![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#82 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Wij ook hoor, maar ik had het over dat geval in Nederland. Daar heten die dingen negerzoenen. En daar was destijds een hele rel over want dat zou discriminerend zijn. Terwijl er net een heleboel zwarte medemensen vonden dat het flatterend was omdat die dingen zo lekker zijn. Zo zie je maar, smaken verschillen, ook bij "allochtoontjes".
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 |
Gouverneur
|
![]() Ik vraag mij af of in het omgekeerde geval de foto ook als racistisch zou bestempeld worden,mensen waar zijn ze toch mee bezig? kleinzieligaards.
.Universele Verklaring van de rechten van de Mens opgenomen onder artikel 19: "Eenieder heeft het recht op vrijheid van mening en van uiting van zijn mening, wat het het recht insluit NIET VERONTRUST te worden omwille van zijn meningen en het recht door om het even welk uitdrukkingsmiddel en zonder inachtneming van grenzen, inlichtingen en ideeën op te zoeken, te ontvangen en te verspreiden" Goedkeuring en publicatie Belgisch Staatsblad 31 maart 1949 ![]() Laatst gewijzigd door joske : 12 juli 2006 om 13:39. |
![]() |
![]() |
![]() |
#85 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Jozef Dewitte liet toch weten dat enkel minderheden gediscrimineerd kunnen worden ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 |
Gouverneur
|
![]() Wel hoelang gaat het nog duren denkt u voor wij de minderheid zijn?Maar dan zal De Witte er ook niet meer aan te pas komen.
.Universele Verklaring van de rechten van de Mens opgenomen onder artikel 19: "Eenieder heeft het recht op vrijheid van mening en van uiting van zijn mening, wat het het recht insluit NIET VERONTRUST te worden omwille van zijn meningen en het recht door om het even welk uitdrukkingsmiddel en zonder inachtneming van grenzen, inlichtingen en ideeën op te zoeken, te ontvangen en te verspreiden" Goedkeuring en publicatie Belgisch Staatsblad 31 maart 1949 ![]() Laatst gewijzigd door joske : 12 juli 2006 om 15:21. |
![]() |
![]() |
![]() |
#87 |
Minister-President
|
![]() Doet mij denken aan het Blok dat indertijd zat te klagen over een benneton reclame waarin een zwart paard een wit besteeg.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 |
Gouverneur
|
![]() AUB nu niet beginnen zeveren hé.
.Universele Verklaring van de rechten van de Mens opgenomen onder artikel 19: "Eenieder heeft het recht op vrijheid van mening en van uiting van zijn mening, wat het het recht insluit NIET VERONTRUST te worden omwille van zijn meningen en het recht door om het even welk uitdrukkingsmiddel en zonder inachtneming van grenzen, inlichtingen en ideeën op te zoeken, te ontvangen en te verspreiden" Goedkeuring en publicatie Belgisch Staatsblad 31 maart 1949 ![]() Laatst gewijzigd door joske : 12 juli 2006 om 15:25. |
![]() |
![]() |
![]() |
#89 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#90 |
Banneling
|
![]() Mij doet het eerder denken aan die Groen-allochtoon die moest onderduiken voor zijn geloofsgenoten die hem wilden lynchen toen hij holebi-affiches (met kussende hoofddoekmoslima's) in het Antwerpse wou ophangen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#91 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 |
Gouverneur
|
![]() Ja stel u voor dat hij van naam zou moeten veranderen omdat die een racistische weerklank zou hebben.HA HA HA
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 |
Europees Commissaris
|
![]() Compleet belachelijk, die hetze
|
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#95 |
Europees Commissaris
|
![]() ???
![]() |
#96 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het leuke van de hele zaak is dat er GEEN klachten binnenkwamen over deze affiche:
![]() Zo zie je maar weer... |
![]() |
![]() |
![]() |
#97 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Godverdomme zeg, wat een geniale campagne. Wie doet de PR voor Sony? Die man* is geniaal...
Die gehele sfeer van CGKR-toestanden is gewoon kassa kassa voor Sony. *Uniseks, Benetton-style
Laatst gewijzigd door lombas : 12 juli 2006 om 22:40. |
![]() |
![]() |
![]() |
#98 |
|
![]() Nog een plaatje uit mijn (forse) "Humor"map (enige jaren uit bijlagen van ontvangen e-mails alleen maar bewaard waar echt ff om kon grinniken):
|
![]() |
![]() |
![]() |
#99 | ||
|
![]() Citaat:
![]()
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
|
||
![]() |
![]() |