Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 22 juni 2006, 15:57   #81
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kay-gell Bekijk bericht
Uiteraard, maar met hyptotheses geraak je nergens, dat bedoelde ik maar.
Vandaag is het ' de dag des oordeels' voor dit bericht. Zolang er niets gebeurd, hebbe we voorlopig niets te vrezen.

't kan ook morgen of volgende week gebeuren...
Herr Flick is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 juni 2006, 16:00   #82
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
En wat kan je daaraan doen? Als er een individuele gek op een dag zegt, ik ga een hoop VB'ers afknallen dan kan je daar niets aandoen. Zou dat zijn omdat een kleine deel mensen het VB zwart maakt? Dat kan. Of zou het zijn door de houding van de partij zelf? Dat kan ook.
En om het even cru te stellen, langs de andere kant zijn ook slachtoffers gemaakt. Iemand heeft doelbewust allochtonen neergeschoten (of het VB er iets mee te maken zou hebben, daar wil ik nu niet over discussieren). En wat is er gebeurd? Een burgeroorlog? ik denk het niet.
Had er iets of iemand Van Themsche tegen kunnen houden? Misschien een strengere wapenwet, maar als hij werkelijk op dit plan zou blijven broeden had hij hen toch neergeschoten.
De moordenaar van Van Gogh had men ook niet kunnen tegenhouden.
Je kan zo een mensen gewoon niet tegen houden. Dat zijn gekken en daar blijft het bij.

De kruik gaat zo lang te water tot ze barst...

In het geval van Fortuyn heeft politiek nederland heel veel sjans gehad dat het een groene jongen was die dader was... Had het een noord-afrikaan geweest, ... Dan denk ik niet dat je nog een moskee had gevonden, met hele ramen, of een dak op.

Ik denk dat de hollanders toen effe heel dicht, bij totale chaos en anarchie gestaan hebben...
Oud 22 juni 2006, 16:01   #83
Nynorsk
Secretaris-Generaal VN

Nynorsk's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ter verduidelijking het was het laatste nieuws dat dit publiceerde, niet het VB
Als er geen aanslag komt, dan ga ik er vanuit dat het VB de pers zelf getipt heeft om wat in de aandacht te komen.
Als er wel een aanslag komt, ga ik er vanuit dat het VB er zelf achter zit (daar zijn ze immers goed in).

Tegenwoordig heb je toch geen bewijzen nodig om iets vast te stellen.
Oud 22 juni 2006, 16:01   #84
Nynorsk
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Herr Flick Bekijk bericht
amai. ne trage soap, dus.
Oud 22 juni 2006, 16:02   #85
Kay_
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
En morgen kan er ook een gek opnieuw een 'Van Themsche doen' net zozeer als er iemand iemand van het VB, de Spa of de VLD kan afknallen.
Wat ga je eraan doen, meestal zijn het individuele gekken die zoiets doen. Valt niet veel tegen te doen op voorhand.
Kay_ is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 juni 2006, 16:03   #86
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door styllo_ben Bekijk bericht
geheel in de lijn van uw logica...hadden de allochtonen na de moordraid van HVT dus ook Vlaams-katholieke doelen moeten aanvallen en in brandsteken...

Mijn beste , vergeten wat er in Borgerhout gebeurd is een paar jaar geleden...

vergeten wat er in Kuureghem gebeurd is toen ze die dealer overhoop geschoten hebben.

En nu weer in Aalst, met die Turk die per ongeluk overhoop is geknald, : eerste reactie : "Wij manen de allochtone gemeenschap aan de kalmte te bewaren... " op wat slaat dat, ?

Als een flik een vlaming overhoop schiet, wordt dat dan gevraagd ? ... ik dacht het niet....

Waarom is dat nodig denk je...
Oud 22 juni 2006, 16:03   #87
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nynorsk Bekijk bericht
amai. ne trage soap, dus.
't moet niet altijd rap gaan hé...
Oud 22 juni 2006, 16:05   #88
Kay_
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:

vergeten wat er in Kuureghem gebeurd is toen ze die dealer overhoop geschoten hebben.

En nu weer in Aalst, met die Turk die per ongeluk overhoop is geknald, : eerste reactie : "Wij manen de allochtone gemeenschap aan de kalmte te bewaren... " op wat slaat dat, ?

Als een flik een vlaming overhoop schiet, wordt dat dan gevraagd ? ... ik dacht het niet....

Tiens bij toen na de moorden in Antwerpen heb ik de voorspelde rellen ook niet gezien. En misdaden ingegeven door racisme zijn heel anders, daar krijg je problemen van. Als een marrokaan een Vlaming vermoord uit racisme dan mag je er ook prat opgaan dat de skinheads ed amok gaan maken
Oud 22 juni 2006, 16:06   #89
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
En morgen kan er ook een gek opnieuw een 'Van Themsche doen' net zozeer als er iemand iemand van het VB, de Spa of de VLD kan afknallen.
Wat ga je eraan doen, meestal zijn het individuele gekken die zoiets doen. Valt niet veel tegen te doen op voorhand.

Daar valt inderdaad niet veel tegen te doen, maar laat ons stellen dat een minister van buitenlandse zaken heel wat meer intelligent zou overkomen, door mij en een miljoen medestanders, die niks misdaan hebben, koelbloedige moordenaars te noemen.

eingenlijk heeft die omhooggevallen idioot nog een proces voor smaad en eerroof tegoed. Als hij dan aan ons allemaal 1 € schadevergoeding mag uitkeren, weet hij meteen dat hij eens met zijn bankier gaat moeten klappen.
Oud 22 juni 2006, 16:08   #90
Nynorsk
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Daar valt inderdaad niet veel tegen te doen, maar laat ons stellen dat een minister van buitenlandse zaken heel wat meer intelligent zou overkomen, door mij en een miljoen medestanders, die niks misdaan hebben, koelbloedige moordenaars te noemen.

nu hoort herr flick ook al dingskes die er nie zijn.
nie gaan huilen eh.
Oud 22 juni 2006, 16:08   #91
Den Duisteren Duikboot
Perm. Vertegenwoordiger VN

Den Duisteren Duikboot's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Mensen die dagelijks een hoop stront over zich heen krijgen van het Vlaams Belang, zijn logischerwijze al wat lichter ontvlambaar als er nog eens een extra druppel in de emmer belandt.
Den Duisteren Duikboot is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 juni 2006, 16:09   #92
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Tiens bij toen na de moorden in Antwerpen heb ik de voorspelde rellen ook niet gezien. En misdaden ingegeven door racisme zijn heel anders, daar krijg je problemen van. Als een marrokaan een Vlaming vermoord uit racisme dan mag je er ook prat opgaan dat de skinheads ed amok gaan maken
Laat ons zeggen dat ze het deze keer wat beter gekanaliseerd hebben blijkbaar beginnen er ook een paar allochtonen het licht te zien, dat ze zich maar beter koest houden in de aanloop naar de verkiezingen...

By the way, ik kan me niet herinneren dat we na de brutale moord op Patrick Mombaerts om nu maar eens een geval te noemen en het belachelijk schertsproces dat daarop gevolgd is, effe een lynchpartij of wat rellen zijn gaan organiseren.
Oud 22 juni 2006, 16:09   #93
Tegendradigaard

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nynorsk Bekijk bericht
Waar blijft die aanslag nu? Of had het VB weer eens een grote verbeelding?
Leren lezen is natuurlijk een verstandig iets alvorens iets te schrijven...
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn.

PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!!
Tegendradigaard is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 juni 2006, 16:10   #94
Hertog van Gelre

Hertog van Gelre's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
De kruik gaat zo lang te water tot ze barst...

In het geval van Fortuyn heeft politiek nederland heel veel sjans gehad dat het een groene jongen was die dader was... Had het een noord-afrikaan geweest, ... Dan denk ik niet dat je nog een moskee had gevonden, met hele ramen, of een dak op.

Ik denk dat de hollanders toen effe heel dicht, bij totale chaos en anarchie gestaan hebben...
We waren er inderdaad bevreesd voor dat het een allochtoon was, voor de eventuele mogelijke gevolgen. Het bleek een 'groene' te zijn. Er waren wat kleine relletjes, van extreem-rechts.
Later, bij Van Gogh, was het wél een allochtoon. We bleken een beschaafder volk dan we dachten. Geen chaos en anarchie. Wél weer wat problemen met extreem-rechts(e) jongeren die scholen (wat een lef) en een moskee in brand probeerden te steken. Géén volksopstand.

Het volk is vaak intelligenter dan je denkt. Iemand ziet heus wel het verschil tussen een geflipte terrorist en zijn turkse buurman.

Ook jullie zijn een stuk beschaafder dan je nu op het eerste gezicht denkt. Als je je maar niet gek laat maken.
Hertog van Gelre is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 juni 2006, 16:31   #95
fernand
Europees Commissaris

fernand's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door styllo_ben Bekijk bericht
zie je eigen nu in allerlei bochten wringen om die ene woord te vermijden

De daden van HVT waren racistisch geinspireerd. Als de kleine Luna niet naast een zwarte liep, was zij hoogstwaarschijnlijk niet neergeschoten.
Is het niet mogelijk dat wanneer die zwarte niet naast dat witje liep dat ze ook niet was neergeschoten.
moet u eens zien in welke bochten u zich wringt. een rasist dood geen eigen volk. want dan is het niet meer rasistisch.
fernand is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 juni 2006, 16:32   #96
fernand
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Kom, kom van Themsche heeft zelf gezegd dat hij allochtonen wou afknallen. Ik had het evengoed kunnen hebben over de neo-nazi's die onlangs in Brugge twee mannen hebben ineen geslagen. Of de marokkaan die opgevist werd uit de Schelde nadat de vermoedelijke dader riep 'ik ga een makak vermoorden vannavond'.
Verder wens ik daar niet verder op in te gaan. Wel sta ik open voor reactie op de essentie van wat ik schreef en niet op feiten die u niet zal aannemen door uw oogkleppen.
Tja, over oogkleppen gesproken. eerst zijn broek en pul mooi opvouwen terwijl hij afgetoekt wordt. hoe onozel moet ge daar voor zijn om dat te geleven.

Laatst gewijzigd door fernand : 22 juni 2006 om 16:36.
Oud 22 juni 2006, 16:36   #97
Kay_
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fernand Bekijk bericht
Tja, over oogkleppen gesproken. eerst zijn broek en pul mooi opvouwen terwijl hij afgetoekt wordt. hoe onozel moet ge daar voor zijn om dat te geloeven.
En het maar blijven ontkennen, evenals waren de moorden in Antwerpen niet racistisch geïnspireerd.
Het feit dat ze hem achtervolgd hebben en riepen 'ik ga vandaag een makak vermmorden' getuigt al van de racistische opzet. Wat hen sowieso al schuldig maakt aan onvrijwillige doodslag geïnspireerd door racisme.

Laatst gewijzigd door Kay_ : 22 juni 2006 om 16:52.
Oud 22 juni 2006, 16:36   #98
Hertog van Gelre

Hertog van Gelre's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fernand Bekijk bericht
Is het niet mogelijk dat wanneer die zwarte niet naast dat witje liep dat ze ook niet was neergeschoten.
moet u eens zien in welke bochten u zich wringt. een rasist dood geen eigen volk. want dan is het niet meer rasistisch.
Wat een gelul!
Hertog van Gelre is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 juni 2006, 16:40   #99
fernand
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hertog van Gelre Bekijk bericht
Wat een gelul!
Vind ik ook. maar de rasistische moord is ook een gelul. die vent is door het lint gegaan en heeft op alles geschoten wat hem niet beviel. anders had hij het kind gespaart. tot zelf zijn advocaat zegt dat het niet rasistisch geinspireert was. maar ja , rasisme heeft geen enkele betekenis meer voor bepaalde personen.
Oud 22 juni 2006, 16:40   #100
Tegendradigaard

Standaard

Citaat:
En het maar blijven ontekken, evenals waren de moorden in Antwerpen niet racistisch geïnspireerd.
Het feit dat ze hem achtervolgd hebben en riepen 'ik ga vandaag een makak vermmorden' getuigd al van de racistische opzet. Wat hen sowieso al schuldig maakt aan onvrijwillige doodslag geïnspireerd door racisme.
tja dat "racistische" parket van Antwerpen denkt er anders over.... las ik vandaag in de krant....
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn.

PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!!
Tegendradigaard is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:23.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be