![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Europees Commissaris
|
![]() Hoezo ?
Pelgrim [post=1803775] The B@ron roept net als vuilB op tot geweld [/post] Cashflow, alias Austrian, alias born2bewild, het stalken gaat door. Thai bedreigt mij fysiek Vlaams belangers dwepen met Hitler |
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
geleden onder de orkaan, en waaraan dat lag. Aan hun krimineel gedrag of het feit dat ze dankzij de kansarmoede en discriminatie in de miserie moeten leven ? Of bedoel je dat zwartjes het genetisch ingebakken hebben krimineel te zijn ? ![]() Voor de rest, VS en Finland zijn 2 westerse landen, hebben beide een democratie (al wordt er in de VS soms wel een loopje mee genomen), beide zijn een moderne rechtstaat, ... Wat het er zou toe doen dat de groote van een land invloed zou hebben op kriminalteitcijfers (uiteraard in percentages uitgedrukt, ik hoop toch dat je tenminste die intelligentie hebt, een kind weet zoiets, maar speciaal voor jou ![]() is me wel een raadsel. Maar wie weet kan zo'n verlichte geest als u wel voor wat verduidelijking zorgen ?
Pelgrim [post=1803775] The B@ron roept net als vuilB op tot geweld [/post] Cashflow, alias Austrian, alias born2bewild, het stalken gaat door. Thai bedreigt mij fysiek Vlaams belangers dwepen met Hitler |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
je veralgemening "die mannen slaan gewoon voor het plezier al..." spreekt boekdelen over je discriminerende (rascistische) ingesteldheid.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
hou "wij" er dan maar buiten als argument dat die vergelijking niet opgaat. En zorlac, heel fijn trouwens, ik zie je hier letterlijk aanhalen dat vrije wapendracht en een compleet ander sociaal systeem een doorslaggevende factor is in het vermijden van kriminaliteit. Een reden te meer het Finse voorbeeld niet alleen op kriminaliteitsbestrijding te volgen, niet ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik wou zorlac even in z'n onwetendheid laten
![]() Weet die jongen veel dat een volwassen man traditioneel met een mes rondloopt waar iedere agent je hier spontaan voor een nachtje laat brommen bij wijze van spreken.
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
of de mijne onderuit te halen (al zal dat in jouw geval nog heel lang wachten worden) wat je uiteraard niet kan (zonder je ongelooflijk belachelijk te maken) is belerende uitspraken doen over mijn persoon en wijze van lezen/schrijven, daar weet u (heel duidelijk) simpelweg niets van ...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
veiliger op straat dan hier ? ![]() In een streng bewaakte dorpskooi zeker ? ![]() Dat is nu eens een heel plezant verschil met België nietwaar: ginder in bushieland moet je je al in een ommuurde wijk vol bewaking opsluiten om nog enigsinds veilig te zijn, hier in België moet je al naar heel specifieke plaatsen gaan om onveilig te zijn ... Manmanman, je wordt blijkbaar al heel sterk onwetend als je geadoreerde amerikaantjes
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() En nu nog wat van het onderwerp afdwalen en over New-Orleans beginnen lullen, en naïf proberen wat "racistische" opmerkingen uit te lokken...Tsss...neem eens wat vitamientjes, Pelgrimvooraltijd, ik vind dat ge er wat moe uitziet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
zwakker kan niet meer als argument ![]() Zoals een paar posts geleden reeds aangehaald: wat zou de bevolkingsdichtheid of de groote van een land nu te maken hebben met het persentage van de bevolking die in de kriminaliteit is beland ![]() Citaat:
een westers land, omdat je daar met een totaal andere cultuur en gemeenschapsleven zit ... Het culturele en sociale leven in Japan zit fundamenteel anders ineen.
||
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
ze zullen heel verbaasd en gelukkig zijn dat hun website enige invloed, zelfs al is die miniem, heeft op verkiezingsuitslagen ![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#91 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 |
Banneling
|
![]() hier heb ik het natuurlijk over de 6 moordenaars, en over al de andere schoften van arabische afkomst en/of die moslim zijn, die zich geregeld aan geweldplegingen schuldig maken in dit land, en de rest van de wereld.Dat ze talrijk zijn is mijn schuld niet, dat moet ge mij niet verwijten.En dat ALLE moslims brutale boeven & doodslagers zijn heb ik nog nooit beweerd.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Uw argument zijnde: -VS...harde repressie = veel criminaliteit en Finland...zachte repressie = weinig criminaliteit .....is gewoon veel te simplistisch. Er spelen -in deze- meer factoren mee. En dat we van Finland -en andere scandinavische landen- iets kunnen leren is zeker. Daar zijn zelfs onze politici al achter(bezoekjes aan DK van JMD/Moerman/...). Nu nog uitvoeren zou-ik-zeggen. Maar da's blijkbaar moeilijk ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#95 | ||
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Citaat:
![]() Al is de nestbevuiler nog zo groot, het ontvangen van dopgeld brengt hem zelden in gewetensnood... Waar een Bill is, is een weg... Laatst gewijzigd door Bill : 30 juni 2006 om 05:47. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#96 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Diezelfde groep die ze ook altijd moeten oproepen, om de kalmte te bewaren... ? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#97 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#98 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En wat doen ze in japan met hun gevangenen... ? Je moet ook de mentaliteit van de inwoners in kaart en rekening brengen hé, Een dorp lappen met de Bronkx vergelijken is nogal stupied vind ik zelf maar kom... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#99 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() erg he ... En jij wil mij ook tot die groep rekenen zeker ? ![]() VS, Finland en China zijn reeds door mij bezocht ...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#100 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Gelieve met argumentatie te komen en niet met zaken die richting persoonlijke aanval gaan. mvg, Arnold. |
|
![]() |
![]() |