![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De kruik gaat zo lang te water tot ze barst... In het geval van Fortuyn heeft politiek nederland heel veel sjans gehad dat het een groene jongen was die dader was... Had het een noord-afrikaan geweest, ... Dan denk ik niet dat je nog een moskee had gevonden, met hele ramen, of een dak op. Ik denk dat de hollanders toen effe heel dicht, bij totale chaos en anarchie gestaan hebben... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als er wel een aanslag komt, ga ik er vanuit dat het VB er zelf achter zit (daar zijn ze immers goed in). Tegenwoordig heb je toch geen bewijzen nodig om iets vast te stellen.
![]() |
![]() |
#84 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() amai. ne trage soap, dus.
![]() |
#85 |
Europees Commissaris
|
![]() En morgen kan er ook een gek opnieuw een 'Van Themsche doen' net zozeer als er iemand iemand van het VB, de Spa of de VLD kan afknallen.
Wat ga je eraan doen, meestal zijn het individuele gekken die zoiets doen. Valt niet veel tegen te doen op voorhand. |
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mijn beste , vergeten wat er in Borgerhout gebeurd is een paar jaar geleden... vergeten wat er in Kuureghem gebeurd is toen ze die dealer overhoop geschoten hebben. En nu weer in Aalst, met die Turk die per ongeluk overhoop is geknald, : eerste reactie : "Wij manen de allochtone gemeenschap aan de kalmte te bewaren... " op wat slaat dat, ? Als een flik een vlaming overhoop schiet, wordt dat dan gevraagd ? ... ik dacht het niet.... Waarom is dat nodig denk je... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Daar valt inderdaad niet veel tegen te doen, maar laat ons stellen dat een minister van buitenlandse zaken heel wat meer intelligent zou overkomen, door mij en een miljoen medestanders, die niks misdaan hebben, koelbloedige moordenaars te noemen. eingenlijk heeft die omhooggevallen idioot nog een proces voor smaad en eerroof tegoed. Als hij dan aan ons allemaal 1 € schadevergoeding mag uitkeren, weet hij meteen dat hij eens met zijn bankier gaat moeten klappen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() nu hoort herr flick ook al dingskes die er nie zijn. nie gaan huilen eh. ![]()
![]() |
![]() |
#91 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
By the way, ik kan me niet herinneren dat we na de brutale moord op Patrick Mombaerts om nu maar eens een geval te noemen en het belachelijk schertsproces dat daarop gevolgd is, effe een lynchpartij of wat rellen zijn gaan organiseren. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 |
|
![]() Leren lezen is natuurlijk een verstandig iets alvorens iets te schrijven...
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | |
|
![]() Citaat:
Later, bij Van Gogh, was het wél een allochtoon. We bleken een beschaafder volk dan we dachten. Geen chaos en anarchie. Wél weer wat problemen met extreem-rechts(e) jongeren die scholen (wat een lef) en een moskee in brand probeerden te steken. Géén volksopstand. Het volk is vaak intelligenter dan je denkt. Iemand ziet heus wel het verschil tussen een geflipte terrorist en zijn turkse buurman. Ook jullie zijn een stuk beschaafder dan je nu op het eerste gezicht denkt. Als je je maar niet gek laat maken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
moet u eens zien in welke bochten u zich wringt. een rasist dood geen eigen volk. want dan is het niet meer rasistisch. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#96 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door fernand : 22 juni 2006 om 16:36. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#97 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Het feit dat ze hem achtervolgd hebben en riepen 'ik ga vandaag een makak vermmorden' getuigt al van de racistische opzet. Wat hen sowieso al schuldig maakt aan onvrijwillige doodslag geïnspireerd door racisme. Laatst gewijzigd door Kay_ : 22 juni 2006 om 16:52. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#98 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#99 |
Europees Commissaris
|
![]() Vind ik ook.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#100 | |
|
![]() Citaat:
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
|
![]() |
![]() |