![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Vreemdeling
|
![]() Ongelooflijk dat er hier mensen zitten die gelovendat dat allemaal gespeeld is,juist gelijk er mensen zijn die beweren dat de VS. zijn wtc torens zelf heeft platgelegd.Jong echt kom vanachter uw pc'ke en komt is buiten.Tzijn weeral moslims en die beginnen serieus mijn strot uit te komen ze.Dat volk heeft geen respect voor andere culturen en zorgt voor een constante dreiging.
Laat de VS maar doen,die weten wel beter. En dat gezever over NWO,echt om mee te lachen. Laatst gewijzigd door Dude : 10 augustus 2006 om 14:06. |
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | ||
Burger
|
![]() Citaat:
(sorry voor de vette tekst - dat was niet de bedoeling - zal ik proberen 'uit te zetten') Citaat:
Laatst gewijzigd door rroloff : 10 augustus 2006 om 14:15. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#83 |
Burger
|
![]() Pin d'Ar,
Ik moet Samsa wel gelijk geven. Je hebt echt geen NWO nodig om een bevolking te manipuleren. Wat denk je dat Slobodan Milosevic heeft gedaan met de Serviërs? Juist, in de eerste plaats manipulatie van de bevolking om ze op zijn hand te krijgen. Bij hem is het anders gelopen dan hij zal gewild hebben maar een NWO ga ik er toch niet achter zoeken. |
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
Ja, en? De bewijzen zijn er! U kunt zelfs 1 miljoen dollar verdienen aan de TU te Delft in Nederland als U aantoont dat het officiele verhaal klopt!!!1 Citaat:
De religiesd worden tegen elkaar uitgespeekd om een Nieuwe Wereld Religie te starten! Aan u te zien hebben ze de publieke opinie waar ze hem hebben willen!! Citaat:
Pin d'Ar Laatst gewijzigd door Pindar : 10 augustus 2006 om 14:14. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#86 |
Vreemdeling
|
![]() Dank u.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() Marx & Satan (Paperback) by Richard Wurmbrand http://www.amazon.com/gp/product/089...lance&n=283155 Een review: Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
"Kapitalisme is allerminst een onderdrukkingssysteem, maar veeleer een selectie van de waardevolsten, het bijeenbrengen van de besten en een sterk ontwikkeld gevoel voor individuele verantwoordelijkheid" - Het VBO had het niet beter kunnen zeggen, maar neen: het is Benito Mussolini |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#90 |
Locatie: Hoofdstad der holbewoners waar de Schelde op z'n mooist is en de gevangenen nog vrij rondlopen
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#91 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
is DAT uw argument???? Tsja dan weet ik ook niet meer wat ik moet zeggen behalve dan duik eens in wat literatuur! of ga de NWO thread eens lezen, dan wordt een en ander mischien duidelijk! Pin d"AR |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 |
Locatie: Hoofdstad der holbewoners waar de Schelde op z'n mooist is en de gevangenen nog vrij rondlopen
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Als wat Israël nu doet geen zuivere oog om oog is dan versta ik er niets meer van. Maar voor u is dat natuurlijk wettelijke zelfverdediging, een hele nuance. U bent de goede en de vijand, de tegenstander is een terrorist, zo simpel is het voor u. Het verwondert mij niet dat oorlogen blijven duren...... 8)
TOEKOMSTGERICHT tegen zinloos geweld en voor verantwoord ondernemen. VREDE en toekomst voor allen ![]() Het Universum, de Evolutie en Spiritualiteit zijn één . Als God bestaat is hij universeel en zijn alle godsdiensten, religies en filosofiën in de evolutie van de mensheid allicht een onderdeel. Laatst gewijzigd door labyrinth : 10 augustus 2006 om 14:24. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#95 |
Vreemdeling
|
![]() Ja dat is mijn argument want mensen die in een NWO geloven verklaar ik voor gek,er zullen er mischien wel rondlopen met het idee maar dat is gewoon onmogelijk.
Laatst gewijzigd door Dude : 10 augustus 2006 om 14:18. |
![]() |
![]() |
![]() |
#96 | |||
|
![]() Om even uit die review toe te lichten:
Citaat:
Toch raar dat we hetzelfde terugvinden bij het nazisme: (noot: Eckhart was de mentor van Hitler) Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#97 |
|
![]() U bent dan zeker de islamkenner?
![]() |
#98 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Nou kijk, U mag uiteraard denken wat U wilt. Zo ik ook. akkoord? Nou 'geloofde' ik ook niet in een NWO, maar vond het niet fair het af te wijzen zonder onderzoek. En wat blijkt als je gaat spitten? Het is niet alleen waar, het is nog veel dieper en erger en vergaander dan je kan vermoeden! De werkelijkheid is echt nog bizarder dan de fantasie Aan de ene kant snap ik de vooroordelen dat het niet kan. Maar van de mensen waarvan ik weet dat ze het niet geloofden, en toen gingen onderzoeken, is er niemand geweest die erachter kwam dat het niet zo is. Trouwens, ik snap heel goed dat het bizar is, maar ben je met me eens dat zolang je het niet onderzocht hebt, je er eigenlijk geen redelijk uitspraak over kan doen? Nou, klinkt dat nou als een psychiatrische patient? ![]() Nuff said Pin d'Ar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#99 | |
Burger
|
![]() Interessante analyse van Professor Jansen (voorheen Universiteit Utrecht meen ik) in deze context:
Citaat:
Laatst gewijzigd door rroloff : 10 augustus 2006 om 14:32. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#100 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Ik zie ook niet goed wat het geciteerde artikel te maken heeft met het onderscheid islamiet/islamist. |
|
![]() |
![]() |