![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Als het zo hoort volgens de regels zijn zowel testaankoop als VB in de fout gegaan en dienen beiden daarver aangesproken te worden. Trouwens, over testaankoop heb ik geen info dus zal je over testaankoop bij testaankoop moeten zijn voor je commentaar. En Jazeker, je hebt weer een snel vooroordeel geplaatst. Ik heb gewoon een hekel aan partijpolitieke propaganda (van EENDERWELKE PARTIJ zoals ik reeds gezegd heb) en zeker als zij een stap verder gaan als folderkes in ieders brievenbussteken, maar door gebruik te maken van aangekochte adressenlijsten. Geen enkele politieke partij moet mij persoonlijk geadresseerde propaganda sturen, ook niet jouw geliefkoosde VB. Je moet jezelf en je partijke niet in slachtofferrolletje steken in mijn naam. Gelieve die eer an jezelf te houden, dank u! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 |
Partijlid
|
![]() dan krijgen die ouwe padden eens ne brief die niet van de boerinnenbond , kerk & leven of de duivenbond is en dan is het weer niet goe
Ze zouden blij moeten zijn dat ze iets te lezen hebben ipv om 11 uur naar de herhalingen van Blokken (hihih) of rad van fortuin te loeren ondankbare zakken , als ze maar kunnen memmen en zagen en daar moet ik voor werken om hun pensioen te betalen , fek em |
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En toch demoniseer jij maar 1 partij, hypocriet. VB schendt de privacy van de senioren |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 |
Vreemdeling
|
![]() Voor wie meer wil weten over het niet willen ontvangen van direct-mail brieven, zie www.robinsonlist.be
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Wat ik schrijf is wat ik denk en jij hoeft niet te komen zeggen wat ik zou denken. Je moet me al helemaal geen koosnaampjes geven als je zever die je over mij post duidelijk een beperkt inzicht uitstraalt. Maar natuurlijk is de man spelen logisch als je snel gekrenkt bent wanneer de inhoud je niet aanstaat. Toont jouw lage frustratietolerantie aan! Laatst gewijzigd door Reza : 8 juli 2006 om 18:17. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 |
Banneling
|
![]() Ik ga zeker doen wat jij mij opdraagt...
![]() Een andere mening mag. Hopelijk mag dat voor anderen ook... Ik heb het vooral op de wijze waarop antwoord wordt gegeven. Beetje dingen in de schoenen schuiven, koosnaampjes geven en liefst de man spelen... Als die mijn andere mening niet graag horen en dan maar liever de man spelen, mogen ook tegen hun spiegel gaan praten. Nu ja, ik snap je post wel, heer Reichskansler Beetje de humorist uithangen, dan begeef je je op glad ijs ![]() Laatst gewijzigd door Reza : 8 juli 2006 om 18:50. |
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zegt die man die anderen verwijt dat ze hem koosnaamjes geven. Laatst gewijzigd door daiwa : 8 juli 2006 om 19:09. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#91 |
Banneling
|
![]() Heeft hij zelf elders als ondertitel staan.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 |
Banneling
|
![]() Ik ben daar niet, maar heb wel de link naar jouw profiel daar gevonden
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#94 |
Banneling
|
![]() Zoals ik ook denk dat je eerste auto eenFord Fiesta Ghia ('96)was en je nu met een Focus II, 1.8 tdci rijdt, niet?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#95 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik was niet erg humoristisch bezig. Ik merk dat je erg allergisch reageert op andere meningen en doorgaans zonder daar argumenten bij te zetten. Niks overtuiging, enkel minachting.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#96 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En wat is de relevantie ? Ik neem aan dat je dit allemaal zegt omdat je NIET op de man wil spelen ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#97 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#98 |
Banneling
|
![]() Ok, dat is dan jouw mening.
Ik heb net hetzelfde gevoel over vele anderen hier als ik lees hoe ze op mijn posts reageren. Ieder z'n ding dus... |
![]() |
![]() |
![]() |
#99 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ga jij beweren dan je niet op de persoon speelde met je 'tips' naar mij toe...? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#100 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |