Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 9 augustus 2006, 10:40   #81
Everytime
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Amon_Re Bekijk bericht
Hmm... Kiezen tussen de Kreuners of Laura Lynn... Niet echt een moeilijke keuze, Laura mag thuisblijven
Kizeen tussen de Kreuners en Laura Lynn is hetzelfde als tussen de pest en de cholera kiezen..................
Everytime is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 augustus 2006, 11:21   #82
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Everytime Bekijk bericht
Kizeen tussen de Kreuners en Laura Lynn is hetzelfde als tussen de pest en de cholera kiezen..................

ge verpest beter uwen tijd, met uw oordoppekes van uwen ipod in uw oren te steken en iet op te zetten dat wel deftig is.

of geld uitgeven voor een deftig concert ipv zo'n verzameling zottekes te gaan bekijken.

Nu ja, iedereen zijn goesting natuurlij.
Herr Flick is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 augustus 2006, 11:30   #83
gsus
Lokaal Raadslid

gsus's schermafbeelding

Standaard

dEUS is nog altijd ongeveer het beste wat er in België te zien valt, daarbij nog Arno en andere...

Hardly een verzameling zottekes....

Maarja, de gustibus et coloribus..........
gsus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 augustus 2006, 17:04   #84
Derk de Tweede
Secretaris-Generaal VN

Derk de Tweede's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jazeker Bekijk bericht
Touché
Dat The Lau zich zo over het VB zo uitspreekt heeft maar een reden, hij moet zijn inkomsten veilig stellen.
Oud 9 augustus 2006, 17:38   #85
ERLICH
Minister-President

ERLICH's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kim Bekijk bericht
Met andere woorden, u zegt hier dat Griffin een onverdraagzaam iemand is...

U begint redelijk veel trekjes te vertonen van een vroegere forumganger hier, maar goed, wie ben ik om daarover te oordelen, hm? 8)
Dank u, dat u mij erop wijst dat ik niet alleen sta in deze enge grote wereld, geeft moed. En ja uit nieuwschierigheid, wie bent u?
ERLICH is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 augustus 2006, 17:45   #86
dejohan
Minister-President

dejohan's schermafbeelding

Stuur een bericht via Instant Messenger naar dejohan Stuur een bericht via MSN naar dejohan Stuur een bericht via Yahoo naar dejohan
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door armando Bekijk bericht
heksenjacht??? Ik stel me gewoon vragen over het waarom of mag dat ook al niet meer? ooit gehoord van de freedom of speech?

Wat Walter Grootaers zegt is terecht. Maar wat hij vroeger deed tijdens zijn concerten vond ik allesbehalve democratisch
Eerst de freedom of speech verdedigen en de zin erna zeggen dat een artiest op een podium niet mag zeggen wat hij wil.

Randdebiel.
dejohan is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 augustus 2006, 18:33   #87
ossaert
Minister-President

ossaert's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Everytime Bekijk bericht
De Kreuners waren één van de vernieuwende groepen, eind jaren 70 en begin jaren 80, zeker ten tijde van hun eerste drie, vier elpees ('s Nachts kouder dan buiten, Er sterft een beer in de Taïga, Natuurlijk zijn er geen Alpen in de Pyreneeën, en, laat ik die live-plaat er maar bij nemen, Weekends in België). Zeker, het is ietwat bergaf gegaan n'á 1989 (Hier en nu), maar dat is een ander verhaal. Ze waren van hetzelfde slag als - bezuiden de taalgrens - The Honeymoon Killers, maar die ken je waarschijnlijk niet, een frisse wind in een vermolmd huis. Maar, ach, wat zeur ik, l'Hexagone heeft die ontwikkeling in de moderne muziek volledig gemist... (Mes excuses, ik ben ietwat slecht gezind vandaag...).
Ik wil zeggen dat de mens Is, dat de mens Bestaat... welnu, laat hem zijn, laat hem bestaan! En dan zou het bestaan op zichzelf het enige einddoel zijn: de mens zou bestaan, en hij zou er alleen voor zorgen om te blijven bestaan in zo-groot-mate-mogelijk van relatief geluk en relatieve vrijheid. En dan zou het verkeerd zijn, misdadig, de mens zijn relatief geluk en relatieve vrijheid te doen opofferen voor een idee: voor god, de gemeenschap of de Staat.
ossaert is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 augustus 2006, 19:02   #88
Bob
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dejohan Bekijk bericht
Eerst de freedom of speech verdedigen en de zin erna zeggen dat een artiest op een podium niet mag zeggen wat hij wil.

Randdebiel.
Dat mag hij natuurlijk zeggen, dat moet hij in zekere zin zelfs zeggen, maar het probleem is dat hij dit niet doet. En in de plaats hiervan een door reklamenmensen opgesteld briefje komt voorlezen.

Vuile hetero.
Bob is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:14.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be