![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#82 |
Banneling
|
![]() Nee, ik heb die antwoorden niet gevonden. Misschien kan een welopgevoed mens, zoals jij, ze eens geven?
Laatst gewijzigd door Uh-Huh : 25 augustus 2006 om 21:47. |
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
2)enkel mooie meisjes/vrouwen mogen de doorzichtige boerka dragen.Alle lelijkaards moeten uit het land verwijderd worden. Goed zo? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Uh-Huh : 25 augustus 2006 om 22:53. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 |
Banneling
|
![]() Uw vraag doet er niet toe. In een beschaafd land kan zo'n vrouwdenigrerende klederdracht niet getolereerd worden. Sommige mensen moeten beschermd worden tegen zichzelf, en nog meer tegen de religie-ideologie waarmee ze geïndoctrineerd werden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 |
Banneling
|
![]() goed, mijn vorig antwoord was om te lachen natuurlijk.Ik beschouw de boerka als méér dan een opvallend kledingstuk.Het is een manier om onze vrouwen hun zogezegd gebrek aan preutsheid te verwijten.Een stilzwijgende belediging.Een manier van zeggen dat zij eerlijke vrouwen zijn en alle anderen hoeren.Mensen die u opvangen in HUN land, u een onderdak, voedsel, medische hulp en onderwijs voor uw kinderen schenken op zo een manier beledigen is op z'n minst buitengewoon onbeschoft én ondankbaar.De boerka is een anti-westers vaandel.Moet verboden worden.Gemaskerd rondlopen is trouwens verboden door de Belgische wet.Waarom zouden bestaande wetten veranderd moeten worden voor religieuze fanatiekelingen met vijandige nijgingen jegens het westen?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En als we nu eens een tegemoetkoming zouden doen?
- moslima's worden verplicht om met een puntmuts rond te lopen met een halve maan erbovenop, zodat iedereen weet dat we ze niet mogen bekijken! - om een beetje de indruk te wekken dat ze geintegreerd zijn mogen ze geen rokken tot langer dan hun knieën dragen. Me dunkt dat iedereen dan content kan zijn: Allah is content want hij ziet geen haartje vanonder die puntmuts komen, en wij zijn content want ze hebben even blote benen als wij (en die van ons zijn mooier, want wij mogen wel onharen, dus moslima's gaan down-under ook geen last hebben van die blikken). |
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Fatimah : "och, zonder pinnemuts kan ik echt de straat niet op, anders voel ik me naakt" Loubnah :" idd, en lesgeven zonder haarbeschermende pinnemuts dat is uitgesloten, dat mag niet van Allah want anders ze we onrein. ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 |
Banneling
|
![]() Een beschaafd land verbied ook geen onschadelijke kledij. Ik begrijp trouwens niet waarom er zoveel heisa rond wordt gemaakt. Hoeveel mensen dragen in België een boerka?!
Laatst gewijzigd door Uh-Huh : 26 augustus 2006 om 16:18. |
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waarom mogen de mensen die dit wensen niet in een mooi zwart SS uniformpke rondlopen? dat lijkt me evenmin schadelijk als uw moslim-outfit.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#91 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het voordeel van zo'n soepjurk annex accessoires (slofjes+mutsje) is meervoudig: - ten eerste kunnen niet-moslima's onmiddellijk zien of het moslimmannetje "in heat" staat of niet en daaruit de nodige conclusies trekken. - ten tweede loopt een jeanbroek of minirok sneller dan zo'n man in fladderende soepjurk-met-uitschuiftentje met de bijhorende slofjes. Noteer hierbij mijn weldoordachte verplichting om aan moslima's de lengte van hun rokjes boven de knie te verplichten: ze verliezen anders het snelheidseffect. Het mutsje is natuurlijk verplicht om in een mensenmassa zeer snel de puntmutsen met halve maan en de daarbij horende mutsjes te kunnen herkennen zodat ze niet hoeven bekeken te worden. Het beste zou zijn om voor de soepjurken ook een verplichte minimum lengte te voorzien zodat die bij achtervolgingen nog iets meer doorslag kunnen geven (wat doe ik? mijn mes weggooien en mijn jurk opheffen, of gewoon verderlopen?)
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 |
Banneling
|
![]() De boerka klasseer ik als schadelijke kledij. Heel schadelijk voor het zelfbeeld van de vrouw. De boerka ontmenselijkt : het degradeert de vrouw tot object.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
indien ja dan moet je het niet dragen, zo simpel is dat ![]()
![]() |
![]() |
#95 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Zeg nu zelf, vind je zo'n vermommingspartij nu niet belachelijk? Waarom creëerde uw god vrouwen om ze vervolgens onder een lap stof weg te moffelen. Toch te gek voor woorden. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#96 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() ah wel ja
het antwoord heb ik al gegeven als je een meisje bent, dan moet je het niet dragen, want meisjes die boerka drage, weten wel waarom .. de rest zeg ik niet en die afbeelding trekt op niets .. zo moet het niet hoor ... groetjes |
![]() |
![]() |
![]() |
#97 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het begint hier hoe langer hoe meer op die reclame van Allways inlegkruisjes te lijken: "Met Allahways ben ik steeds rein en fris" ![]() En nog beter: in navolging van de inlegkruisjes en gezien het huidige weertype: "Met Allayways heb ik steeds een droog gevoel"
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 26 augustus 2006 om 17:31. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#98 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Hoe dan ook, een rationele verantwoording voor de islamitische tentendracht bestaat er niet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#99 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
je wilt dat niet dragen, je moet dat niet doen hoor .. de vrouw in islam moet bedekt worden .. dat is het .. maar niemand moet iets doen .. in een land waar de koran de grondwet is moeten de vrouwen wel bedekt worden .. en mogen niet naakt op straat lopen .. in de koran lees ik: {Er is geen dwang in de godsdienst. Voorzeker, het juiste pad is van dwaling onderscheiden.}
>>>>> Defending islam in the west <<<<< FaithFreedom //.. Is islam een religie of een sekte?...\\ Answering-Islam ** An Islamic History of Europe ** Laatst gewijzigd door _Yahya_ : 26 augustus 2006 om 17:32. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#100 |
Banneling
|
![]() [quote=Uh-Huh;1894869]Een beschaafd land verbied ook geen onschadelijke kledij. Ik begrijp trouwens niet waarom er zoveel heisa rond wordt gemaakt. Hoeveel mensen dragen in België een boerka?![/quote elke boerka in Europa is er één te veel. En best van al zou men deze klederdracht overal afschaffen.In ieder geval zijn er in de hele wereld vrouwen die dagelijks hun leven wagen om van deze verplichting ontslagen te worden, om VRIJ te zijn.
Hoeveel vrouwen dragen deze kleding trouwens uit vrije wil hier, in Europa? Meestal worden ze toch verplicht door de mannen van hun familie/gemeenschap, om zich zo aan te takelen! Ofwel doen ze het om met rust gelaten te worden, om niet het risiko te lopen verkracht te worden,of op z'n minst uitgescheten te worden voor vuile hoer, wat dus in feite op het zelfde neerkomt... |
![]() |
![]() |