![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() [quote=Khonnor;1798903]
Citaat:
Als we weten dat meer dan 40% van de gevangenisbevolking uit vreemden bestaat zou dat toch een flinke slok op de borrel schelen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |
Europees Commissaris
|
![]() [quote=daiwa;1803707]
Citaat:
vlamingen als uitschot worden behandeld en in in de kansarmoede leven, is diet niet verwonderlijk. Of wou je beweren dat "vreemden" en "krimineel gedrag" genetisch verbonden zijn ? ![]()
Pelgrim [post=1803775] The B@ron roept net als vuilB op tot geweld [/post] Cashflow, alias Austrian, alias born2bewild, het stalken gaat door. Thai bedreigt mij fysiek Vlaams belangers dwepen met Hitler |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() De briefschrijver is bij mijn weten geen "vb man" maar Luc van Balberghe Al meer dan 30 jaar journalist voor kranten, tijdschriften en
vakbladen. Directeur van Ready Press Agency bvba en uitgever van AN AchterhetNieuws, onafhankelijk maandelijks magazine over media. Oud-voorzitter van de Vlaamse Journalistenvereniging. www.vrijvanzegel.net/blog/ Laatst gewijzigd door benji : 9 juli 2006 om 10:51. |
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Pelgrim [post=1803775] The B@ron roept net als vuilB op tot geweld [/post] Cashflow, alias Austrian, alias born2bewild, het stalken gaat door. Thai bedreigt mij fysiek Vlaams belangers dwepen met Hitler |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ja ik heb het een gelezen. Je moet de laatste zin eens lezen (op dit forum terecht weggeknipt). Da's een regelrechte oproep tot geweld. De man verlaagt zich tot dezelfde crapuleuziteiten (is dat een woord? ![]() Ik vind het trouwens wel grappig dat als je 'Luc van Balberghe' intypt in Google dat je dan op een VB site terecht komt waar ze ongegeneerd reclame maken voor Luc van Balberghe zijn krant. En op andere sites zie je hem schouderklopjes krijgen van o.a. Paul Beliën. Trouwens, lees deze zin eens van dezelfde schrijver: "De linkse kerk had nog maar net een opdoffer te verwerken gekregen met de mp3-moord en die slag proberen te verwerken met een ‘succesje’ toen in Antwerpen een blanke jongen wild om zich heen schoot naar een Turkse en een Malinese vrouw en daarbij jammer genoeg (collateral damage) ook een Vlaams kindje doodde." Dit is gewoon goor. Laatst gewijzigd door dejohan : 11 juli 2006 om 11:40. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | |||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() [quote=PelgrimForever;1804198]
Citaat:
Ik geloof zelfs niet in 'kansarmoede', iedere mens beschikt over de mogelijkheden om zich op te werken in de samenleving, de wil & doorzetting moet echter nog steeds van het individu komen. Kansarmoede als excuus gebruiken voor crimineel gedrag is alsdus ook dikke bullshit, als men liever steelt & moordt is't niet omdat ge in kansarmoede leeft, 't is omdat ge liever de gemakkelijke weg kiest in plaats van u met iets productiefs bezig te houden. Citaat:
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
|
![]() |
![]() |