![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 |
Banneling
|
![]() Kan niet kloppen omdat Aïsha Van Zele zwart is en VB'ster is (kreeg aandacht op website en in de podcast van Verstrepen)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 |
Burgemeester
|
![]() De dochter was niet echt geschokt hoor.
Hoe zou je zelf zijn, Een reporter vraagt je om een video te bekijken en dan weet je toch al (intuitie noemen ze dat) dat er daarachter dan vragen komen. Dus op het moment dat de video wordt vertoont begint het in de bovenkamer al te rommelen. Enfin, kijk eens naar bvb studenten die een examen moeten afleggen en ze pas de vragen hebben gelezen, dan zijn er ook bij die even rare snuiten trekken hoor. Dochterlief is in elk geval niet wereldvreemd en weet maar al te goed wat papa buiten de deur doet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#85 |
Gouverneur
|
![]() Gaan we eens beginnen over Abou Jah Jah in dat fragment? Als ik met kiezen tussen FDW of AJJ, dan heb ik rap gekozen, dat politiek correct links maar doet wat het wilt...
Laatst gewijzigd door genehunter : 31 juli 2006 om 08:21. |
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Da's iets dat links schijnt te promoten....
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | |
|
![]() Dan hebt gij beslist een andere video gezien dan iedereen anders...
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | ||
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#89 |
Gouverneur
|
![]() 't zijn zeikerds, een prachtige reportage om eens inhoudelijk over te discussieren, en ze beginnen over het verwonderde gezicht van een dochter die haar vader in een wel heel heftige compilatie op tv te zien krijgt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | ||
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#91 |
Banneling
|
![]() Terwijl de hele linkse kaste weer verder spelletjes speelt met het rondstrooien van haat, onverdraagzaamheid en omgekeerd racisme, zullen wij als Vlaams Belang verder doen aan politiek. Verder doen met datgeen het volk wil: haar verzuchtingen beantwoorden en proberen op te lossen. Net daarom halen wij zoveel stemmen keer op keer. Dus linkse pummels, doe zo voort!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#93 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#94 |
|
![]() FDW: "Men voelt zich pas goed, men voelt zich pas geborgen, men voelt zich pas op zijn gemak, wanneer men onder zijn mensen is, wanneer men onder die mensen is die men vertrouwt en liefhebt, die men verstaat, niet alleen qua taal, maar ook qua mentaliteit, qua manier van leven. En dat is de essentie uiteindelijk van volksnationalisme."
Probleem is wel, gaat FDW bepalen wie "mijn" mensen zijn, welke mensen ik vertrouw en liefheb, welke mensen ik versta qua mentaliteit en manier van leven? Ik ben er namelijk zeker van dat dat voor hem en mij andere mensen zullen zijn... Hij beslist dus even voor alle "Vlamingen" wat zij daaronder moeten verstaan. En als je hier VB'ers hoort afgeven op andersdenkenden, ben ik ervan ovetuigd dat die mensen ook niet degenen zijn waarover hij het heeft. Verdraagzaamheid ten top dus. Laatst gewijzigd door Edina : 31 juli 2006 om 09:21. |
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#96 | |
Burger
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#97 |
Burger
|
![]() 't Is vakantie. De schoolmeesters zitten achter hun PC.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#98 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#99 |
|
![]() Een ziedende FDW (roepend uit het raam van een politiewagen waarmee hij wordt weggevoerd): "Onvoorstelbaar. Ge zou beter couscous gaan eten met de Marokkanen..."
Waarschijnlijk waren de zinnige argumenten weer eens op. Het is trouwens op dit moment dat zijn dochter An-Sofie enigszins verrast kijkt en vervolgens duidelijk ongemakkelijk lacht. Laatst gewijzigd door Edina : 31 juli 2006 om 09:45. |
![]() |
![]() |
![]() |
#100 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Zwarte Spion : 31 juli 2006 om 10:07. |
|
![]() |
![]() |