Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Godsdienst en levensovertuiging
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen.

Antwoord

Discussietools
Oud 26 augustus 2006, 21:45   #81
Braveheart
Partijlid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ERLICH Bekijk bericht
Als u een pedofiel wil erkennen als profeet uw zaak, hebt de toestemming van de belzieke regering. Islam een geloof? Dat na een zelfmoordaanslag 70 maagden die eikel staan op te wachten is dat één van die updates waar u het over hebt. Als één van die gesluierde vrouwen zich opblaast staan dan daar ook 70 maagdelijke venten voor te wachten of is die update er nog niet. Zou spijtig zijn, of moeten zij het stellen met de vernoemde pedo.

En wat betreft die God van Mozes, er is maar één God. Christenen hebben daar geen probleem mee! Dus hebben geen updates van doen.

Waarom wil je een mening uiten over iets waar je helemaal geen verstand van hebt?

Nergens in de Koran staat iets over, dat je 70 maagden krijgt als jij je opblaast. Integendeel, zelfmoord is een heel grote zonde.

En ik snap niet eens hoe jij aan het woord ''update'' komt. De koran is de enige boek die na 1400 jaren onveranderd is, dus waar slaat die opmerking op? Heb je een nachtmerrie gehad of zo?

Jongen houdt op met al dat gehaat en maak je maar druk om jouw eigen leven. Tot nu toe heeft niemand zich voor jouw huisdeur opgeblazen, en geloof mij dat zal ook zo blijven (insha Allah).

Ps volgende keer doe een klein onderzoekje voor je jouw grote mond open doet en met beledigingen gaat smijten...................
Braveheart is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 augustus 2006, 21:54   #82
Braveheart
Partijlid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Online Bekijk bericht
Allemaal goed en wel, maar ik heb een beetje moeite met de manier waarop moslims hun geloofspunten als zekerheden en waarheden voorstellen.
Het mes snijdt dus aan twee kanten. M.a.w. aan hen om de bescheidenheid aan de dag te leggen om "hun" waarheid niet noodzakelijkwijs als 'de' waarheid te proclameren.
Damn is het zo moeilijk om jullie verstand eens een keertje te gebruiken?

Waarom zou ik geloven als ik er niet (voor mijzelf) 100% zeker van ben? Waarom ben ik een moslims als ik niet 100% van overtuigd ben dat de islam de ware geloof is?
Jullie zitten hier te zeuren om ''bewijzen'' dat God bestaat en dat de woorden in de koran daadwerkelijk van God komen.

Ik hoef jullie helemaal nix te bewijzen, want ik probeer jullie niet te bekeren. Als jullie der niet in geloven, nou dat moeten jullie dat zelf weten.

Maar ga niet de hele tijd roepen '' bewijs het dan, bewijs het dan''.
Gaan jullie maar bewijzen dat geen God bestaat en gaan jullie maar bewijzen dat de woorden in de koran niet van God komen.

Jullie zijn hier degene die propaganda aan het voeren zijn, dus komen jullie maar met de bewijzen.

Worden jullie nou nooit moe van jezelf..........................
Oud 27 augustus 2006, 02:48   #83
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Braveheart, het is gewoon dat ik zeker wil zijn van 72 Denzel Washingtonnekes in verschillende leeftijden voordat ik me ga bekeren natuurlijk, mag ook een combinatie met een paar Brad Pittekes zijn ook (kan ik ze in feite gewoon bestellen?).

En dat je die maagden niet krijgt als je je opblaast: heb je ze dat ginder in Israel, in Irak, in Indonesie, Bali, Madrid, London, NewYork, Indië etc.. ook al eens gaan vertellen?

Want volgens mij weten dat die niet hoor!

Laatst gewijzigd door circe : 27 augustus 2006 om 02:49.
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 augustus 2006, 07:38   #84
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Braveheart Bekijk bericht
Damn is het zo moeilijk om jullie verstand eens een keertje te gebruiken?

Waarom zou ik geloven als ik er niet (voor mijzelf) 100% zeker van ben? Waarom ben ik een moslims als ik niet 100% van overtuigd ben dat de islam de ware geloof is?
Jullie zitten hier te zeuren om ''bewijzen'' dat God bestaat en dat de woorden in de koran daadwerkelijk van God komen.

Ik hoef jullie helemaal nix te bewijzen, want ik probeer jullie niet te bekeren. Als jullie der niet in geloven, nou dat moeten jullie dat zelf weten.

Maar ga niet de hele tijd roepen '' bewijs het dan, bewijs het dan''.
Gaan jullie maar bewijzen dat geen God bestaat en gaan jullie maar bewijzen dat de woorden in de koran niet van God komen.

Jullie zijn hier degene die propaganda aan het voeren zijn, dus komen jullie maar met de bewijzen.

Worden jullie nou nooit moe van jezelf..........................

Een moslim die het heeft over 'je verstand gebruiken'. Wat een contradictio in terminis. Islam en verstand, dat gaat echt niet samen.
Online is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 augustus 2006, 09:16   #85
ERLICH
Minister-President

ERLICH's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Waarom wil je een mening uiten over iets waar je helemaal geen verstand van hebt?

Nergens in de Koran staat iets over, dat je 70 maagden krijgt als jij je opblaast. Integendeel, zelfmoord is een heel grote zonde.

En ik snap niet eens hoe jij aan het woord ''update'' komt. De koran is de enige boek die na 1400 jaren onveranderd is, dus waar slaat die opmerking op? Heb je een nachtmerrie gehad of zo?

Jongen houdt op met al dat gehaat en maak je maar druk om jouw eigen leven. Tot nu toe heeft niemand zich voor jouw huisdeur opgeblazen, en geloof mij dat zal ook zo blijven (insha Allah).

Ps volgende keer doe een klein onderzoekje voor je jouw grote mond open doet en met beledigingen gaat smijten...................
Dat van die updates is iets van uw vriendin uh-huh die had het toch over de updates van de 10 geboden. Of weet ze mischien niet wat ze zegt, ja is ook een vrouw hé, hebben volgens dat geloof van u niet zoveel verstand als hun mannelijke geloofsgenoten, is dat mischien ook de reden dat ze vanachter gescheiden van de mannen mogen zitten in uw moskee. Dat van die 70 maagden, kunnen er ook meer zijn geweest, zal wel afhangen van de gemaakte slachtoffers zeker. Komt van één van die idioten die het had geprobeerd maar het was mislukt de sukkelaar, alleen de ontsteking was maar afgegaan. Heeft over een paar jaar terug op tv geweest, maar kunt nu stellen, kunnen we tv programma's wel geloven als het ons niet past. Dat van dat opblazen, heb zeker geen schrik van, integedeel vindt dit nogal lachwekkend, zou een goede raad willen geven aangezien dat het kan mislukken moet dat eens proberen zoals men dat hier vroeger durfde te doen met een kikker, een strootje in z'n ge weet wel en maar blazen moet daar wel met z'n twee voor zijn hé, of anders geweldig lenig zijn na het blazen gegarandeerd nen bang, moet dat eerst wel thuis proberen en zien of het werkt. Wat betreft haat, zou het dan toch kunnen dat wij ons beginnen aan te passen aan u en uw soort.

Laatst gewijzigd door ERLICH : 27 augustus 2006 om 09:18.
ERLICH is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 augustus 2006, 09:31   #86
ERLICH
Minister-President

ERLICH's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Waarom wil je een mening uiten over iets waar je helemaal geen verstand van hebt.

Waarom wil jij leven in een cultuur en een maatschappij waar je geen verstand van hebt en zeker geen respect voor hebt? Is dat mischien de reden dat hier alles geleidelijk maar zeker moet omgebouwd worden naar het beeld van uw thuisland. Ga eens kijken in bv: borgerrocco, schaarbeek, molenbeek enz....!
Buiten de hopen zand die u nog niet hebt gëimporteerd zijt ge daar al op de goede weg maar dat zult ge zelf wel weten hé. Is anders wel straf, hoor altijd maar, de tweede en de derde generatie kan zich niet meer thuisvoelen in het land van afkomst is het daarom dat het land van afkomst zelf komt naar de tweede en de derde generatie?

Laatst gewijzigd door ERLICH : 27 augustus 2006 om 09:43.
ERLICH is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 augustus 2006, 09:54   #87
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Braveheart
Als je sterft "in de strijd" schijn je toch iets met grote ogen te krijgen hoor, dat staat er weldegelijk in. Nu is het wel zo dat die beschrijving wel tussen de schotels met voedingsmiddelen staat die er ook te verkrijgen zijn. Vandaar dat sommigen al geopperd hebben dat het over grote witte druiven zou gaan en niet over maagden. Wat je wel krijgt zijn "jongelingen" - ieder zijn goesting natuurlijk.

Zolang je die zelfontploffers dus maar wijsmaakt dat ze ontploffen "in de strijd" denken die gasten dus dat ze naar de 72 hoeris gaan. Het zal hun wel tegenvallen moesten het enkel witte druiven zijn, want die haal je zo in reclame bij de Lidl tegenwoordig.

Citaat:
Ik denk niet dat mensen een nachtmerrie hebben als ze zich beter informeren. Er bestaan inderdaad verschillende versies van de koran, dit wordt zelfs toegegeven door moslimgeleerden. Origineel waren er een stuk of zeven in de omloop en een of andere kalief heeft dan een keuze gemaakt en de rest laten verdwijnen (wat niet echt gelukt is).
Het dagblad Trouw heeft er een hele serie over geschreven.

De verschillende artikelen uit Trouw kan je vinden op het Faithfreedom forum: zie de draadjes http://www.dutch.faithfreedom.org/fo...pic.php?t=3302

voor de hele serie http://www.dutch.faithfreedom.org/fo...pic.php?t=3301

Citaat:
Laat het nu net die Insha allah zijn die me soms laat twijfelen of het nooit zal gebeuren.
Oud 28 augustus 2006, 16:12   #88
Braveheart
Partijlid

Standaard

Citaat:
Een moslim die het heeft over 'je verstand gebruiken'. Wat een contradictio in terminis. Islam en verstand, dat gaat echt niet samen.
Whuahahahaa precies de reacties die ik verwacht had.................
Oud 28 augustus 2006, 16:14   #89
Braveheart
Partijlid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht

Ik denk niet dat mensen een nachtmerrie hebben als ze zich beter informeren. Er bestaan inderdaad verschillende versies van de koran, dit wordt zelfs toegegeven door moslimgeleerden. Origineel waren er een stuk of zeven in de omloop en een of andere kalief heeft dan een keuze gemaakt en de rest laten verdwijnen (wat niet echt gelukt is).
Het dagblad Trouw heeft er een hele serie over geschreven.

.
Het ging hier om vertalingen, en om vervalsingen die door de vijanden van de islam in omloop zijn gebracht.

Jah hoor, ik heb wel hier over wel geinformeerd,
Oud 28 augustus 2006, 16:18   #90
Braveheart
Partijlid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ERLICH Bekijk bericht
Waarom wil jij leven in een cultuur en een maatschappij waar je geen verstand van hebt en zeker geen respect voor hebt? Is dat mischien de reden dat hier alles geleidelijk maar zeker moet omgebouwd worden naar het beeld van uw thuisland. Ga eens kijken in bv: borgerrocco, schaarbeek, molenbeek enz....!
Buiten de hopen zand die u nog niet hebt gëimporteerd zijt ge daar al op de goede weg maar dat zult ge zelf wel weten hé. Is anders wel straf, hoor altijd maar, de tweede en de derde generatie kan zich niet meer thuisvoelen in het land van afkomst is het daarom dat het land van afkomst zelf komt naar de tweede en de derde generatie?

Ik denk dat ik meer over ''jouw maatschappij'' weet dan jij over de ''mijne''.
Het grappige is dat jullie hier over moslims en de islam zitten te zeuren als of jullie onderdruk worden door de moslims.

Dit is iets wat ik niet snap. Ik snap niet waarom jullie je allemaal druk zitten te maken over dingen die in andermans huis gebeuren.

Ik zit tog ook niet te zeuren om wat jullie met jullie leven doen, geloof me ik zou dat niet eens kunnen ook zou ik het willen, ik heb daar namelijk geen tijd voor.......................
Oud 28 augustus 2006, 16:48   #91
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Het ging hier om vertalingen, en om vervalsingen die door de vijanden van de islam in omloop zijn gebracht.

Jah hoor, ik heb wel hier over wel geinformeerd,
Dan raad ik U aan om U toch nog eens beter te informeren, vermits de "vervalsingen" en "vertalingen" wel ouder zijn dan het origineel.

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o

Laatst gewijzigd door circe : 28 augustus 2006 om 16:48.
Oud 28 augustus 2006, 17:56   #92
hydra
Partijlid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ploertendoder Bekijk bericht
Mohammed (vrede zij met hem) was een echte zondaar.

Zo overtad hij de geboden :

"Gij zult niet doden" (provocerend voor de moslims in Nederland, want dat gebod werd op bevel van de overheid verwijderd)

en ook

"Begeer nooit iemands goed" dat wil zeggen, de vrouw van een ander

Zoals gekend gaf Mohammed (vrede zij met hem) meermaals de opdracht om in zijn naam te doden en streed hij als bevelhebber van zijn leger mee op de eerste rijen.

Ook nam de profeet (vrede zij met hem) de vrouw van zijn zoon af, omdat hij er op geilde en nam haar tot zijn eigen vrouw.

Misschien zondigde hij ook wel tegen het gebod "Doe nooit wat onkuisheid is", als we de scherpe reacties in de thread over de kinderkont van Aisha mogen bezien.

En ook dat gebod "Gij zult niet Stelen" - Schreef hij toch wel een heel hoofdstuk in de Heilige Koraan over de "Oorlogsbuit" zeker?

En ook "Gij zult niet bedriegen" - We weten allemaal hoe listig de profeet (vrede zij met hem) omging bij het afsluiten van verdragen.

Ook de "Achterklap en het liegen" daar was de profeet zeer bedreven in, immers voor het geloof was alles geoorloofd.

Eigenlijk vraag ik mij dan zo af, was de God van de 10 Geboden wel dezelfde God als die van Mohammed (vrede zij met hem)? Waarom was er in de tijd van Mozes veel minder toegelaten op moreel gebied dan in de tijd van de profeet (vrede zij met hem)?

Voor degenen die geloven in de God van Mozes zijn de moslims toch echte zondaars, niet? Ze lappen immers de 10 geboden aan hun pantoffels.
Wat voor bullshit schrijft u hier allemaal?
Joken met een geloof, is wel tof hé?

Ik moet wel zeggen, dat ik het persoonlijk heel zielig vind..
hydra is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 augustus 2006, 17:57   #93
hydra
Partijlid

Standaard

Citaat:
grapjas
hydra is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:45.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be