![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
Bekijk resultaten enquête: Mag de staat een evenement tegen een politieke partij financieel steunen | |||
Ja, moet kunnen |
![]() ![]() ![]() |
17 | 18,28% |
Neen, mag niet. |
![]() ![]() ![]() |
76 | 81,72% |
Aantal stemmers: 93. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Het meerderheidsbeginsel dient enkel te gelden in de publieke sfeer, in het domein waar we willens nillens allemaal aan deelnemen. Wegens die onontkoombaarheid is de minst kwalijke oplossing: de meerderheid haar zin geven. Op andere domeinen is democratie uiteraard niet nodig. In de kunst, in wetenschap etc. hoeft het meerderheidsbeginsel niet te gelden. We kunnen bij meerderheid de zon niet verbieden te schijnen, we hoeven bij meerderheid niet te beslissen of een kunstenaar goed bezig is.
![]() |
![]() |
![]() |
#82 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() U lijkt me verdacht veel te getuigen van het moedwillig produceren van insinuaties als het om een bepaalde partij gaat. Daarbij lijken de door u geproduceerde argumenten verdacht veel op nonsens.
![]() |
#83 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() DUIDELIJK GENOEG ZO ???
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() VOOR U OOK DUIDELIJK ???
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() LAATSTE KEER ? MAAR OOK VOOR U. We zijn geen gebeten hond. We zijn voor elke verdraagzaamheid en respect, dat moet je verdienen ! Beste Gay Kell, het intervieuw staat zwart op wit in Knack. Nu komen lullen en zijn woorden verdraaien met flauwe en valse excuses pleiten hem niet vrij ! De linksen en de poco's zullen "hem" op 1 oktober vieren. De Vlamingen zullen dat doen op 8 oktober 's avonds ![]() Wie laatst lacht, best lacht...
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. Laatst gewijzigd door ancapa : 7 juli 2006 om 14:12. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#89 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() ze zouden beter het VB buiten de wet stellen, maar dat durven ze niet
das even door de zure appel bijten, maar dan zijn alle problemen van de baan! |
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#91 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Onze staat is al "partijdig" genoeg. Wat is een democratie als haar naam in een allen tegen 1 spelletje misbruikt wordt en blijft misbruikt worden?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() Wanneer pakken de zogenaamde PC democraten de echte problemen eens aan, in plaats van al hun energie in het VB te steken? Of beter gezegd er aan te verspillen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#94 |
Vreemdeling
|
![]() Het wordt een diepzinnig concert.
Als Laura Lynn haar gekweel inzet met 'Je hebt me duizendmaal bedrogen', aan wie moeten we dan denken? |
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#96 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#97 |
Minister-President
|
![]() Onverdraagzaamheid:
Ik kan niet verdragen dat er sneller gereden wordt dan ../u Ik kan niet verdragen dat er tegen een verlichtingspaal geplast wordt. Ik kan niet verdragen dat er lawaai gemaakt wordt in mijn buurt. Ik kan niet verdragen dat er hondepoep op de stoep ligt, mensenpoep trouwens ook niet, eigenlijk verbod aan alle poep op stoep. Ik kan niet verdragen dat er fout geparkeerd wordt. Ik kan niet verdragen dat er drugs verkocht wordt. Ik kan zo nog wel een tijdje doorgaan, maar u heeft het punt alvast begrepen. Tegen al deze vormen van onverdraagzaamheid zijn keurige wetten ontworpen door keurige politici die verkozen worden om een beetje onverdraagzaam te zijn. Blijkbaar zijn er nu een aantal zaken die je als pc persoon gewoon moet kunnen verdragen. Als je dat niet doet ben je ongepast onverdraagzaam (of zoiets), of nog slechter, "een racist". Het is goed te weten welk soort onverdraagzaamheid kan en welk niet kan. Kwestie van pc te zijn. |
![]() |
![]() |
![]() |
#98 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Laat da barmanneke toch doen wat hij niet laten kan, ...
Trek er gewoon uw conclusies uit, en pak die onozelaars terug waar het hardst zeer doet... A stem voor het ware geloof, ![]() B Koop enkel nog platen, van artiesten die zich niet bezig houden met politiek , als ge niet met hun "mening" om kunt, of niet wil dat ze die verspreiden. Ze hebben het recht om tegen te zijn, en als ze daar wa "gratis" aan politiek willen doen, is dat hun zaak, ze zullen het resultaat wel zien zeker ... Persoonlijk vind ik het ook ongepast dat een week voor de verkiezingen te doen, maar ze doen maar, zolang ik niet verplicht wordt om naar hun gekweel te gaan luisteren is dat al lang goe voor mij. |
![]() |
![]() |
![]() |
#99 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Droomt nog maar wat verder, als ze dat ooit doen is het hek totaal van de dam... Nu heeft uw vijand een gezicht, dan hebt ge enkel nog een vijand... probeer dat maar eens te bestrijden, ... veel succes in dat geval. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#100 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
tegen verdeeldheid zaaien in het volk, tegen opruien tot geweld, tegen discriminatie en rascisme ...
Pelgrim [post=1803775] The B@ron roept net als vuilB op tot geweld [/post] Cashflow, alias Austrian, alias born2bewild, het stalken gaat door. Thai bedreigt mij fysiek Vlaams belangers dwepen met Hitler |
|
![]() |
![]() |