![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Staatsinrichting Vlaanderen versus Wallonië? Een unitaire, federale, confederale staat of meteen Vlaanderen onafhankelijk. Dit is het forum bij uitstek voor discussies over de Belgische staatsinrichting. |
Bekijk resultaten enquête: Gaat u naar de IJzerbedevaart of IJzerwake ? | |||
Ik ga alleen naar de IJzerwake |
![]() ![]() ![]() |
17 | 32,08% |
Ik ga alleen naar de IJzerbedevaart |
![]() ![]() ![]() |
3 | 5,66% |
Ik ga naar beiden |
![]() ![]() ![]() |
3 | 5,66% |
Ik ga naar geen één van beiden. |
![]() ![]() ![]() |
30 | 56,60% |
Aantal stemmers: 53. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Bij het homohuwelijk(waar, volgens dezelfde opiniepeilingen als bij het migrantenstemrecht, wel een Vlaamse meerderheid zou gevonden worden(in tegenstelling tot de Waalse) bv. zei mijn dat men daar geen tijd aan moest verspillen.
![]() |
![]() |
#82 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Razend = ![]() ![]() ![]() Wat betreft je IJzerwake-initiatief een paar vraagjes & tips:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#83 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() ![]() ik moet echt glimlachen bij uw berichten superstaaf, ook al ga ik er zelf naartoe en weet ik dat het totaal overdreven is. |
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat vind ik waarlijk fijn als ook mijn tegenstanders positief reageren.
Citaat:
't Is nog zo lang wachten op een volgende Belgische hoogdag. ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#86 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#88 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#89 |
Partijlid
|
![]() Uiteraard de Ijzerwake dat zijn roots trouw blijft. De Ijzerbedevaart heeft niets meer met de Vlaamse zaak te maken, als je belgicist Leterme op de eerste rij ziet zitten?...
Laatst gewijzigd door 1880 : 31 juli 2006 om 21:50. |
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#91 | |
|
![]() Citaat:
Ga naar de IJzerwake dan, en hou je mond over de andere initiatieven, je wilt er niet naar toe, wel, ga er dan gewoon niet naar toe. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#94 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Moest je echter af en toe lezen wat ik schrijf en niet enkel op de laatste vijf, volledig uit hun context gerukte regels reageren, dan zou je weten dat ik de weerstanders helemaal geen kwaad hart toedraag. De weerstanders - de echte uiteraard, niet het krapuul dat in massa na de 'bevrijding' onder de stenen uitkroop om te stelen, plunderen, moorden en verkrachten - draag ik zelfs een warm hart toe. In mijn opinie zijn zij en de Oostfronters (niet de echt collaborateurs dus) twee zijden van één medaille. Beiden hadden een visie van hun Vaderland en beiden waren daarvoor bereid de grootste offers te brengen. De blijvende ideologische strijd tussen beide groepen is reeds lang de toenmalige tegenstellingen overstegen. De tegenstellingen worden in deze tijd vooral in leven gehouden door mensen zoals u (u doet dat zeer goed en gewiekst trouwens) die hier politiek voordeel uit wensen te behalen. En kom nu niet af dat ik of het VB dat hier doe Staaf, door Oostfronters en onschuldige slachtoffers te verdedigen kan niemand voordeel halen. Het enige wat hier te halen valt is zelfrespect. En dat op zijn beurt is de bron van alle andere soorten respect. Ik weet het, in uw ogen zal ik wel raaskallen maar ik wanhoop niet. Rede vindt altijd wel een oor...
CLAESSENS Joris ![]() Na de nodige intimidatie om deze uitspraak niet te herhalen; "Allah is een verzinsel, Mohammed is de leugenaar die hem verzon. Mohammed is ook een massamoordenaar, terrorist en pedofiele kinderverkrachter ![]() Bron: de koran. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#96 |
Minister-President
|
![]() Moest ik kunnen, zou ik naar beiden gaan. Op 11 juli was ik wel aan de Ijzertoren en buiten een paar Engelse toeristen, was er geen Vlaamse kat te zien. Triestig want elke keer ik met de geschiedenis van het Ijzerfront geconfronteerd wordt, kookt mijn Vlaams bloed en wens ik dat koningshuis en zijn adel naar de verdoemenis.
Laatst gewijzigd door longhorn : 1 augustus 2006 om 00:17. |
![]() |
![]() |
![]() |
#97 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je hebt er dan ook reden voor. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#98 | |
|
![]() Citaat:
Op 0110 en 0810 krijg je er trouwens twee op een rij: een echte en een valse. Toedeloe. ![]()
![]() |
![]() |
#99 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Van dat verbod trek jij je blijkbaar geen bal aan. Ik van mijn kant, als beschaafde forumgebruiker, met voldoende argumenten ter mijner beschikkinng, beperk er mij toe om enkel het ideeëngoed van flaminganten aan te pakken. Citaat:
Of had je me graag om die reden laten muilkorven of bannen? Citaat:
![]() Net daarom dat ik je plannetje zo hartelijk toejuich! Je bereikt er niet alleen niks mee, je kan dienstig zijn om de Vlaamse zaak door het slijk te laten halen door de media. ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#100 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |