![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Het is hier zeer rijk aan alternatieve personen (zowel positief als negatief bedoeld) verder vind ik deze forum een verijking die nieuwe inzichten aanbied.
Maar waar mijn tenen van krullen is waneer je een dialoog voert met een bepaalde persoon deze: a) geen rationeel antwoord geeft, b) 50 man de topic sleurt in een abyss van flame's en off-topics. En dat ontmoedigt mij een beetje om nog iets zinnig te plaatsen en dus geniet ik van het lezen van deze forum-topics,andere helft van de tijd heb ik zin om te kotsen waneer er weer een topic kelderd(t) om-dat bepaalde individuen graag het koppig-kind uithangen. voor de rest alles cva =^p |
![]() |
![]() |
![]() |
#82 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#83 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik denk dat hij niet de enige is. Ik begin er een poll over!
![]() |
![]() |
#84 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |