![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Jij daarentegen doet niet anders dan neuten over VL, WAL, de klassieke topics. Bewondering of respect voor de atletes is duidelijk te veel gevraagd.
Toen de Antwerpenaar Hendrik Conscience in de negentiende eeuw zijn beklag maakte over ‘vreemdelingen’, bedoelde hij daarmee West-Vlaanderen. Laatst gewijzigd door gm10 : 13 augustus 2006 om 11:54. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar dat wil niet zeggen dat ik als een eigoïst ga zitten schreeuwen dat die overwinning van Saive "MIJN, mijn, mijn!!!" overwinning zou zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
het geeft je een volmacht om ze te politiceren en te gebruiken voor eigen nut typisch flamiganten-gedoe natuurlijk, respectloos
![]() |
![]() |
#84 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stel dat er een Vlaamse voetbalploeg is, maar dat deze niet naar het WK zou mogen gaan. Wanneer Wallonië wel gaat, is het goed mogelijk dat ik voor hen zal supporteren. Maar dan zal ik met de Waalse Haan zwaaien en niet met de Belgische driekleur. Ik ben nu geen voetballiefhebber (kijk bijna enkel naar WK's en EK's), maar als ik voor een ploeg moet supporteren, dan supporter ik voor La Louvière (alhoewel het er de laatste tijd blijkbaar niet zo goed mee gaat). Maar dat is voor mij geen Belgische ploeg maar een Waalse. Wanneer anderen voor Turijn of Milaan supporteren, willen zij toch ook geen eengemaakt Groot-Lotharingen of zoiets? Laatst gewijzigd door Jaani_Dushman : 13 augustus 2006 om 13:04. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#86 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als ik mij niet vergis, ben net JIJ het die in je avatar een foto'tje staan hebt van Kim en Tia met ene tricolore vlag rond hen. Bijgevolg ben JIJ het die de prestaties van deze dames misbruikt om je staatsideeën op te dringen aan anderen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik vind de extreem rechtse posts schandalig.
hierop zou iedere belg apetrots moeten op zijn: ![]() Die vlaamse leeuw heeft geen plek in een EK. Jullie zouden moeten beschaamd zijn. Ik zal jullie niet proberen overhalen want rede werkt hier niet maar wees trots op wat we zijn we hebben ervoor gevochten. |
![]() |
![]() |
![]() |
#88 |
|
![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#89 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Normaal gezien vinden mensen mij een commie-bolsjie-linkiewinkie-sossie...
![]() Extreem-rechts, het is eens wat anders... Duscussies zijn inderdaad niet op zijn plaats op een discussieforum. ![]() Laatst gewijzigd door Jaani_Dushman : 13 augustus 2006 om 15:11. |
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | ||
Locatie: Dietsland-Europa Ideologie: Solidarisme en corporatisme
|
![]() Die nazi-communisten toch!
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#91 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | |
|
![]() Citaat:
nazi-communisten ![]() ![]() Dat je je geen Belg voelt heb ik gesnapt alleen al aan je denigrerende politiek en aanvallende taal. En verklaar je nader bij "jullie"? Anyway spijitg voor de estafette ploeg van de 4x100 meter bij de meisjes. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | ||||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#94 | |
|
![]() Citaat:
2) die 'jullie' was omdat m'n eerste post een reactie was op meerdere andere post (vertaling van meerdere mense->jullie) 3)Je hebt geen "politiek idee" je hebt enkel je kuddegeest en je frustraties. 4)België barst niet, het is alleen het zwakke idee zoals jij die hier voorlegt die België lang binnen doet rotten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | |||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#96 | |
|
![]() Citaat:
![]()
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are. It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#97 | |
|
![]() Citaat:
Ik volg niemand nergens naartoe. Niet vergeten dat dromen geen werkelijkheid zijn trouwens... Dat van die schimmels klopt wel; ga jij maar door het leven als een schimmel; toffe levensgezel moet jij zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#98 |
|
![]() Respect opbrengen voor de overtuiging van een ander, is dat zo moeilijk?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#99 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wanneer dat respect wederzijds is, is dat inderdaad niet zo moeilijk...
![]() |
#100 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |