Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 29 juni 2006, 11:58   #81
Kay_
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door predator Bekijk bericht
k-g repliceerd :

bij A : dom ? Mijn mening is gewoon gebaseerd op wat je hier neerpent. Dat is soms uitermate dom; zonder de minste poging tot zelfkritiek; je "andere" mening speelt daarbij géén rol - ik heb ook mijn socio-periode gekend. Ten andere, ik ben van de streek van A'pen, planeet Aarde, ster Zon, universum Melkwegje ... Ten andere, de computer waarop deze tekst wordt ingetikt staat op circa 150 meter, van het begin van die probleemwijk Draaiboomstraat in Hoboken; leer me de allochtoontjes niet kennen hé k-g.

bij B : inderdaad een "misdadig" ongeluk in hoofde dan van de overheid. De politie-overheden, dat is wat anders, klagen al decennia lang de gebrekkige "schietopleiding" en "wapenkunde" van hun personeel aan. Kostenbesparing is één van de faktoren die dat verklaren. De "rechterlijke almacht" is een andere. Én hoe ik dat weet ? Bijklusjob : les gegeven aan de A'pense politie, nog in "den Oudaen".

Beste Groeten.
Ik woon bij een mijnstad, ik zie evenveel allochtonen zo niet meer dan u.
Waar u zich bevindt of uw visie of allochtonen heeft niets te maken met het feit dat u mij beledigd hebt. Beledigingen omdat iemand anders een andere mening zijn ongegrond en onaanvaardbaar. Leer iemand anders mening te respecteren.

Laatst gewijzigd door Kay_ : 29 juni 2006 om 11:59.
Kay_ is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 juni 2006, 12:02   #82
Katun
Lokaal Raadslid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door PollyCorrect Bekijk bericht
Men laat veel allochtonen aan het woord op het nieuws, die verontwaardigd verkondigen dat ze GESTIGMATISEERD worden omdat er een paar boosdoeners zijn en ze niet allemaal moordenaars zijn en we begrip moeten hebben voor hun gemeenschap en ze toch maar weer het slachtoffer worden van foute publiciteit.
Het word tijd dat ook wij eens een paar KLACHTEN gaan neerleggen tegen de STIGMATISERING van alle JONGEREN door de VRT en kranten sinds het nieuwe millenium.

Vroeger waren jongeren de toekomst van ons land, nu is een jongere de belichaming van het grootste crapuul van (buiten ons) land ... De woede en afkeer zit heel diep en komt van twee kanten.
Katun is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 juni 2006, 12:32   #83
Bitweiser
Provinciaal Statenlid

Bitweiser's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kay-gell Bekijk bericht
Ik woon bij een mijnstad, ik zie evenveel allochtonen zo niet meer dan u.
Proficiat...jullie ZIEN allochtonen... Kennen jullie er ook?

Wel ik ken er wel een paar. Zo wonen er in mijn buurt drie marokkanen en voetbal ik met een Turk. Alle vier stemmen ze Vlaams Belang (althans dat is wat ze beweren want de stemming is nog altijd geheim). Zij haten de positieve discriminatie. Ze weigeren om hun moedertaal te spreken (behalve tegen hun ouders) en spreken uitsluitend nederlands. Eén daarvan spreekt het nog beter dan ikzelf. Zij gaan naar ouderavonden met hun kinderen die ALLEN naar het katholiek onderwijs gaan. Hun vrouwen moeten niet gesluierd lopen en het zijn de grootste racisten die ik ken... Maar in mijn ogen zijn het geen racisten. Het zijn realisten. Zij zijn niet blind voor de problemen in deze samenleving. Ze hebben begrepen dat wanneer ze Nederlands spreken en werken aan een opleiding om het beter te kunnen hebben, wanneer ze werken gaan en positief bedragen aan deze maatschappij het respect krijgen wat ze verdienen.

Helaas zijn deze mensen maar een klein procentje van alle allochtonen (want vreemdelingen mogen wij niet meer zeggen) die jullie ZIEN....

Laatst gewijzigd door Bitweiser : 29 juni 2006 om 12:34.
Bitweiser is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 juni 2006, 12:42   #84
tooninjo
Vreemdeling

Standaard

Geachte Patrick Janssens en bestuursleden,
Ik heb een vraagje voor u. Ik ben maar een gewone Antwerpenaar die alles
mede lede ogen aankijkt, de stad lijkt meer en meer de dieperik in te
schuiven. Moorden �* volonté, agressie, criminaliteit, enz. Het lijkt wel of
er geen politie meer is.
Maar dan realiseer ik me weer dat de politie andere taken heeft, zoals
boetes schrijven, zware criminele verkeersovertreders pakken die even fout
staan geparkeerd, of de moordenaars vatten die in plaats van 50 km/u rijden
er 55 rijden. Geen tijd voor de kwajongensstreken van de allochtoonse
jongeren.
En inderdaad ik noem een koe een koe. Het zijn de allochtoonse jongeren die
uw ganse stad ziek maken, het zijn niet dé jongeren het zijn de allochtoonse
jongeren. Nu kan u met deze brief naar het inquisitie bureau, het CGKR, gaan
maar ik trek het me niet meer aan. Ik heb lang genoeg gezwegen, het komt me
de strot uit beste burgemeester. Ik wil dezelfde rechten en behandeling
krijgen die de allochtonen krijgen. Ik ben de voor hen positieve benadering
en voor mij negatieve discriminatie meer dan moe. Iedereen gelijk voor de
wet. Ik dacht zelfs dat het in de grondwet staat.
Nu is er weer een man doodgeslagen en getrapt op een bus, een man van 54 die
de allochtoonse jongeren wou bedaren. Hij heeft het moeten bekopen met zijn
leven. Dank u Kardinaal Danneels. De daders kan men niet vinden want waar
was de politie? Juist de melkkoe van deze samenleving aan het melken. Dat
brengt immers meer op dan de burger zijn veiligheid garanderen, en het is
minder gevaarlijk. Voor uw agenten minder gevaarlijk dan toch. Echte
moordenaars en criminelen vatten is blijkbaar iets te hoog gegrepen voor deze beleidsploeg
Nog een vraag beste burgemeester. Komen er nu ook protestmarsen? Gaat u nu
ook voor deze man heel demonstratief op televisie staan wenen? Gaat u nu ook een week lang in het zwart rondlopen? Of is deze behandeling alleen voor de allochtoonse medeburger?
Ik kan het al raden, het zal dezelfde behandeling worden als Glen Wijnants
kreeg toen hij door een groepje allochtonen werd doodgestoken.
Een laatste punt geachte burgemeester. Als het racisme opflakkert in
Antwerpen dan hebben mensen zoals u en de media er de schuld aan. U omdat u niet al uw burgers gelijk behandeld en de media omdat ze van een allochtoons
slachtoffer een media circus maken en als het over een autochtoons
slachtoffer gaan ze het amper vermelden. Zo was gisteren op de rode
staatszender vrt de reportage over de gestorven schildpad langer dan die van de doodgeslagen man.
Men andere woorden ik ben het beu, kotsbeu!!
En nee, ik ben geen Vlaams Belang stemmer. Maar de argumenten die ik heb om niet op het Vlaams Belang te stemmen worden stilaan kleiner en zwakker.
tooninjo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 juni 2006, 12:46   #85
Kay_
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bitweiser Bekijk bericht
Proficiat...jullie ZIEN allochtonen... Kennen jullie er ook?

Wel ik ken er wel een paar. Zo wonen er in mijn buurt drie marokkanen en voetbal ik met een Turk. Alle vier stemmen ze Vlaams Belang (althans dat is wat ze beweren want de stemming is nog altijd geheim). Zij haten de positieve discriminatie. Ze weigeren om hun moedertaal te spreken (behalve tegen hun ouders) en spreken uitsluitend nederlands. Eén daarvan spreekt het nog beter dan ikzelf. Zij gaan naar ouderavonden met hun kinderen die ALLEN naar het katholiek onderwijs gaan. Hun vrouwen moeten niet gesluierd lopen en het zijn de grootste racisten die ik ken... Maar in mijn ogen zijn het geen racisten. Het zijn realisten. Zij zijn niet blind voor de problemen in deze samenleving. Ze hebben begrepen dat wanneer ze Nederlands spreken en werken aan een opleiding om het beter te kunnen hebben, wanneer ze werken gaan en positief bedragen aan deze maatschappij het respect krijgen wat ze verdienen.

Helaas zijn deze mensen maar een klein procentje van alle allochtonen (want vreemdelingen mogen wij niet meer zeggen) die jullie ZIEN....
Ik zie niet alleen allochtonen ik heb er ook in mijn vriendengroep. Allemaal zijn ze perfect tweetalig, een deel studeert nu aan de universiteit of de hogeschool, de rest werkt. Geen enkel van hen stemt op het VB en van "positieve" discriminatie is geen sprake van. Waar ik werk worden er zelfs geen allochtonen aangenomen, ook al werken ze achter de schermen en doen ze het werk even goed.
Kay_ is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 juni 2006, 12:49   #86
Lof der Zotheid
Perm. Vertegenwoordiger VN

Lof der Zotheid's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tooninjo Bekijk bericht
Geachte Patrick Janssens en bestuursleden,
Ik heb een vraagje voor u. Ik ben maar een gewone Antwerpenaar die alles
mede lede ogen aankijkt, de stad lijkt meer en meer de dieperik in te
schuiven. Moorden �* volonté, agressie, criminaliteit, enz. Het lijkt wel of
er geen politie meer is.
Maar dan realiseer ik me weer dat de politie andere taken heeft, zoals
boetes schrijven, zware criminele verkeersovertreders pakken die even fout
staan geparkeerd, of de moordenaars vatten die in plaats van 50 km/u rijden
er 55 rijden. Geen tijd voor de kwajongensstreken van de allochtoonse
jongeren.
En inderdaad ik noem een koe een koe. Het zijn de allochtoonse jongeren die
uw ganse stad ziek maken, het zijn niet dé jongeren het zijn de allochtoonse
jongeren. Nu kan u met deze brief naar het inquisitie bureau, het CGKR, gaan
maar ik trek het me niet meer aan. Ik heb lang genoeg gezwegen, het komt me
de strot uit beste burgemeester. Ik wil dezelfde rechten en behandeling
krijgen die de allochtonen krijgen. Ik ben de voor hen positieve benadering
en voor mij negatieve discriminatie meer dan moe. Iedereen gelijk voor de
wet. Ik dacht zelfs dat het in de grondwet staat.
Nu is er weer een man doodgeslagen en getrapt op een bus, een man van 54 die
de allochtoonse jongeren wou bedaren. Hij heeft het moeten bekopen met zijn
leven. Dank u Kardinaal Danneels. De daders kan men niet vinden want waar
was de politie? Juist de melkkoe van deze samenleving aan het melken. Dat
brengt immers meer op dan de burger zijn veiligheid garanderen, en het is
minder gevaarlijk. Voor uw agenten minder gevaarlijk dan toch. Echte
moordenaars en criminelen vatten is blijkbaar iets te hoog gegrepen voor deze beleidsploeg
Nog een vraag beste burgemeester. Komen er nu ook protestmarsen? Gaat u nu
ook voor deze man heel demonstratief op televisie staan wenen? Gaat u nu ook een week lang in het zwart rondlopen? Of is deze behandeling alleen voor de allochtoonse medeburger?
Ik kan het al raden, het zal dezelfde behandeling worden als Glen Wijnants
kreeg toen hij door een groepje allochtonen werd doodgestoken.
Een laatste punt geachte burgemeester. Als het racisme opflakkert in
Antwerpen dan hebben mensen zoals u en de media er de schuld aan. U omdat u niet al uw burgers gelijk behandeld en de media omdat ze van een allochtoons
slachtoffer een media circus maken en als het over een autochtoons
slachtoffer gaan ze het amper vermelden. Zo was gisteren op de rode
staatszender vrt de reportage over de gestorven schildpad langer dan die van de doodgeslagen man.
Men andere woorden ik ben het beu, kotsbeu!!
En nee, ik ben geen Vlaams Belang stemmer. Maar de argumenten die ik heb om niet op het Vlaams Belang te stemmen worden stilaan kleiner en zwakker.
De waarheid in een notedop...
Lof der Zotheid is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 juni 2006, 13:04   #87
predator
Parlementslid

predator's schermafbeelding

Standaard

K-G :

Citaat:
A : Ik woon bij een mijnstad, ik zie evenveel allochtonen zo niet meer dan u.
B : Waar u zich bevindt of uw visie of allochtonen heeft niets te maken met het feit dat u mij beledigd hebt. Beledigingen omdat iemand anders een andere mening zijn ongegrond en onaanvaardbaar. Leer iemand anders mening te respecteren.
bij A : Mijnstad ? K-G woont bij een mijnstad. Dus ben je géén belg ? Dus :

bij B : jij woonDE ergens in een ver vreemd land. Je bent dus allochtoon en komt onze sociale zekerheid leegplunderen.

Allochtoon? Dat verklaart perfekt de snelle wijze waarop ... je je beledigd voelt ... De allochtoonse snelle wijze van : "wij mogen alles zeggen en jullie niet, want dan zijn jullie racisten !". Voorbeelden moet ik niet geven zeker.

Een allochtoon ... het kan ... kijk naar de naam ... GELL ! Vele forumleden weten onmiddellijk wat ik bedoel : het-gel-smeren-aan-de haren. Kay zal dan een merk van "gel" zijn.

Beste autochtone Groeten !

NAschrift.
Mocht je nu per toeval, een "echte" Limburger zijn, K-G beschouw die kommentaar dan als een grap én vooral : "oppassen is DAN de boodschap; zéker bij busgebruik !".
Oud 29 juni 2006, 13:05   #88
filosoof
Banneling

filosoof's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knorretje Bekijk bericht
Die Turk is twee weken na een ongeluk door zijn eigen stupiditeit overleden ten gevolge van een infectie door de ziekenhuisbacterie in combinatie met een onondekt hartfalen.
Nadat hij gecontroleerd was, met een 9mm (of 10 mm????politiekogel in `t lijf...
Demoor is op het moment zelf overleden met een onondekt hartfalen...
`t Had geen van beide moeten gebeuren, maar iemand die gecontroleerd is (en dus gemakkellijk terug opgepakt kan worden) een kogel in de rug schieten, is dat ècht zoveel beter dan klappen uitwisselen??

Laatst gewijzigd door filosoof : 29 juni 2006 om 13:05.
filosoof is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 juni 2006, 13:09   #89
Knorretje
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door filosoof Bekijk bericht
Nadat hij gecontroleerd was, met een 9mm (of 10 mm????politiekogel in `t lijf...
Demoor is op het moment zelf overleden met een onondekt hartfalen...
`t Had geen van beide moeten gebeuren, maar iemand die gecontroleerd is (en dus gemakkellijk terug opgepakt kan worden) een kogel in de rug schieten, is dat ècht zoveel beter dan klappen uitwisselen??
Het ene was een ongeluk, het andere geval een racistisch slachtpartij van 6 vechtersbazen tegen 1 weerloze oudere man.
Knorretje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 juni 2006, 13:13   #90
Bitweiser
Provinciaal Statenlid

Bitweiser's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik zie niet alleen allochtonen ik heb er ook in mijn vriendengroep. Allemaal zijn ze perfect tweetalig...
Ik hoop dat je met die tweetaligheid niet het het Genks bedoeld. In het genre "Hey zie die meisje" of "Waar woont u huis", want dat noem ik geen perfect Nederlands. Als u repliek nu zal zijn dat u hetzelfde spreekt kan ik alleen maar nederig het hoofd buigen en denken...Arm Vlaanderen...

Laatst gewijzigd door Bitweiser : 29 juni 2006 om 13:13.
Bitweiser is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 juni 2006, 13:15   #91
carlgustaaf
Banneling

carlgustaaf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Katun Bekijk bericht
Het word tijd dat ook wij eens een paar KLACHTEN gaan neerleggen tegen de STIGMATISERING van alle JONGEREN door de VRT en kranten sinds het nieuwe millenium.

Vroeger waren jongeren de toekomst van ons land, nu is een jongere de belichaming van het grootste crapuul van (buiten ons) land ... De woede en afkeer zit heel diep en komt van twee kanten.
groot gelijk: "jongeren", dat zijn jonge mensen, ongeacht hun ras.Laat ons voortaan misdadigers gewoon noemen voor wat ze zijn: of het nu Marrokanen, Zwarten, Aziaten, Joden, of gewoon Blonde, Vlaamse jongens zijn, speelt geen rol.Vernoem dat gewoon, inplaats van mensen er te laten naar raden.Als 6 Marrokanen een Belg doodslagen, mag dat in de gazet komen in die bewoording, en als het omgekeerd is ook.De waarheid zeggen, niets verstoppen, d�*t zou de pers moeten doen.En géén enkele korrupte zakkenvuller van een politieker heeft zich daarmee te moeien!
carlgustaaf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 juni 2006, 13:19   #92
filosoof
Banneling

filosoof's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik zie niet alleen allochtonen ik heb er ook in mijn vriendengroep. Allemaal zijn ze perfect tweetalig, een deel studeert nu aan de universiteit of de hogeschool, de rest werkt. Geen enkel van hen stemt op het VB en van "positieve" discriminatie is geen sprake van. Waar ik werk worden er zelfs geen allochtonen aangenomen, ook al werken ze achter de schermen en doen ze het werk even goed.
Jouw ervaring past niet in de Vuil B "visie" (de mijne ook niet!) en telt dus niet mee..
filosoof is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 juni 2006, 13:22   #93
carlgustaaf
Banneling

Standaard

[quote=kay-gell;1783713]Ik zie niet alleen allochtonen ik heb er ook in mijn vriendengroep. Allemaal zijn ze perfect tweetalig, een deel studeert nu aan de universiteit of de hogeschool, de rest werkt. Geen enkel van hen stemt op het VB en van "positieve" discriminatie is geen sprake van. Waar ik werk worden er zelfs geen allochtonen aangenomen, ook al werken ze achter de schermen en doen ze het werk even goed.[/quote]gij werkt in een bedrijf dat allochtonen weigert aan te nemen? Gij staat daar dus achter? Gij keurt dat goed?8) Stemt gij VB?
Oud 29 juni 2006, 13:37   #94
carlgustaaf
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door filosoof Bekijk bericht
Jouw ervaring past niet in de Vuil B "visie" (de mijne ook niet!) en telt dus niet mee..
toch wel, alle ervaringen tellen.Als filosoof goede ervaringen heeft met allochtonen, zoveel te beter voor hem.Niemand zegt dan ook dat het ALLEMAAL smeerlappen zijn.Als je dan eens op sympatieke valt, kan je trouwens nog altijd zeggen dat de uitzondering de regel bevestigd...
Maar er is nog iets.Veel zogezegde anti-racisten komen met één of andere buitenlandse vriend afdraven, als voorbeeld hoe prachtig het allemaal wel kan zijn, met wat goede wil.In Nederland noemt men dat een "Alibi-Ali".Dikwijls kan het hen geen bal schelen wat er wel met heel die bende vreemden gebeurt verder, enkel willen ze zich veilig zetten. Voor alles willen ze niet als racist beschouwd worden.En de dag dat de poppetjes aan het dansen gaan, en heel de troep met geweld de deur uitgezet word, staan ze dan mischien het hardst te schreeuwen.Net zoals die mensen, die nooit een vinger opgeheft hebben tegen de nazi's, maar er wel als de kippen bij waren , om vrouwen, die met een Duitser gevrijd hadden, hun kop kaal te scheren en/of te verkrachten...
Oud 29 juni 2006, 13:41   #95
gsus
Lokaal Raadslid

gsus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bitweiser Bekijk bericht
Ik hoop dat je met die tweetaligheid niet het het Genks bedoeld. In het genre "Hey zie die meisje" of "Waar woont u huis", want dat noem ik geen perfect Nederlands. Als u repliek nu zal zijn dat u hetzelfde spreekt kan ik alleen maar nederig het hoofd buigen en denken...Arm Vlaanderen...
Ik zou niet teveel meer op dit forum lezen, of je gaat nog heel droevig worden....
gsus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 juni 2006, 13:43   #96
gm10
Eur. Commissievoorzitter

gm10's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door PollyCorrect Bekijk bericht
ik heb het over Teletekst...
En ze hebben de overwinning van Henin op Rolland Garros ook van TT gehaald! Dit is een overduidelijke illustratie van het Vlaams-nationalisme van de VRT. SCHANDE.
Oud 29 juni 2006, 13:43   #97
gsus
Lokaal Raadslid

gsus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door carlgustaaf Bekijk bericht
toch wel, alle ervaringen tellen.Als filosoof goede ervaringen heeft met allochtonen, zoveel te beter voor hem.Niemand zegt dan ook dat het ALLEMAAL smeerlappen zijn.Als je dan eens op sympatieke valt, kan je trouwens nog altijd zeggen dat de uitzondering de regel bevestigd...
Maar er is nog iets.Veel zogezegde anti-racisten komen met één of andere buitenlandse vriend afdraven, als voorbeeld hoe prachtig het allemaal wel kan zijn, met wat goede wil.In Nederland noemt men dat een "Alibi-Ali".Dikwijls kan het hen geen bal schelen wat er wel met heel die bende vreemden gebeurt verder, enkel willen ze zich veilig zetten. Voor alles willen ze niet als racist beschouwd worden.En de dag dat de poppetjes aan het dansen gaan, en heel de troep met geweld de deur uitgezet word, staan ze dan mischien het hardst te schreeuwen.Net zoals die mensen, die nooit een vinger opgeheft hebben tegen de nazi's, maar er wel als de kippen bij waren , om vrouwen, die met een Duitser gevrijd hadden, hun kop kaal te scheren en/of te verkrachten...
Idd, wie ze nu nog verdedigt, heeft het meeste kans om ze als eerste hun kop af te snijden vanaf het moment dat het VB ze vogelvrij verklaard heeft, daar wijst idd alles op! Nog goed dat jullie de xenofoobjes kunnen uithangen en jullie zo indekken, man ik heb eindeloos respect voor jullie....
gsus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 juni 2006, 14:03   #98
Turkje
Eur. Commissievoorzitter

Turkje's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Je bent dus allochtoon en komt onze sociale zekerheid leegplunderen.
Citaat:

Allochtoon? Dat verklaart perfekt de snelle wijze waarop ... je je beledigd voelt ... De allochtoonse snelle wijze van : "wij mogen alles zeggen en jullie niet, want dan zijn jullie racisten !".
Deze uitlatingen verklaren perfect waarom u onder de Vlaams Belang-vlag thuishoort.... De schreeuwlelijkheid heeft u alvast gemeen met de opper-brulapen van de Partaai.

PS: 't is natuurlijk ook maar voor te lachen hé, maar ik zou die verkoper van mondspoelwater de volgende keer toch maar binnenlaten als ik u was.

Laatst gewijzigd door Turkje : 29 juni 2006 om 14:05.
Turkje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 juni 2006, 14:58   #99
Jong N-VA'er
Europees Commissaris

Jong N-VA'er's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bartje Bekijk bericht
Typisch hé voor sommigen is gewoonweg alles goed om iets in diskrediet te brengen zelfs als het met overleden mensen te maken heeft.
Ik zou het haast lijkenschennis durven noemen...
Oud 29 juni 2006, 14:59   #100
Jong N-VA'er
Europees Commissaris

Jong N-VA'er's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door gm10 Bekijk bericht
En ze hebben de overwinning van Henin op Rolland Garros ook van TT gehaald! Dit is een overduidelijke illustratie van het Vlaams-nationalisme van de VRT. SCHANDE.
Kijk eens wat beter
Een kwartier geleden stond het er nog wel op, want ik heb het gezien en gelezen!

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:00.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be