![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Staatsinrichting Vlaanderen versus Wallonië? Een unitaire, federale, confederale staat of meteen Vlaanderen onafhankelijk. Dit is het forum bij uitstek voor discussies over de Belgische staatsinrichting. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
Locatie: Dietsland-Europa Ideologie: Solidarisme en corporatisme
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#82 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik wacht op dat ene citaat.
![]() |
#83 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 |
Minister-President
|
![]() Twee Franstaligen hebben deze middag ook klacht ingediend bij de politie van Sint-Lambrechts-Woluwe wegens racisme. Laat maar komen zou ik zeggen, hij zal er alleen maar superpopulair mee worden hier in Vlaanderen. Al moet ik wel zeggen dat ik er nooit voor zou stemmen (verkeerde partij) hij toch wel mijn sympathie wegdraagt. Amai die Franstaligen (lees: sommige) moeten het wel serieus zitten hebben me dunkt.
Een geluk dat er nog andere Waaltjes zijn die dat allemaal héél goed kunnen relatieveren... ![]() Laatst gewijzigd door bartje : 21 augustus 2006 om 16:30. |
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Het beetje respect dat ik voor jou nog had vloog hier net door't raam, weeral een partijke die'k op mijn lijstje kan schrappen.
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Ze zijn Maingain voorgeweest en dient in deze dan ook als een intern gemeentelijke verkiezings zet aanzien te worden, alhoewel ze erop staan dat deze klacht niet mag gerecupereerd worden door politieke partijen. Anderzijds hoop ik dat CAP de lokale verkiezingen wint en dat hiermee Maingain zijn ster van het firmament dondert. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Fijn om te zien dat u nu ook racisme steunt. NVA = VB, weet je wel. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#89 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#90 |
Banneling
|
![]() Waarom pleit het FDF dan niet voor een unitair België?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#91 |
Parlementslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#92 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ongeveer hetzelfde wat Hans dus in gedachten had met zijn bubclub.
![]() |
#93 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is zover ![]() Ze gaan eindelijk de poten van onder hun eigen stoel wegzagen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#94 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Moeten we nu achteroverkletsen en jammerend in een hoekje kruipen? Het is door kwieten als jij dat het woord racisme volledig is uitgehold en geen enkele indruk meer maakt. Te oordelen aan de context waarin ik het meer en meer hoor, zou ik het stilaan als een compliment gaan beschouwen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
yep.....zo denk ik er ook over... Ik kan bijna niet wachten tot die klacht neergelegd wordt en ontvankelijk verklaard! Laat die échte extremisten van het FDF maar eens een klacht neerleggen tegen de partij die echt "het middenveld" vertegenwoordigd in Vlaanderen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#96 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#97 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het zou bovendien een niet te ontkennen amusementswaarde hebben moest de CD&V,na "schuldigbevinden" "lastiggevallen" worden door een instituut dat ze zelf mee heeft helpen oprichten middels wetgeving die ze zelf mee heeft helpen opstellen
![]() leve het FDF ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#98 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat was geen ironie. Leterme haat gewoon de Franstaligen omdat het een mode in Vlaanderen is. Men noemt die mode het Vlaams-Nationalisme.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#99 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#100 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De dag dat de meeste Vlamingen op dit forum zullen begrijpen dat het FDF geen extreem-rechtse partij is, is niet voor morgen. Alles wat Franstalig is, is toch fout voor hen enkel en alleen omdat het Franstalig is.
|
![]() |
![]() |