![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Een allochtoon, hij is van over 't woater.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Zie: post 29 Vorig jaar al kondigde Barman aan aan de vooravond van de verkiezingen in Antwerpen uit te pakken met een groot evenement tegen Vlaams Belang. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Nu ja, een concert voor onverdraagzaamheid en racisme kan ook plezant worden, hé. Men kan "White-Power" groepen uit de VS laten overvliegen, een kruis laten branden door rare witte punthoofden, en wie weet, zelfs een paar Vlaamse fanfares en Vlaamse schlagers laten optreden. ![]()
![]() |
![]() |
#85 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Beveren?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
GVHV is een mantelorganistie van de PVDA die via hulpverlening een verdorven ideologie probeert te propageren. De NSV komt tenminste uit voor haar overtuiging. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#88 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Stel dat er in Brugge en Nijvel een festival zou gehouden worden tegen achterlijkheid, corruptie en Belgicisme. Zeg eens eerlijk, zoudt ge de kans op zoveel duizenden extra stemmen laten liggen? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door baarle : 5 juli 2006 om 08:36. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#91 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik vind het concert een goeie gelegenheid voor de artiesten om zich nog eens te uiten tegen dat waar het VB blijkbaar voor staat.
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
Valse concurrentie is het. Waarom krijgen pakweg CD&V of VLD nooit eens een concert tegen hen? Laatst gewijzigd door baarle : 5 juli 2006 om 08:57. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een politiek bevlogen band-leader organiseert een concert met politiek statement. De Winter voelt zich terecht geviseerd en jankt. De organisator van het concert, de deelnemende groepen en de sympathisanten, trekken er zich geen reet van aan, integendeel: blij dat de boodschap toekomt bij de juiste persoon!8)
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het heeft verschillende jaren gewerkt, maar de laatste tijd wil het niet goed meer lukken. Moet ik mijn douchekraan ontkalken of mijn vocale kwaliteiten laten bijschaven?
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Moet ik het lijstje nog eens opsommen: cordon sanitaire, media-cordon, proces-Gent, subsidies afpakken, schuld van de HVT-moorden ... stuk voor stuk schitterende zetten die het Belang telkens enkele procenten opgeleverd hebben. Zou het met dit concert anders zijn? De gouden kans bestaat hierin: twee weken voor de verkiezingen zal dankzij 0110 alleen nog gepraat en geschreven worden over het VB en zijn thema's. Het VB zelf zal daar niets moeten voor doen, terwijl de andere partijen alle zeilen zullen moeten bijzetten om nog in de picture te komen. Een marketing-droom! Citaat:
En de morning after (in dit geval de weekend after) mag hij de gevolgen aanschouwen... |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#96 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Misschien meteen een nieuwe douche zetten (een koude?).
|
![]() |
![]() |
![]() |
#97 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#98 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dus zijt ge akkoord met degenen die zeggen dat Dewinter enkel en alleen van de gratis publiciteit gebruik wil maken?
Dus zijt ge akkoord met diegenen die menen dat Dewinter eigenlijk maar een ordinaire politicus is, met ditto hypocrisie, die dus geen haar beter is dan diegenen die hij zo fel aanvaalt? Citaat:
![]() |
![]() |
#99 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#100 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hier begrijp ik toch iets niet... De VB-stemmers klagen dat de "politici krapuul zijn die zich enkel over hun eigen elektrorale scores en postjes bekommeren", ze willen daar (soms terecht) verandering in, ze willen "andere politici", en dan stemmen ze op ... een politicus (of partij) die geen haar beter is.
Rare jongens, die VB'ers... ![]() Alsof men, om Castro's regime omver te gooien, een beroep zou doen op Stalin. ![]()