![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Ten eerste ben ik geen lid van het Vlaams Belang dus zie ik niet in hoe ze mij niet meer kunnen willen. En ten tweede is het Vlaams Belang een volksnationalistische partij, als ze dus rechtlijnig is steunt ze de Palestijnse zaak. Tegen de Islam in Vlaanderen, maar niet waar de Islam thuishoort: Midden-Oosten. En raar maar waar, het jodendom hoort daar niet thuis! Ik zou een citaat van Hermans kunnen gebruiken maar dit is waarschijnlijk 'not done' ... dus maar niet. Maar de joden horen niet thuis in Palestina, dat ze verhuizen naar hun vrienden in de VSA, maar poten af van Palestijnse grond. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Ik maak in deze discussie geen woorden meer vuil aan u, dit gaat er over gewoon. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#91 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#93 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Enkele cursussen gevolgd in de richting geschiedenis, met veel vakken over de Islam-wereld en culturele contacten. Hier weet ik wel wat ik zeg.
![]() |
#94 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Als je de correcte geschiedenisboeken leest, kun je maar één ding besluiten: de islam probeert alles wat niet-islam is kapot te krijgen, islam staat gewoon synoniem voor ingebakken onverdraagzaamheid. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#95 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#96 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
De moslims hebben eeuwen vredevol samengeleefd met de christenen in gebieden als Servië, Bosnië, Griekenland, Spanje, Portugal, Frankrijk, Albanië, Egypte, Turkije etc... Door de geschiedenis heen is de Islam zo ongeveer, na het boeddhisme de meest verdraagzame godsdienst geweest: Christenen en Joden hebben in Spanje en Portugal, onder de Moren steeds vrij hun gosdienst mogen beleven en mochten als gelijken deelnemen aan het sociale leven. In die regio, is pas na de reconquista de onverdraagzaamheid losgebarsten, onder leiding van de katholieke vorsten: Tegen moslims Joden en protestanten die allemaal vernietigd werden. Wie het geloof van de Paus niet overnam kreeg de strop, volgens onze goede oude katholiek traditie... Laat mij er je trouwens even aan herinneren dat er de laatste 15 jaar in Europa zeker 100 keer meer moslims vermoord en vervolgd zijn door Christenen dan omgekeerd... Zegt Srebrenica jou bijvoorbeeld iets?
![]() |
![]() |
#97 | |
|
![]() Citaat:
Een tip: het was niet door missionarissen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#98 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
BTW: Er vallen nog steeds 5 keer meer burgerdoden aan palestijnse zijde dan er vallen aan Israelische zijde; zijn dat dan geen arme sukkeltes misschien. 80% van de Palestijnse kinder-slachtoffers sterft aan een kogel in het hoofd... Seis miliones de judios aniquilados de la forma mas crual Un genocido imperialista por ejercitos fascistas, de la historia hay que aprender Las victunas se han convertido en los verdugos se vuelven del reves Colonizando territorios Palestinos, de nuevo atentando a la sensatez ... Quien podia imaginar ? Que David fuese Goliath Intifada, liberacion! (Ska-P - Intifada)
![]() |
![]() |
#99 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ik ben opgegroeid op het iberisch schiereiland en ben altijd geïnteresseerd geweest in de geschiedenis ervan, dus ik veronderstel dat ik in dit geval betere informatie heb dan u.
![]() Laatst gewijzigd door Jonas Elossov : 20 juni 2006 om 20:52. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#100 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() U weer, nu weet ik nog steeds niet wat en wanneer u uw opleiding hebt gehad. Tot dan hoeft u me niet uit te dagen.