![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | ||
Banneling
|
![]() [quote="filosoof"]
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |||
Banneling
|
![]() [quote="filosoof"]
Citaat:
Wat je vier laatste zinnen betreft sla je de bal overigens meer dan behoorlijk mis. En meer wil ik daar niet over kwijt. ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
volgens uw conclusie zal die zaak toch gedoemd worden om te sluiten omdat de blanken zich niet graag mengen onder allochtonen ook al doen ze niks verkeerd is dat niet pas erg? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar ja, wie zijn neus optrekt voor iemand van een ander ras moet ook niet verwachten dat er snel vriendschappelijk gepraat wordt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |||||
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
In het geval waarover ik het had ging het om een dancing waar publiek van over de hele aardbol en vanuit alle culturen en rangen en standen kwam. De mensen uit ALLE niet-moslimculturen -en daar waren behoorlijk wat niet-blanken bij- bleven weg omwille van het racistisch gedrag van de moslims. De moslims die daar massaal naartoe kwamen zonder vrouwelijk gezelschap waren Turken en die behoren voor zover ik weet nog altijd tot het blanke ras. Als je als moslim naar Europa komt en je hebt een hekel aan onze cultuur en je komt hier enkel om het geld en nog wat van onze vrouwen te profiteren dan heb ik maar één boodschap: ROT OP! JE BENT HIER NIET GEWENST! |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Toon mij eens het bewijs ipv van steeds te "stellen dat". |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | |||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ik kan mij hier alleen bij aansluiten. Mijn schoondochter, Marokaanse nationaliteit (geweest), heeft de grootste problemen met de de Marokaanse gemeenschap. Mijn vriend, gehuwd met een Turkse, is naar Turkije gaan wonen omwille van de rasistise opmerkingen en scheldpartijën vanuit TURKSE hoek. En ze woonden in BLANKENBERGEN. Toch een "dorp" ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#90 |
Lokaal Raadslid
|
![]() to darwin:
ik heb een voorstel chinezen organiseren vaak van die asian party's (waar alle rassen welkom zijn maar als je niet asian bent dan weet je normaal ook niet waar het plaatsvind aangezien het niet in weekend plaatsvind persoonlijk ben ik tegen asian party's omdat in mijn ogen niet nodig is en ik ben tegen elke vorm van apartheid maar misschien kunnen moslims ook aparte party's houden, denk je niet? dan worden ze zeker niet gediscrimineerd bij de toegang en dan zal het ook alcoholvrije party zijn allé wa denk je ervan? |
![]() |
![]() |
![]() |
#91 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Zijn de moslims niet groot genoeg om dat zelf te organiseren misschien... Of moeten daar misschien subsidies van overheidswege voor gegeven worden? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
dus indien moslims zoiets zouden organiseren, zou je geen bezwaar hebben? je zou niet met argument afkomen dat ze zich niet willen aanpassen en hun eigen feestjes organiseren ipv zich te mengen onder het vlaamse volk? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Met het organiseren van aparte feestjes voor moslims zouden misschien de spanningen in het uitgaansmilieu voor het grootste deel worden weggenomen, aan de kern van de samenlevingsproblemen wordt er daarmee echter niets veranderd. Het mechanisme van de tijdbom wordt hierdoor niet stilgelegd. Het is niet omdat bijvoorbeeld de allochtone jongeren van Mechelen, Brussel en Antwerpen plots eigen uitgaansgelegenheden zouden opzoeken dat de allochtone jongeren onder de 12 jaar daar plots minder dan 40% van het totaal van die leeftijdsgoep in Mechelen zouden uitmaken (cijfers van Temsamani). Het aantal kinderen dat in het Brussels Gewest in moslimgezinnen geboren wordt zou ook niet plots kleiner worden dan 37% van het totaal aantal geboorten (NIS). In het basisonderwijs in de Antwerpse binnenstad zou het aantal moslimkinderen hierdoor ook niet plots onder 45% van het totaal zakken (LOP/VDAB). Het fenomeen van de culturele verdringing van de autochtone bevolking en cultuur, de sluipende 'ethnic cleansing' door de moslims blijft even erg. Als de moslims in België een tamelijk gesloten gemeenschap zouden vormen en ze slechts met enkele duizenden zouden zijn en hun bevolkingsaantal zou door de tijden heen stabiel zijn of relatief mee evolueren met de rest van de bevolking zou er praktisch geen enkel probleem zijn. De realiteit is helaas volkomen anders. En verbetering is niet in zicht. Verleden jaar alleen al migreerden er meer dan 8000 Marokkanen en meer dan 3500 Turken naar België. Sedert ik hier een jaar geleden op dit forum begon te posten en nu is de moslimbevolking in België met ongeveer 5% toegenomen. En zo tikt de tijd voort. Jaar na jaar en decennium na decennium. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#94 |
Banneling
|
![]() 2 x geplaatst=KNIP
|
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | ||||
Banneling
|
![]() Citaat:
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#96 |
Banneling
|
![]() En waar haalt filosoof zijn mosterd?
Ik zal het u verklappen, op : http://nl.psychiatrie.be/education/d...profbackdem012 |
![]() |
![]() |
![]() |
#97 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#98 |
Gouverneur
|
![]() Het voorbije weekend..
Een discotheek in Hasselt.. Veel pers .. Aardig wat volk.. Strenge controle.. Iedereen mag binnen.. Geen problemen... Kan het dan toch anders........... |
![]() |
![]() |
![]() |
#99 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
De moslims in Antwerpen : de cijfers Tot 58 procent allochtonen in Antwerps basisonderwijs Antwerpen in 2033 Maar pas op dat uw kleine grijze celletjes van al die cijfertjes niet tilt slaan hé. En als het dan toch gebeurt is er nog altijd dit : ![]() Eéntje voor het slapen gaan en alles komt weer goed. Maar niet overdrijven hé. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#100 |
Lokaal Raadslid
|
![]() die statistieken zeggen nergens dat het moslims zijn
wie weet zijn het allemaal fauzayakes en tensamannikes |
![]() |
![]() |