![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Burger
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#82 |
Minister-President
|
![]() VLD/Vivant hebben samen 14.1 %. (HLN030606)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 |
Minister-President
|
![]()
![]() |
#84 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Eens kijken wat de N-VA daarmee gaat doen....
![]() |
![]() |
#85 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Handtekening in vreugdetranen aangepast. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | |
Burger
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik kan er jammer genoeg maar een deel van zien.
![]() |
#88 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Hoe kan dat nu?
Bij mij is het helemaal te zien. Speciaal voor u: Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik ben geen held met de pc. In alle geval wordt de derde regel van je onderschrift al doormidden gesneden zodat ik enkel de bovenkant van die regel kan lezen, en de vierde regel helemaal niet. Doe ik er echter een copy/paste van, dan staat hij er helemaal. Citeer ik je tekst, dan kan ik in al je postings daaronder ook je volledige handschrift zien.
![]() |
![]() |
#90 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nemen we het gemiddelde verlies van Le Soir en de Stemmenkampioen dan is dat nog zo'n anderhalve procent. En dit binnen een tijdspanne van 8 dagen... Laatst gewijzigd door Knuppel : 4 juli 2006 om 13:07. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#91 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Flippend Rund is te Lourdes in de bergen geweest, nam een duik in de 'Gave' en kwam met een gezuiverde geest terug.
![]()
![]() |
#93 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wel straf dat zelfs de deelnemers aan DSK niet mogen weten wat de resultaten zijn zonder een krant te kopen
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() Misschien een wat te hoge verwachting, maar één ding staat vast: de vernietiging van de VLD is niet meer te stuiten. En dan nog een niet onbelangrijk detail: bovenstaande cijfers gelden voor VLD + Vivant. Dat wil zeggen dat het cijfer voor de VLD alleen nog 1 �* 2 pct lager ligt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#95 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() ![]() ![]() Zoiets als die wijnvlek op Gorbatsjov's hoofd? |
![]() |
![]() |
![]() |
#96 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Vreemd is dat dit normaal toch nieuws is dat je links en rechts op sites ziet opduiken. Nog een geluk dat de VLD Jean-Marie en Vivant heeft anders..... Roland Duchatelet zal zich al eens ferm in de haren gekrabd hebben , had ik mijne wagen maar aan de CD&V aangepikt . |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#97 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Tjonge, tjonge, 8 oktober wordt een uitzonderlijke feestavond voor de liberalen onder ons... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#98 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#99 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() ![]() daarstraks nog even de premier gezien rond meldpunt voor jongeren bij mistoestanden. Hij gaf een gelaten matte indruk ! Heeft hij ook HLN gelezen, is het aan het dagen dat het over is ? Indien niet op 8 oktober dan zeker in het voorjaar 2007. En wat met die tussenperiode voor hem ? Laatst gewijzigd door boerenverstand : 4 juli 2006 om 15:20. |
![]() |
![]() |
![]() |
#100 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
En de hypocriete wolven van de EU huilen dat er een extreem-rechtse partij meedoet maar een partij die in een recent verleden nog een waar schrikbewind voerde is blijkbaar geen probleem want links. Afgezien van mijn zware twijfels of die rechtse partij wel zo 'extreem' is, is het duidelijk dat er weer eens met twee maten en gewichten wordt gewogen. Tenslotte: wat hebben een paar wereldvreemde eurocraten zich te moeien met waar de slovaken voor kiezen? Het is hun land dus is het enkel aan hen om te kiezen wie ze willen dat het leidt. Persoonlijk vind ik het een verfrissend idee dat links en rechts blijkbaar wel in staat zijn om over een aantal zaken samen te werken. Kunnen vlaaams-nationalisten een voorbeeld aan nemen ![]() Laatst gewijzigd door Rr00ttt : 4 juli 2006 om 18:54. |
|
![]() |
![]() |