![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
ge verpest beter uwen tijd, met uw oordoppekes van uwen ipod in uw oren te steken en iet op te zetten dat wel deftig is. of geld uitgeven voor een deftig concert ipv zo'n verzameling zottekes te gaan bekijken. Nu ja, iedereen zijn goesting natuurlij. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 |
Lokaal Raadslid
|
![]() dEUS is nog altijd ongeveer het beste wat er in België te zien valt, daarbij nog Arno en andere...
Hardly een verzameling zottekes.... Maarja, de gustibus et coloribus.......... |
![]() |
![]() |
![]() |
#84 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat The Lau zich zo over het VB zo uitspreekt heeft maar een reden, hij moet zijn inkomsten veilig stellen.
![]() |
#85 |
Minister-President
|
![]() Dank u, dat u mij erop wijst dat ik niet alleen sta in deze enge grote wereld, geeft moed. En ja uit nieuwschierigheid, wie bent u?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Randdebiel. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 |
Minister-President
|
![]() De Kreuners waren één van de vernieuwende groepen, eind jaren 70 en begin jaren 80, zeker ten tijde van hun eerste drie, vier elpees ('s Nachts kouder dan buiten, Er sterft een beer in de Taïga, Natuurlijk zijn er geen Alpen in de Pyreneeën, en, laat ik die live-plaat er maar bij nemen, Weekends in België). Zeker, het is ietwat bergaf gegaan n'á 1989 (Hier en nu), maar dat is een ander verhaal. Ze waren van hetzelfde slag als - bezuiden de taalgrens - The Honeymoon Killers, maar die ken je waarschijnlijk niet, een frisse wind in een vermolmd huis. Maar, ach, wat zeur ik, l'Hexagone heeft die ontwikkeling in de moderne muziek volledig gemist... (Mes excuses, ik ben ietwat slecht gezind vandaag...).
Ik wil zeggen dat de mens Is, dat de mens Bestaat... welnu, laat hem zijn, laat hem bestaan! En dan zou het bestaan op zichzelf het enige einddoel zijn: de mens zou bestaan, en hij zou er alleen voor zorgen om te blijven bestaan in zo-groot-mate-mogelijk van relatief geluk en relatieve vrijheid. En dan zou het verkeerd zijn, misdadig, de mens zijn relatief geluk en relatieve vrijheid te doen opofferen voor een idee: voor god, de gemeenschap of de Staat. |
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vuile hetero. |
|
![]() |
![]() |