzame godsdienst geweest: Christenen en Joden hebben in Spanje en Portugal, onder de Moren steeds vrij hun gosdienst mogen beleven en mochten als gelijken deelnemen aan het sociale leven.
In die regio, is pas na de reconquista de onverdraagzaamheid losgebarsten, onder leiding van de katholieke vorsten: Tegen moslims Joden en protestanten die allemaal vernietigd werden. Wie het geloof van de Paus niet overnam kreeg de strop, volgens onze goede oude katholiek traditie...

Laat mij er je trouwens even aan herinneren dat er de laatste 15 jaar in Europa zeker 100 keer meer moslims vermoord en vervolgd zijn door Christenen dan omgekeerd... Zegt Srebrenica jou bijvoorbeeld iets?
Wat een nonsens. Hoe werd de Islam vanaf de zevende eeuw verspreid denkt u?
Een tip: het was niet door missionarissen.
Jozef Ostyn is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 juni 2006, 20:45   #98
Jonas Elossov
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Leven in een multicultureel Israel inplaats van in een islam-fascistische apartheidsstaat. Hun kinderen vredevolle waarden en normen meegeven inplaats van hen te leren omgaan met AK47 of bommengordels aan te doen. En noem mij aub geen fascist, nazistische zak!
Ik vind dat die terreur nogal meevalt, als ze al niet volledig goed te praten is, is ze alleszins begrijpelijk; Die neo-fascistische imperialisten uit Israel moeten weg uit Palestijns gebied... Trouwens AK47 tegen F16's; niet bepaald een gelijke strijd...

BTW: Er vallen nog steeds 5 keer meer burgerdoden aan palestijnse zijde dan er vallen aan Israelische zijde; zijn dat dan geen arme sukkeltes misschien. 80% van de Palestijnse kinder-slachtoffers sterft aan een kogel in het hoofd...

Seis miliones de judios aniquilados de la forma mas crual
Un genocido imperialista por ejercitos fascistas, de la historia hay que aprender
Las victunas se han convertido en los verdugos se vuelven del reves
Colonizando territorios Palestinos, de nuevo atentando a la sensatez
...

Quien podia imaginar ?
Que David fuese Goliath
Intifada, liberacion!

(Ska-P - Intifada)
Oud 20 juni 2006, 20:50   #99
Jonas Elossov
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jozef Ostyn Bekijk bericht
Wat een nonsens. Hoe werd de Islam vanaf de zevende eeuw verspreid denkt u?
Een tip: het was niet door missionarissen.
Tja, kijk, zij hebben ook enigzins jezuitenmethoden gebruikt, en hebben zoals eender welke feodale geloofovertuiging gebied gewapenderhand veroverd. Maar zij zijn geenszins zo bloeddorstig geweest als bijvoorbeeld onze kruisvaarders. En ze hebben altijd heel verdraagzaam omgesprongen met andere geloofsgemeenschappen, vooral van de negende tot de het einde van de 15e eeuw, toen zo goed als gans Zuid-Europa Moors teritorium was. Dat kwam waarschijnlijk ook omdat ze mijlenver voorstonden op het feudale westen in die tijd, zowel op cultureel, politiek, wetenschappelijk en militair niveau.

Ik ben opgegroeid op het iberisch schiereiland en ben altijd geïnteresseerd geweest in de geschiedenis ervan, dus ik veronderstel dat ik in dit geval betere informatie heb dan u.

Laatst gewijzigd door Jonas Elossov : 20 juni 2006 om 20:52.
Jonas Elossov is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 juni 2006, 20:55   #100
Twanne
Provinciaal Gedeputeerde

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jozef Ostyn Bekijk bericht
Laat me niet lachen.
U weer, nu weet ik nog steeds niet wat en wanneer u uw opleiding hebt gehad. Tot dan hoeft u me niet uit te dagen.

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:57.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be